ihmetyttää mix

yks rapu M

kalat nainen tekee noin!! ensin antaa ymmärtää että on ihastunut ja kiinnostunut mut yhtäkkiä vetäytyy kokonaan eikä ilmoita mistä oli kyse???
mulla kävi näin pari kuukautta sitten yhden kalat naisen kanssa, hän oli niin lämmin ja ihastunut minnun, mut heti kun piti jatkaa vakavampaan asiaan, sit sanoi ettei pysty, ja meni vain pois...
ja minä idioottina aloin jo rakastuaki häneen!!!
miten saadaan kalat tytön pään kääntyä ja muuttaakko mielensä koskaan????
haluun hänet takaisin:(
auttakaaaaaaaaaaa pliis...

12

450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs kalat nainen.

      Olit niin idiootti, et menitkin rakastumaan..Kalat ovat salaperäisiä, ja nopeita piiloutumaan
      Rapu ei pysy perässä, sori vaan >>>

      • yks fishu xxxx

        me kalat olemme niin salaperäisiä ei kukaan pysy meidän perässä.... vetäämme miehiä puoleemme magneetin lailla:=) miks kaikki miehet rakastuvat kalat tyttöön paitsi kalat mies???
        mä olen kalat N ja pistin yhden rapu äijän ihan sekaisin ei se raukka saanu selvä minusta koskaan hahahaha.
        minusta on kiva leikkiä:O)


      • Kala-ukko
        yks fishu xxxx kirjoitti:

        me kalat olemme niin salaperäisiä ei kukaan pysy meidän perässä.... vetäämme miehiä puoleemme magneetin lailla:=) miks kaikki miehet rakastuvat kalat tyttöön paitsi kalat mies???
        mä olen kalat N ja pistin yhden rapu äijän ihan sekaisin ei se raukka saanu selvä minusta koskaan hahahaha.
        minusta on kiva leikkiä:O)

        Missäs Te, Kalat Naiset olette piilossa, kun teitä ei löydä mistään?


      • Appuliini
        Kala-ukko kirjoitti:

        Missäs Te, Kalat Naiset olette piilossa, kun teitä ei löydä mistään?

        Etkö sä..Kala-ukko...saanut vieläkään ketään satimeen.?
        Mä oon ainakin ujo..vaikka puheet on toista..rakkausasioissa ynm..hih.hih..


    • CrystalFish

      siltä että hän pelästyi pahemman kerran, valitettavasti.Ja ikäkin vaikuttaa...? Itse (tosi) nuorena toimin juuri samalla tavalla, halusin jonkun ja kun sain, halusin vaan pois vaikka toinen oli ihan tosissaan rakastunut....Julmaa, todellakin.

      Kun en tiedä taustojanne enkä ikiänne, on vaikea sanoa muuttaako mieltään.Sun pitäisi kai olla päättäväinen muttei liikaa, osoittaa että välität kuitenkaan tätä neitä tukahduttamatta....Olla kait hetken aikaa ihan ystävänä liikenteessä ja siitä sitten pikku hiljaa valloittaa hänet omaksesi...?

      • Kala-ukko

        Tuo onkin jännäpiirre Kaloissa. itsekin toimin samoin yhä, vaikka en enään nuori olekaan.
        Eli, teen lujasti töitä, että saan itseäni kiinostavan naisen ihastumaan/rakastumaan itseeni. Silloin en säästele yhtään itseäni. . . . Mutta, sitten kun nainen ihastuu minuun, minulle tulee paniikki!
        En uskalla ottaa rakkautta vastaan, koska koen että saatan satuttaa siinä itseäni. Sillä silloin on toinen jo liian lähellä sisintäni!!
        Aina kun nainen osoittaa kiinnostustaan minuun, sulkeudun kuoreeni ja pakenen!
        Ja jos mä pakenen, niin se ihminen ei saa enään koskaan uutta tilaisuutta päästä yhtä lähelle minua!!!

        Rakkaus on liian hyvää ollakseen totta Kalalle!
        Kala kaipaa ja janoaa rakkautta, mutta ei uskalla ottaa sitä vastaan!
        Kala kokee, ettei ole ansainnut vastarakautta!

        Onnekas hän, joka on saanut/voittanut Kalan luottamuksen ja rakkauden osakseen!!!!


