Ostin otsikossa mainitun läppärin ja langattoman yhteyden, mutta en löydä paikkaa mihin sim-kortti laitetaan. Ei ole mitään ohjetta. Jos jollain on samanlainen laite, tai tietää muuten, niin ois kiva kun kertoisi minulle mailiosoitteeseen [email protected]
Kiitos etukäteen.
Fujitsu Lifebook A530
5
1638
Vastaukset
- m.okkula
3g on siinä koneessa lisävaruste, oletko varma että sulla on se? Jos ei ole, niin tarvit erillisen mokkulan, luokkaa 100 euroa.
- ?
Connectivity: Gigabit Ethernet LAN, 11n WLAN, Bluetooth® V2.1 and optional 3G/UMTS
Ostitko sellaisen malliversion?
optional 3G/UMTS - Arpuuttelija
http://fi.ts.fujitsu.com/offers/notebooks/lifebook_a530.html
...sattuis sopimaan 4 in 1 kortinlukijaan... - oijdfasij
Kysy myyjältä. Sen pitää tietää.
- Sim kortin paikka a5
akku pois, siellä akun kotelossa on sim paikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078