Venus kaksosissa petturi?

tutkija

Olen nyt varma asiasta. Jos ihmisellä on venus kaksosissa on henkilö silloin usein uskoton kumppani.

Tunnen kaksi ihmisitä joilla on venus kaksosissa ja molemmat ovat pettäneet rakakstettuaan. He eivät osaa lopettaa sitä.

Tutkin huvikseni David Beckhamin karttaa ja yllätys yllätys sielläkin on venus kaksosissa. siinä sanotaan näin:

Venus Kaksosissa
Kaksonen on sanavalmis ja keskustelunhaluinen tyyppi joka rakastaa taidetta. Hän flirttailee mielellään ja tunteet ovat aika pinnallisia. Leikkii mielellään rakkaudella.
Heikkoudet: Jatkuva flirttailu ja rakkaudella leikkiminen satuttaa partnereita. Suhteet ovat lyhytaikaisia kaksonen saattaa olla uskoton.

Mitä sanotte?

22

4043

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neitonen=)

Voi olla hyvinki mahdollista...

• Himotar

Uskon että tuo on totta itse olen kaksonen(17.6.1988) Todella kova juttelemaa kaikkien kanssa! Pisin suhteeni oli reilu vuosi asuin hänen kanssaan ja piti mennä kihloihinkin! En enään viitsi sitoutua oikeen kenenkään kanssa vaan elää täysillä! Rakastan ihmisiä... Oli jännä teoria mutta jotenkin tunnistin siitä itseni! :)

• olla

aurinko merkki kaksonen on eri asia kuin se että venus on kaksosissa. Et ehkä oikein ymmärtänyt oikein. Eli se että on kaksonen ei tarkoita että on petturi mutta jos venus on kaksosissa se on eri asia.

• ritu

Piti oikein laskea ikäsi eli todella 16 vuotta..pisin suhteesi ollut vuoden mittainen, eiköhän noita suhteita ehdi tulla vielä aika monta, pidempiä ja lyhyempiä joten ei ehkä vielä kannata tehdä itsestään ihmeempiä päätelmiä miten käyttäytyy suhteessa..ja todellakin kannattaa varmaan elääkin täysillä kun ehtii.

• lio

Hmm...no tämä väite ei ainakaan pidä poikaystäväni kohdalla paikkaa.Hänellä venus kaksosissa. Muita venus kaksosia en tietääkseni tunne.

Mistä sinä tiedät onko miehesi pettänyt entisissä suhteissaan? mistä tiedät pettääkö hän sinua salaa? Et mistään.
        Niin minäkin luulin, että minulla on mies joka ei petä. Hän oli kiltti ja kaikin puolin mukava. Hän petti kuitenkin ja huomasin muuten että hänellä tuo venus on kaksosissa...

• äly hoi älä jätä
        Umur kirjoitti:

Mistä sinä tiedät onko miehesi pettänyt entisissä suhteissaan? mistä tiedät pettääkö hän sinua salaa? Et mistään.
        Niin minäkin luulin, että minulla on mies joka ei petä. Hän oli kiltti ja kaikin puolin mukava. Hän petti kuitenkin ja huomasin muuten että hänellä tuo venus on kaksosissa...

Se että jos sinun miehesi on pettänyt sinua ei tarkoita sitä etteikö lion mies voisi olla uskollinen. Tyypillistä naiskäyttäytymistä. Panetellaan muiden suhteita ja ollaan katkeria jos jollain on oikeasti uskollinen mies. Menee jo vähän liiallisuuksiin toi astrohöpötys joillakin täälä. Lionille vaan onnea että jaksaa luottaa mieheensä ja suhde toimii ! Niin sitä pitää...

• Pisces
        Umur kirjoitti:

Totta, niin moni on sanonut että ei minun mies petä ja silti on kyseinen herra juossut vieraissa.

• öööö
        Pisces kirjoitti:

Totta, niin moni on sanonut että ei minun mies petä ja silti on kyseinen herra juossut vieraissa.

No joo pisces, mutta ei silti tarvi panetella täällä muitten suhteita. Jos jollain on vahva usko mieheensä ja hänen uskollisuuteensa, niin hattua nostan vaan. Ja sitä paitsi ei kaikki miehet ole pettureita, nykyisin naiset harrastavat sitä yhtä lailla. Ja jos nainen uskoo miehensä olevan uskollinen, niin onko se sinun ongelmasi? kateutta sanon minä...

• Pisces
        öööö kirjoitti:

No joo pisces, mutta ei silti tarvi panetella täällä muitten suhteita. Jos jollain on vahva usko mieheensä ja hänen uskollisuuteensa, niin hattua nostan vaan. Ja sitä paitsi ei kaikki miehet ole pettureita, nykyisin naiset harrastavat sitä yhtä lailla. Ja jos nainen uskoo miehensä olevan uskollinen, niin onko se sinun ongelmasi? kateutta sanon minä...

En ole kateellinen, kunhan totesin. Itse en kyseistä harrasta eikä vaimokaan tiettävästi.

• Bella

Joo, entisellä oli venus kaksosissa (ja mars oinaassa) ja todellinen häntäheikin ruummiillistuma!!

