Olis aika uusia 2007 crv:hen nuo xenon polttimot, voiko vaihtaa itse vai vienkö pajalle? Mitä tuollainen vaihto operaatio noin suurinpiirtein kustantaa,onko kokemuksia?
Vastaukset 5
- mbe320cdi
En tiedä mitä Sitikkaan maksaa mutta vertaus töineen Mersuun Veholla vuosi sitten 2 kpl Xenoneita työt teki 225e.
- vgbvgf
Polttimot netistä,,ja vaihdata liikkeessä,,,hinta kaikkineen n,150e
- elegance plus
Nyt on ihan omakohtaista kokemusta hinnoista, kävin tänään vaihdattamassa molemmat polttimot ja koko homma töineen ja polttimoineen 98 euroa. aikalailla yllätyin positiivisesti.
- nila2
Juuri vaihdoin itse -07 CRV:hen. Polttimot Biltemasta 29,90€ ja vaihtoon kokeilun ja erehdyksen kanssa 30min. Jos olisin älynnyt ottaa peilin avuksi heti, olisi operaatioon mennyt 5 min. Eli ei kannata maksaa liikkeelle kun vaihto käy yhtä helposti kuin normi polttimonkin vaihto!
- Hontamies
Onko tietoa mitkä xenon polttimot autoon käy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l267858- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni44635Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34548- 51487
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30450- 30444
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 45427
- 38426