      • CrystalFish
        Kala-ukko kirjoitti:

        Tuo onkin jännäpiirre Kaloissa. itsekin toimin samoin yhä, vaikka en enään nuori olekaan.
        Eli, teen lujasti töitä, että saan itseäni kiinostavan naisen ihastumaan/rakastumaan itseeni. Silloin en säästele yhtään itseäni. . . . Mutta, sitten kun nainen ihastuu minuun, minulle tulee paniikki!
        En uskalla ottaa rakkautta vastaan, koska koen että saatan satuttaa siinä itseäni. Sillä silloin on toinen jo liian lähellä sisintäni!!
        Aina kun nainen osoittaa kiinnostustaan minuun, sulkeudun kuoreeni ja pakenen!
        Ja jos mä pakenen, niin se ihminen ei saa enään koskaan uutta tilaisuutta päästä yhtä lähelle minua!!!

        Rakkaus on liian hyvää ollakseen totta Kalalle!
        Kala kaipaa ja janoaa rakkautta, mutta ei uskalla ottaa sitä vastaan!
        Kala kokee, ettei ole ansainnut vastarakautta!

        Onnekas hän, joka on saanut/voittanut Kalan luottamuksen ja rakkauden osakseen!!!!

        "En uskalla ottaa rakkautta vastaan, koska koen että saatan satuttaa siinä itseäni. Sillä silloin on toinen jo liian lähellä sisintäni!!"

        Rakkaus satuttaa ilman muuta.Muttamutta...Jokainen pettymys on minut vahvistanut ja olen muuttanut asennettani rakkauteen ja parisuhteeseen.Ennen elin muiden kautta, peilasin itseäni kumppaneistani.Vaan nykyään osaan jo itse rakastaa itseäni, tiedän vahvuuteni ja olen asettanut tarkat rajat siitä, kuinka minua kohdellaan.Niinpä nykyisessä parisuhteessa osaan olla "terveemmin".Ajattelen, että jos tuo tuosta lähtee niin ei hätää, onhan mulla minä! :D Kaikki Kalat ansaitsevat PALJON enemmän kuin luulevatkaan, täytyy vaan ensin tehdä rauha itsensä kanssa jotta voi heittäytyä ja ottaa vastaan sitä ihanuutta!

        Yksi asia kiinnostaa Sinussa.Miksi edelleen haluat tehdä lujasti töitä, että saat jonkun sinusta kiinnostumaan ja sitten pakenet kerta toisensa jälkeen...? Eikös se ole kauhean rasittavaa sulle ja muille? :)Pelko pois hyvä mies ja anna jonkun päästä lähelle!


      • lohi on hyvä juoluna
        CrystalFish kirjoitti:

        "En uskalla ottaa rakkautta vastaan, koska koen että saatan satuttaa siinä itseäni. Sillä silloin on toinen jo liian lähellä sisintäni!!"

        Rakkaus satuttaa ilman muuta.Muttamutta...Jokainen pettymys on minut vahvistanut ja olen muuttanut asennettani rakkauteen ja parisuhteeseen.Ennen elin muiden kautta, peilasin itseäni kumppaneistani.Vaan nykyään osaan jo itse rakastaa itseäni, tiedän vahvuuteni ja olen asettanut tarkat rajat siitä, kuinka minua kohdellaan.Niinpä nykyisessä parisuhteessa osaan olla "terveemmin".Ajattelen, että jos tuo tuosta lähtee niin ei hätää, onhan mulla minä! :D Kaikki Kalat ansaitsevat PALJON enemmän kuin luulevatkaan, täytyy vaan ensin tehdä rauha itsensä kanssa jotta voi heittäytyä ja ottaa vastaan sitä ihanuutta!

        Yksi asia kiinnostaa Sinussa.Miksi edelleen haluat tehdä lujasti töitä, että saat jonkun sinusta kiinnostumaan ja sitten pakenet kerta toisensa jälkeen...? Eikös se ole kauhean rasittavaa sulle ja muille? :)Pelko pois hyvä mies ja anna jonkun päästä lähelle!

        Sinä rakastut sitten siirryt taka-alalle.Rakastat itseäsi mikä onkin kalamiehen ominaisuus.
        Laita ne rajat myös itsellesi mitä sinä teet.
        Jousta jonkinverran muuten sinulla jää kaikki ihanuus kokematta......)))

        Pelko pois sinultakin, rohkeesti lähelle kaikilla mausteilla! Mies vie nainen vikisee.
        Ei hän syö kyllä sinä selviät. Minäkin selvisin kuuseen kurkotin ja katajaan kapsahdin.
        Entisenä kalamiehen vaimona, en oppinut koskaan tuntemaan oliko lintu vai kala.

        Et ole rasittava mutta hymy kyllä nousee huulille, olet monen pelottavan seikkailun mies.....


      • Kala-ukko
        lohi on hyvä juoluna kirjoitti:

        Sinä rakastut sitten siirryt taka-alalle.Rakastat itseäsi mikä onkin kalamiehen ominaisuus.
        Laita ne rajat myös itsellesi mitä sinä teet.
        Jousta jonkinverran muuten sinulla jää kaikki ihanuus kokematta......)))

        Pelko pois sinultakin, rohkeesti lähelle kaikilla mausteilla! Mies vie nainen vikisee.
        Ei hän syö kyllä sinä selviät. Minäkin selvisin kuuseen kurkotin ja katajaan kapsahdin.
        Entisenä kalamiehen vaimona, en oppinut koskaan tuntemaan oliko lintu vai kala.

        Et ole rasittava mutta hymy kyllä nousee huulille, olet monen pelottavan seikkailun mies.....

        Käytökseni ilmeisesti johtuu siitä, etten mä muutenkaan luota yhtään keneenkään!!
        Minut on jo nuorena luokattu, alistettu ja nujerrettu . . . mut silti seison omilla jaloillani!!
        Mä luotan itseeni ja omiin kykyihini ja mitä en osaa tehdä, niin sen opettelen! En ole riippuvainen kenestäkään. . . . Mutta . . . rakkautta ei taida voida olla ilman riippuvaisuutta!

        Olen mä parisuhteessakin ollut . . . aika pitkäänkin, mut ei se ollut sellaista, kuin olisin toivonut. Siitä uupui hellyys ja rakkaus.

        Mä etsin itseäni tai toisen ihmisen hyväksyntää, ilmeisesti siksi teen lujasti töitä, että saisin naisen raskastumaan itseeni. . . En tiedä, millaisena kalpaisin toiselle ihmiselle. Tää kait on se perimmäinen syy käytökseeni.

        Sit kun joku rakastuu minuun, koen olevani liian avoin, enkä tiedä kuinka voisin suojella itseäni. Eli, en luota toisen ihmisen rakkauden hyvyyteen.

        Minun on helppo lopettaa suhde, sillä tiedän että suojelen itseäni. Mutta, jos rakastun ja kumppani haluaakin lopettaa suhteen on siitä selviäminen vaikeampaa . . . ainakin kuvittelen niin.

        Mut kyllä mä kokoajan etenen . . . sillä nyt mä jo puhun näistä.


      • tiina-liinukka
        Kala-ukko kirjoitti:

        Käytökseni ilmeisesti johtuu siitä, etten mä muutenkaan luota yhtään keneenkään!!
        Minut on jo nuorena luokattu, alistettu ja nujerrettu . . . mut silti seison omilla jaloillani!!
        Mä luotan itseeni ja omiin kykyihini ja mitä en osaa tehdä, niin sen opettelen! En ole riippuvainen kenestäkään. . . . Mutta . . . rakkautta ei taida voida olla ilman riippuvaisuutta!

        Olen mä parisuhteessakin ollut . . . aika pitkäänkin, mut ei se ollut sellaista, kuin olisin toivonut. Siitä uupui hellyys ja rakkaus.

        Mä etsin itseäni tai toisen ihmisen hyväksyntää, ilmeisesti siksi teen lujasti töitä, että saisin naisen raskastumaan itseeni. . . En tiedä, millaisena kalpaisin toiselle ihmiselle. Tää kait on se perimmäinen syy käytökseeni.

        Sit kun joku rakastuu minuun, koen olevani liian avoin, enkä tiedä kuinka voisin suojella itseäni. Eli, en luota toisen ihmisen rakkauden hyvyyteen.

        Minun on helppo lopettaa suhde, sillä tiedän että suojelen itseäni. Mutta, jos rakastun ja kumppani haluaakin lopettaa suhteen on siitä selviäminen vaikeampaa . . . ainakin kuvittelen niin.

        Mut kyllä mä kokoajan etenen . . . sillä nyt mä jo puhun näistä.

        siinä mitä olet aloittamassa.Puhuminen ja avoimuus on jo tosi paljon sillä lähestytään.
        Kyllä ne jotka lähestyvät tai tunnet sen, oma käsitykseni on suurin osa ihmisistä hyväksyy juuri
        ihmisen omana itsenään.
        Olet huumori ihmisiä, osaat nauraa itsellesikin, laajenna reviiriä käy vähän haistelemassa
        uusia tuulia.Usko niin taatusti nappaa kevätihmiset ovat jo aikaisin keväällä romanttisiä.
        Rakkauden nälkä iskee hyvin yllättävissä paikoissa, tietenkin täytyy siinä jalkojen notkahtaa ja sydämmen tykyttää....

        Rohkeesti sitä on lähdettävä, ystävät jo työntää minuakin silläsilmällä tähtäilemään.
        Vaikea ero takana, nyt vain eteenpäin sano mummo lumessa....


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2132
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      173
      1661
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1567
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1342
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1192
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1069
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1033
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      892
    Aihe