• astrolllll

joo ja kaikki oinaat,härät,kalat,kaksoset,ravut,jousimiehet,leijonat,neitsyet,vesimiehet,skorpparit,vaa'at ja kauriit ovat pahimpia pettureita, vai mitä? minulla on kokemus jokaisesta merkistä...

• ylitarkastaja

lisäksi Mars on neliössä Venukseen nähden, joten aisti-ilot näyttelevät elämässä melkoisen tärkeää osaa...

• Oinaaras

Kokemus kaksosesta jolla venus kaksosissa, rehvastelee vielä pettämisillään...

• Venus kakkonen

Mulla on venus kaksosissa kolmiossa mars vaakaan(yht.pluto).

Olen 23 vuotias, kerran naimisissa, kerran kihloissa ja seurusteluita on kertynyt n.6kpl. Lisäksi lyhyitä pikatuttavuuksia öljynvaihdon merkeissä arviolta 170-180kpl.
        Puhelimeeni tulee jatkuvasti kaikenlaisia ehdotuksia eikä ole iltaa ulkona etteikö joku pyrkisi saatolle... Joskus täytyy karata baarista.

Yhtä ainutta poikaystävääni en ole pettänyt, mutta hänellä olikin venus scorppionissa.

Venus kaksoset osaavat kyllä ilmaista ihastuksensa niin, että sille on vaikeata jäädä kylmäksi... Ongelma siinä vain on se, että tunteet ja ihastumisen kohteet ovat varsin eläväisiä ja kohde saattaa muuttua monta kertaa päivässä... ja aina yhtä tosissaan.

Eli jotkun ihmiset vaivat olla luonteeltaan tällaisia.

• Joku vaan

Niin on minullakin venus kaksosissa ja mars oinaassa, mutta en ole ikinä seurustellut enkä harrastanut seksiä. Itse asiassa en haluakkaan.

Ikää on kohta 25 vuotta, mutta ainakaan minulla tuo ei pidä paikkaansa. Jos venus on kaksosissa, niin sen mukaan pitäisi olla kova flirttailemaan. No, itse en ole flirttailut kenellekkään naiselle. Eikä edes tee mielikään.

Eli yhtäkään naista ei minulla ole ollut, eikä tule ikinä olemaankaan. Sen olen päättänyt. En edes ymmärrä, että miten nykypäivänä kukaan enää edes luottaa yhteenkään mieheen tai naiseen parisuhteissa. Ennemmin tai myöhemmin jompikumpi pettää, jättää tai tulee ero. Aivan sama, mitä astrologisessa kartassa lukee.

• Pötyä koko tukimus

Vai sillä lailla. Minulla on Venus kaksosissa (ja kuu myös), ja olen ollut uskollinen koko liittoni ajan nyt 18 vuotta. Että turha yleistää.

Aurinkomerkkini on Härkä ja nouseva merkkini on neitsyt. Mars on oinaassa.

• Nousumerkin vaikutus

Selitys löytyy aurinko ja nousumerkistäsi, ne tasapainottavat tuota villiä kaksos ja oinas vaikutelmaa. Neitsyistä sanotaan että he ovat eläinradan uskollisimpia. Tuo nousu neitsyt vaikuttaa luonteeseesi tasapainottavana tekijänä.

• MasterZeromus

Tuo todellakin täsmää erääseen pohjoisen Matti kasanoovaan. Pitää äitiänikin pilkkana sen kun jaksaa eikä sitä salakkaan mutta äitini on niin sinisilmänen että uskoo tuon puheisiin. Vaikka tietää äitini olevan uskossa niin siitä huolimatta tuo Saatanan poltinraudalla käynyt tunkeilee minun vuokraamaan asuntoon antaen takkia jota ei ole kaivattu. Myympä sen pois niinpian kuin saavun sinne pohjoiseen.

Tuo sydänvikainen sauhuttelija on myös Veenus Kaksonen eikä ollenkaan niinkuin minä vaikka Rapu olen itsekkin.

• Anonyymi

Olen venus kaksosissa ja kyllä, yksi kumppani turhauttaa. Siksi ollut aina sivusuhteita, koska tarvitsen erilaisia ihmisiä elämääni.

• Anonyymi

Se, että yksi planeetta on tietyssä suunnassa, ei tee henkilöstä automaattisesti tietynlaista, vaan hommassa vaikuttavat henkilön pääluonne, vuosiluonne, kummankin merkin nousevat luonteet, kiin. elementit ja planeettojen sijainnit.

Sanotaan, että härkä on uskollinen ja käärme on takertuva, voisi kuvitella, että pari on edelelen yhdessä, mutta ei - ukko oli narsisti ja akka härän oli pakko lähteä.

• Anonyymi

Ai niin vielä: Ukko härkä oli nouseva vesimies, nouseva apina, ja kumpikin oli härkiä, joita ei suositella yhteen. Mutta eipä hätää! Kyllä valtio tietää, ja pappi siunasi liiton kyselemättä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      94
      4666
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3153
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2212
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      235
      1368
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      69
      1122
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      114
      1002
    Aihe