Sanja olisi harvinaisempi, mutta onko se liian eksoottinen supisuomalaisen parin lapselle? :D
Senja vai Sanja?
11
704
Vastaukset
- 45+
Sanja oli ainakin ennen terveyssidemerkki. Muutenkin San-alkuiset nimet ovat paljon käytössä tietynlaiseen puhtauteen liittyvissä tuotteissa, kun kantasana on saniteteetti.
- Nuoriäiti567
Me kansa mietittiin, että Senja, Sanja, Sinja vai Sonja.. Päädyimme sitten Senjaan :) joka on suht harvinainen mutta, nykyään tuntuu moni tuota Senja-nimeä miettivän, ettei olisi vaan suosioon nousemassa?
Sanja jätettiin sitten pois tuon terveysside homman takia.. (mulle oli aivan uusi tieto, taitaapi vanhemmat ihmiset heti Sanjan yhdistää terveyssiteisiin :/ sinänsä harmi, hirmu nätti nimi myös tämäkin)
Mitäs tuosta Sinjasta tykkäät? Se on harvinaisempi ja minusta tosi nätti :) Itse jos tytön vielä saan, niin haluasin siitä Sinjan,mutta taitaa olla ihan liian samankaltainen Senjan kanssa..? :/
Entäs Sonja? Onko liian yleinen nimi? Nätti nimi tämäkin :D Senja. Aika siisti nimi (x
Mut eihän Sanjassa mitään vikaa oo... :D
Mut mites ajattelette Sinjasta ? Seki eksoottinen, mut haittaaks?- tukisukka
Sonja ei käy, kun on ystäväni nimi :D ja Sinja maistuu hassulta, kun sitä toistelee. joten eiköhän Senja ole paras :) vaikka onkin ilmeisesti pikkuhiljaa nousemassa suosioon..
tukisukka kirjoitti:
Sonja ei käy, kun on ystäväni nimi :D ja Sinja maistuu hassulta, kun sitä toistelee. joten eiköhän Senja ole paras :) vaikka onkin ilmeisesti pikkuhiljaa nousemassa suosioon..
No, mitäs ajattelet Sennistä?
- Nuoriäiti567
tukisukka kirjoitti:
Senja onkin kaunein nimi minkä tiedän ;)
- mieluummin
Sonja tai Silja
- toini
kiva kun valitsit Senjan. minulla on Sanja
- Mielipidettä
Sonja tai Silva
Sylvia on myös kaunis. Samoin Salme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 74904
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 60752
- 43704
- 49654
- 45653
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50570
- 38516