Senja vai Sanja?

tukisukka

Sanja olisi harvinaisempi, mutta onko se liian eksoottinen supisuomalaisen parin lapselle? :D

11

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 45+

      Sanja oli ainakin ennen terveyssidemerkki. Muutenkin San-alkuiset nimet ovat paljon käytössä tietynlaiseen puhtauteen liittyvissä tuotteissa, kun kantasana on saniteteetti.

      • Tällä menolla kaikki Sannat, Sannit, Sarat yms. myös pistää romukoppaan??????????????????????


    • Nuoriäiti567

      Me kansa mietittiin, että Senja, Sanja, Sinja vai Sonja.. Päädyimme sitten Senjaan :) joka on suht harvinainen mutta, nykyään tuntuu moni tuota Senja-nimeä miettivän, ettei olisi vaan suosioon nousemassa?

      Sanja jätettiin sitten pois tuon terveysside homman takia.. (mulle oli aivan uusi tieto, taitaapi vanhemmat ihmiset heti Sanjan yhdistää terveyssiteisiin :/ sinänsä harmi, hirmu nätti nimi myös tämäkin)

      Mitäs tuosta Sinjasta tykkäät? Se on harvinaisempi ja minusta tosi nätti :) Itse jos tytön vielä saan, niin haluasin siitä Sinjan,mutta taitaa olla ihan liian samankaltainen Senjan kanssa..? :/

      Entäs Sonja? Onko liian yleinen nimi? Nätti nimi tämäkin :D

    • Senja. Aika siisti nimi (x
      Mut eihän Sanjassa mitään vikaa oo... :D
      Mut mites ajattelette Sinjasta ? Seki eksoottinen, mut haittaaks?

      • tukisukka

        Sonja ei käy, kun on ystäväni nimi :D ja Sinja maistuu hassulta, kun sitä toistelee. joten eiköhän Senja ole paras :) vaikka onkin ilmeisesti pikkuhiljaa nousemassa suosioon..


      • ämiiaa
        tukisukka kirjoitti:

        Sonja ei käy, kun on ystäväni nimi :D ja Sinja maistuu hassulta, kun sitä toistelee. joten eiköhän Senja ole paras :) vaikka onkin ilmeisesti pikkuhiljaa nousemassa suosioon..

        No, mitäs ajattelet Sennistä?


      • Nuoriäiti567
        tukisukka kirjoitti:

        Sonja ei käy, kun on ystäväni nimi :D ja Sinja maistuu hassulta, kun sitä toistelee. joten eiköhän Senja ole paras :) vaikka onkin ilmeisesti pikkuhiljaa nousemassa suosioon..

        Senja onkin kaunein nimi minkä tiedän ;)


    • mieluummin

      Sonja tai Silja

    • toini

      kiva kun valitsit Senjan. minulla on Sanja

    • Mielipidettä

      Sonja tai Silva
      Sylvia on myös kaunis. Samoin Salme.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2605
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1655
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1589
    8. 89
      1530
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      116
      1403
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe