Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

paha mieli :(

.....

esikoinen on 1,5v ja lopetin imetyksen hänen ollessa 1v ja 2kk,sen vuoksi että tulin raskaaksi..no nyt sitten odotan toista lasta ja olen suunnitellut imettäväni 2 vuotiaaksi asti,tistysti jos maitoa riittää.mutta miehen veljen vaimo odottaa kans ja sanoi että on pervoa ja ällöttävää jos lasta imettää yli 2kk :( hänellä ei esikoisen aikana tullut maitoa ja sen vuoksi joutui lopettamaan aikasin,nyt sitte sanoi mulle ettei imetä pidempään ku 2kk..tuli tosi inhottava olo ku sanoi noin.mun mielestä siinä ei oo mitään ällöttävää imettää lasta vähän pidempään,tietysti se on asia erikseen jos joku imettää jtn 5 vuotiasta..no,ei pitäis kyllä välittää mutta tuli silti paska fiilis..

11

696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      että on ällöttävää, jos yli 2kk, mutta onhan se oksettavaa, että lapsi, joka osaa puhua ja kävellä, roikkuu tississä

    • no kaikkea sitä...

      Tosi hassu mielipide sun miehen veljen vaimolla. Eihän tuossa oo mitään ällöttävää ja pervoa, vaan päin vastoin. Kyllä meillä naisilla nää rinnat on ensisijaisesti sitä varten, että niistä ruokitaan jälkikasvu jos vaan maitoa riittää.
      Minä täysimetin esikoista 11 kuukautta, mutta kun maito rupesi vähenemään, niin jouduttiin siirtymään siihen käytäntöön, että tissiä annoin päiväunille käydessä ja iltasella nukkumaan käydessä ja yöllä, kun heräsi, niin nostin viereen ja tissi suuhun, niin jatkoi tyytyväisenä uniaan ja mullekin se oli tosi helppoa ja luontevaa. Rinnasta luovuttiin kokonaan muksun ollessa 1,5 vuotias, kun maitoa ei enää noussut.

      • ...

        mun tissit ei ainakaan ole sitä varten, että niissä joku paskahousu roikkuu


      • 3458oi
        ... kirjoitti:

        mun tissit ei ainakaan ole sitä varten, että niissä joku paskahousu roikkuu

        Kyllä ne oikeesti on


      • ...
        3458oi kirjoitti:

        Kyllä ne oikeesti on

        ne nyt vaan ei ole


      • Kiinteät

        siis aloitettiin teillä vasta 11kk iässä, jos täysimetit sinne asti? Täysimetys kun on sitä, että vauva saa pelkkää rintamaitoa.


      • 7ygferthb
        ... kirjoitti:

        ne nyt vaan ei ole

        biologisessa mielessä niillä ei muutakaan tarkoitusta ole


      • pyörittelee päätä
        ... kirjoitti:

        mun tissit ei ainakaan ole sitä varten, että niissä joku paskahousu roikkuu

        Meillä on lapset oppineet kyllä kuivaksi ennen imetyksen loppumista :)

        On se kyllä mielenkiintoista että rintojen ensisijainen ja alkuperäinen tarkoitus muuttuu perverssiksi, ja joku vielä ihan vakavalla naamalla sellaista mielipidettä puolustaa...


      • no kaikkea sitä
        Kiinteät kirjoitti:

        siis aloitettiin teillä vasta 11kk iässä, jos täysimetit sinne asti? Täysimetys kun on sitä, että vauva saa pelkkää rintamaitoa.

        Voi voi, kylläpäs sitä taas ollaan niin uusavutoman fiksuja, voi sua.
        Mikä teitä risoo tässä imetyksessä, kun täälläkin pitää saivarrella joka ikistä sanaa?

        Tietysti meillä siirryttiin suositusten mukaan myös kiinteämpiin ruokiin siinä imetyksen ohella, mutta joka syöttökerralla vauva sai myös tissiä. m
        Mikä teitä vaivaa, kun selvää asiaa pitäis alkaa rautalangasta teille taivuttamaan?
        Ootteko todella noin pöljiä?


    • Imettäjä

      Olen minäkin kuullut tuollaisia kommentteja joskus ja minun fiiliksiini ne vaikuttaa siten, että ajattelen toteajan olevan joko tyhmä tai sitten aivan idiootti. Hyvähän se tietysti on sanoa, että on pervoa imettää, jos ei itse jostain syystä pysty. Olen siis tuosta asiasta ihan samaa mieltä kuin lääkärini, joka sanoi, että silloin on viimeistään lopetettava, kun lapsi alkaa pyytää kavereita kotiin syömään. Siihen asti se on ihan normaalia.

    • 4h3h4h4

      veljen vaimon kommentti osoittaa vain hänen ajatusmaailman tasoaan, mitä tuosta piittaamaan. Jos jollakin on ongelmia suhtautua omaan vartaloonsa ja ajattelee rintoja seksistisinä niin olkoon se hänen ajattelutapansa. Jokainen imettäköön sen aikaa minkä itse tai vauva haluaa. Miksi ei tarjoaisi sitä luonnollisinta ja terveellisintä ravintoa lapselleen, joka on aina valmiina tarvittaessa. Jos siis maitoa tulee ja kaikki menee hyvin. Kaikilla ei ole niin hyvin, että imetys onnistuisi edes sitä 2 kuukautta. Sinä olet raskaana ja taidat olla vähän herkillä. Kyllä nämä kommentit unohtuu sitten, kun lapsi syntyy ja kasvaa :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      66
      1234
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe