oon ostmassa uutta kameraa ja oon vähä kattonu noita fujeja ... on ennen vaan ollu sonya ja canonia eli en tiedä yhtää minkälaisia fujit on. eli haluaisin tietää minkälaisia ne on , hyviä/huonoja? miten kuvanlaatu on jne.
haluasin mielipiteen joltakin jolla on kokemusta jostain fuji kamerasta.
miten ois fuji ?
7
804
Vastaukset
- 54354354654543654
tuttava vasta osti jonkun hyvin halvan fujin n. 70 eur maksavan. hintaansa nähden aivan siedettävää laatua tekee, mutta kuitenkin vain juuri ja juuri siedettävää. itse en mokomaa huolisi.
- jare 233
kuvien suhteen , ihan turha tuoda G-canikoja vertailuun
http://www.dpreview.com/reviews/fujifilmf31fd/
Fujilla on myös tämän heteken paras ns. ultra-zoom kamera tarjolla jos sellaista halajat
http://www.mbnet.fi/viikonkokeiltu/index.aspx?viikonkokeiltu=141 - sfjö
Ite ostin aikoinaan Fujin Finepix F20-kameran, kun kyselin tältä palstalta hyvää ja halpaa pokkaria. Se on kyllä paras pokkari mitä mulla on koskaan ollut ja kuvanlaadullaan pärjää 400e:n järjestelmäkameroille ihan mennen tullen. Harmi vaan, ettei kyseistä mallia enää valmisteta. Ebaystä niitä vielä löytää käytettyinä. Voin kyllä suositella kyseistä merkkiä.
- fujifani
Fuji on kyllä ehdottomasti tutustumisen arvoinen.
Löytyy useita tosi laadukkaita kameroita, jotka kyllä pärjäävät hyvin kaikille Canoneille ja Nikoneille. Fuji vaan on vähän tuntemattomampi merkki suomessa ja siksi niistä ei niin tiedetä.
HS10 on tosi laadukas, TIPA voittaja, enkä oo kyllä kenenkään kuullu olevan tyytymätön tähän. 30-kertainen zoomi ja zoomaus toimii käsikäyttösesti niin kuin järkkäreissä.
F80 on myös tosi huippukamera, jos haluaa laadukkaan pokkarin. - Fuji X100
X100 on markkinoiden ykkös pokkari tällä hetkellä!
- fuji xp30
oon itse kanssa ostamassa uutta kameraa mutta ongelmana raju käyttö joka tuhosi sonyn alpha järkkärin. tän johdosta fujin xp30 ( http://www.cyberphoto.fi/index_fi.php?/info_fi.php?article=xp30orangepac ) vaikuttaa loistavalta, ainoa ongelma on vain se että järkkärin jälkeen en usko pokkarin laatuun, joten osaako joku sanoa millaista kuvaa tälläisestä tulee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566329
- 491763
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381434- 461044
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48931Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384888Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14867Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75865