Ajuria etsimässä

hui hain

terve olen pitkään ihmetellyt miksi saunalahden prepaid tikku ei toimi huomasin tossa että kun yritin päivityksiä tikulle että minulla ei ole ajuria tikkuun ! juuu ja yritin etsiä sellasta mutta sivut englanniksi joten se jäi siihen .mitä tehdä mistä löytää hui hain päivitys ? minulla win 7 onko niin että tähän ei asennu tämä oikein
huawei e 1552 suomeksi tai jotenki miten se helppo asentaa ilman että arvailee "mitähän tossa"
kiitos etukäteen ja rauhalliset joulut niille joilla sellanen on

3

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

      Antaako virheilmoitusta vai ei vain netti toimi ?

      Jos mitään virheilmoitusta ei tule mutta ei vaan avaa nettiä niin tarkista asetukset. Prepaid liittymässä EI pidä valita operaattoriksi Saunalahtea vaan Elisa. Noissa erona on APN joka on Saunalahdella "internet.saunalahti" ja Elisalla "internet", Saunalahden prepaid liittymässä pitää kuitenkin olla "internet" eli Elisan asetukset. Tuo johtuu luultavasti siitä että Saunalahden nykyiset prepaidit ovat vanhoja Kolumbuksen prepaideja ja ovat "perineet" kolumbuksen asetukset (Kolumbus oli vanha Elisan halpisbrandi, nykyisin Saunalahti on korvannut sen).

      • paska huij haij

        ei anna virheilmoituksia vaan ei toimi tumman sininen valo palaa sillon ei toimi , jos vaalean sininen valo palaa niin toimii (mokkulassa) . päivitystä kun yrittää ilmoittaa ei voi tehdä kun ei ole ajuria


      • netstick
        paska huij haij kirjoitti:

        ei anna virheilmoituksia vaan ei toimi tumman sininen valo palaa sillon ei toimi , jos vaalean sininen valo palaa niin toimii (mokkulassa) . päivitystä kun yrittää ilmoittaa ei voi tehdä kun ei ole ajuria

        Olet ymmärtänyt väärin. Jos sininen valo palaa eikä vilku niin silloin on 3G yhteys päällä 384kbps ja jos palaa turkoosina niin kytkeytyy kehittyneempi HSPA päälle jolloin saa suurempia nopeuksia kuin mihin perus 3G kykenee. On aivan normaalia että jos yhteys idlaa niin tippuu 3G:lle ja kun kaistaa tarvitaan enemmän niin HSPA kytkeytyy päälle.

        Olen kuullut ja lukenut vastaavasta ongelmasta että 3G toimii, mutta HSPA:lla ei lataudu mitään tai toisinpäin että vain HSPA:lla toimii. Itse en ole tähän koskaan törmännyt vaikka olen käyttänyt ja testaillut kaikkien operaattoreiden 2G ja 3G yhteyksiä kohta kymmenen vuotta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe