Mitä tuumitte sellaisesta omakustannekirjoittajasta, nimeltä Aarne Pynnönen? Sama kaveri postailee puffejaan kirjoistaan sinne tänne, viimeksi kirja-arvostelut-palstalle, ja mainostaa blogiaan ja kummallista boikotti-adressiaan. Pynnönen on eläkeläinen, jonka asenteet ovat jostain viime vuosituhannelta.
Minusta tuollainen on aika säälittävää, joutuu hakemaan huomiota joka paikasta...
Mitä mieltä olette?
8
527
Vastaukset
- räkäpalleroinen
Omakustanne? Tuo oli ilmeisesti tarkoitettu pilkaksi, koska Pynnösen kirjat eivät ole omakustanteita. Vaatii kuules paljon rohkeutta kirjoittaa näille palstoille omalla nimellään, juuri tällaisten kommenttien takia.
- LukijaN-
vaadi yhtään mitään, että kirjoittaa puuta heinää.
- omakustanne.
LukijaN- kirjoitti:
vaadi yhtään mitään, että kirjoittaa puuta heinää.
Sama kai se, lätiseekö täällä tai iltalehtien lööpeissä.
Samaa paskaa se on niissä. - edellinen
omakustanne. kirjoitti:
Sama kai se, lätiseekö täällä tai iltalehtien lööpeissä.
Samaa paskaa se on niissä.minä itse en ole ko. henkilö.
- arvostella täällä
edellinen kirjoitti:
minä itse en ole ko. henkilö.
Ei ole asiallista.
Pennanen on pienkustantajan tallissa. Ei omakustannekirjailija.
- lukijan_
nevöhööd.
- ei voi
verrata Arto Paasilinnaan. Kirjojen lähtökohdat ovat aivan erilaiset. Veijarikirjailijoiden luokkaan hänet voi kyllä laittaa. Pennasen kirjat ovat huimasti parempia kuin A. Paasilinna on kirjoittanut vuosikymmeniin.
- pppppa
ei voi kirjoitti:
verrata Arto Paasilinnaan. Kirjojen lähtökohdat ovat aivan erilaiset. Veijarikirjailijoiden luokkaan hänet voi kyllä laittaa. Pennasen kirjat ovat huimasti parempia kuin A. Paasilinna on kirjoittanut vuosikymmeniin.
laski tasaisen varmasti Jäniksen vuoden jälkeen. Ei ole temppu eikä mikään ylittää Paasilinnan 90- ja 00-luvun taso.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818