http://timotimakkainen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/56205-nyky-suomessa-tyottoman-kannattaa-tehda-murha
Vankilaan, vankilaan?
9
524
Vastaukset
- wwewwwewweweweew
ja jos hallitus vielä nostaa eläkeikää tossapa keino että rahat riittää eläkkeelle
- tyytyyyttytytyyt
mistä ei joutuis korvauksia makseleen
- ei kannata
Luottotiedot ei vanhene rikosta istuessaan suomessa.Samoin eläkettä tai muuta etuisuutta ei saa istuessa linnassa penniäkään.Työpaikkoja ei ole linnasta vapautuville.Korvaukset vanhenee 20 vuodessa 10 vuotta voidaan anoa lisää ulosottoon.Yleensä aina myönnetään se jos rikoksesta kysymys.Isot pojat linnassa kyllä selvittää minne kätkit saaliin tai voi olla vaikeaa istua linnassa.Samoin nuori saa ahterin täydeltä täytettä aina vaikka väkisin.Kannattaako vai?
- uuiuiooioio
ei kannata kirjoitti:
Luottotiedot ei vanhene rikosta istuessaan suomessa.Samoin eläkettä tai muuta etuisuutta ei saa istuessa linnassa penniäkään.Työpaikkoja ei ole linnasta vapautuville.Korvaukset vanhenee 20 vuodessa 10 vuotta voidaan anoa lisää ulosottoon.Yleensä aina myönnetään se jos rikoksesta kysymys.Isot pojat linnassa kyllä selvittää minne kätkit saaliin tai voi olla vaikeaa istua linnassa.Samoin nuori saa ahterin täydeltä täytettä aina vaikka väkisin.Kannattaako vai?
kaapista ulos niin onko niin väliä jos joutuu kaappiin:D
- §§§§§§§§§§§§
Ei nyt ketään pidä tappaa. Väkivalta ei auta kärsijöitä tulee vaan lisää.
Mutta on se kumma kun tämä yhteiskunta haluaa niitä?
Jos esim. työttömyysturva on samalla talsolla kun 1990v, jossain mättää ja pahasti.
Levottomuuksia tulee ja kärsimystä.
Sairasta, mietikkää poliitikot?- kikkaraa
"Luottotiedot ei vanhene rikosta istuessaan suomessa.Samoin eläkettä tai muuta etuisuutta ei saa istuessa linnassa penniäkään.Työpaikkoja ei ole linnasta vapautuville.Korvaukset vanhenee 20 vuodessa 10 vuotta voidaan anoa lisää ulosottoon.Yleensä aina myönnetään se jos rikoksesta kysymys.Isot pojat linnassa kyllä selvittää minne kätkit saaliin tai voi olla vaikeaa istua linnassa.Samoin nuori saa ahterin täydeltä täytettä aina vaikka väkisin.Kannattaako vai?"
1. Mistä "isot pojat" saa tietää saitko saalista vai et?
2. Suomen vankiloissa ei juurikaan harrasteta takatuuppauksia. - rrtrtrtrtrt
kikkaraa kirjoitti:
"Luottotiedot ei vanhene rikosta istuessaan suomessa.Samoin eläkettä tai muuta etuisuutta ei saa istuessa linnassa penniäkään.Työpaikkoja ei ole linnasta vapautuville.Korvaukset vanhenee 20 vuodessa 10 vuotta voidaan anoa lisää ulosottoon.Yleensä aina myönnetään se jos rikoksesta kysymys.Isot pojat linnassa kyllä selvittää minne kätkit saaliin tai voi olla vaikeaa istua linnassa.Samoin nuori saa ahterin täydeltä täytettä aina vaikka väkisin.Kannattaako vai?"
1. Mistä "isot pojat" saa tietää saitko saalista vai et?
2. Suomen vankiloissa ei juurikaan harrasteta takatuuppauksia.tarkoitus saada saalista vaan täysihoito halutuksi ajaksi...muten kiihottaa noi puheet takatuuppauksesta varsinkin kun on AIDS ja seksisuhteet vähissä
- ghgghgghhhg
rrtrtrtrtrt kirjoitti:
tarkoitus saada saalista vaan täysihoito halutuksi ajaksi...muten kiihottaa noi puheet takatuuppauksesta varsinkin kun on AIDS ja seksisuhteet vähissä
muuten en töitä saiskaa.Ikää 58
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Länsiväylä Vanki voi ansaita jopa enemmän kuin vartija/art-1288370691868.html - Että tälleen
ghgghgghhhg kirjoitti:
muuten en töitä saiskaa.Ikää 58
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Länsiväylä Vanki voi ansaita jopa enemmän kuin vartija/art-1288370691868.htmlhttp://www.helsinginuutiset.fi/Uutiset/Paivan-Puheenaihe/Ulkomaalaiset-viihtyvat-Suomen-vankiloissa?sms_ss=facebook&at_xt=4d629680bae6e072,0
Ja suomalainen pakkotöihin pakotettu työtön: palkka 0 e, tuki 440 e/kk ja 9 e:n kulukorvaus.
http://www.tvy.fi/forum/viewtopic.php?t=23
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95912
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286760- 95738
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558