Vankilaan, vankilaan?

====

9

524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wwewwwewweweweew

      ja jos hallitus vielä nostaa eläkeikää tossapa keino että rahat riittää eläkkeelle

    • tyytyyyttytytyyt

      mistä ei joutuis korvauksia makseleen

      • ei kannata

        Luottotiedot ei vanhene rikosta istuessaan suomessa.Samoin eläkettä tai muuta etuisuutta ei saa istuessa linnassa penniäkään.Työpaikkoja ei ole linnasta vapautuville.Korvaukset vanhenee 20 vuodessa 10 vuotta voidaan anoa lisää ulosottoon.Yleensä aina myönnetään se jos rikoksesta kysymys.Isot pojat linnassa kyllä selvittää minne kätkit saaliin tai voi olla vaikeaa istua linnassa.Samoin nuori saa ahterin täydeltä täytettä aina vaikka väkisin.Kannattaako vai?


      • uuiuiooioio
        ei kannata kirjoitti:

        Luottotiedot ei vanhene rikosta istuessaan suomessa.Samoin eläkettä tai muuta etuisuutta ei saa istuessa linnassa penniäkään.Työpaikkoja ei ole linnasta vapautuville.Korvaukset vanhenee 20 vuodessa 10 vuotta voidaan anoa lisää ulosottoon.Yleensä aina myönnetään se jos rikoksesta kysymys.Isot pojat linnassa kyllä selvittää minne kätkit saaliin tai voi olla vaikeaa istua linnassa.Samoin nuori saa ahterin täydeltä täytettä aina vaikka väkisin.Kannattaako vai?

        kaapista ulos niin onko niin väliä jos joutuu kaappiin:D


    • §§§§§§§§§§§§

      Ei nyt ketään pidä tappaa. Väkivalta ei auta kärsijöitä tulee vaan lisää.

      Mutta on se kumma kun tämä yhteiskunta haluaa niitä?

      Jos esim. työttömyysturva on samalla talsolla kun 1990v, jossain mättää ja pahasti.
      Levottomuuksia tulee ja kärsimystä.

      Sairasta, mietikkää poliitikot?

      • kikkaraa

        "Luottotiedot ei vanhene rikosta istuessaan suomessa.Samoin eläkettä tai muuta etuisuutta ei saa istuessa linnassa penniäkään.Työpaikkoja ei ole linnasta vapautuville.Korvaukset vanhenee 20 vuodessa 10 vuotta voidaan anoa lisää ulosottoon.Yleensä aina myönnetään se jos rikoksesta kysymys.Isot pojat linnassa kyllä selvittää minne kätkit saaliin tai voi olla vaikeaa istua linnassa.Samoin nuori saa ahterin täydeltä täytettä aina vaikka väkisin.Kannattaako vai?"

        1. Mistä "isot pojat" saa tietää saitko saalista vai et?

        2. Suomen vankiloissa ei juurikaan harrasteta takatuuppauksia.


      • rrtrtrtrtrt
        kikkaraa kirjoitti:

        "Luottotiedot ei vanhene rikosta istuessaan suomessa.Samoin eläkettä tai muuta etuisuutta ei saa istuessa linnassa penniäkään.Työpaikkoja ei ole linnasta vapautuville.Korvaukset vanhenee 20 vuodessa 10 vuotta voidaan anoa lisää ulosottoon.Yleensä aina myönnetään se jos rikoksesta kysymys.Isot pojat linnassa kyllä selvittää minne kätkit saaliin tai voi olla vaikeaa istua linnassa.Samoin nuori saa ahterin täydeltä täytettä aina vaikka väkisin.Kannattaako vai?"

        1. Mistä "isot pojat" saa tietää saitko saalista vai et?

        2. Suomen vankiloissa ei juurikaan harrasteta takatuuppauksia.

        tarkoitus saada saalista vaan täysihoito halutuksi ajaksi...muten kiihottaa noi puheet takatuuppauksesta varsinkin kun on AIDS ja seksisuhteet vähissä


      • ghgghgghhhg
        rrtrtrtrtrt kirjoitti:

        tarkoitus saada saalista vaan täysihoito halutuksi ajaksi...muten kiihottaa noi puheet takatuuppauksesta varsinkin kun on AIDS ja seksisuhteet vähissä

        muuten en töitä saiskaa.Ikää 58


        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Länsiväylä Vanki voi ansaita jopa enemmän kuin vartija/art-1288370691868.html


      • Että tälleen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      912
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      760
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      738
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe