Mikä muistikortti?

NotPro

Mulla on toi vanha olympus fe-20 ja oon yrittäny kyllä googlella selvittää, että mikä muistikortti siihen
menee, mut siis joo jossai olympus sivuilla sanotaa, että siihen menee xD-Picture Card ja microSD Card
Mut sit jossain sivustoilla ihmiset sanoo, että ei käy eli osaisko joku täällä nyt sanoo, että mikä siihen käy, että en sitten turhaa tilaa sellasta mikä ei sitten käykään.. Olisin todella kiitollinen.

4

735

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • NotPro

Osaisitko vielä sanoo, että kuinkahan paljon videokuvaa mahtuu toho kahteen gigaan suurinpiirtein?
        Kun itse olin ajatellut muistikorttia jossa on sitten tarpeeksi gigoja ettei pääse loppumaan kesken kuvauksen.

• NotPro
        NotPro kirjoitti:

Osaisitko vielä sanoo, että kuinkahan paljon videokuvaa mahtuu toho kahteen gigaan suurinpiirtein?
        Kun itse olin ajatellut muistikorttia jossa on sitten tarpeeksi gigoja ettei pääse loppumaan kesken kuvauksen.

Lisäys

Adapteri on tallella kyllä.. Tilasin tälläisen muistikortin http://www.e-ville.hk/fi/product/3438/diel_2gt_micro_sd_muistikortti kun näytti olevan halpa eli mitä sanot käyköhän toi kortti
        tohon kameraan?

• NotPro kirjoitti:

Lisäys

Adapteri on tallella kyllä.. Tilasin tälläisen muistikortin http://www.e-ville.hk/fi/product/3438/diel_2gt_micro_sd_muistikortti kun näytti olevan halpa eli mitä sanot käyköhän toi kortti
        tohon kameraan?

Nopeus noissa halvimmissa korteissa voi tulla videolla ongelmaksi. Katso käyttöohjeesta paljon video vie. Canonilla on periaatteessa sama formaatti ja se vie n. kaksi megatavua sekunnissa eli kahteen gigaan menee 2000 sekuntia tai n. puoli tuntia. MicroSD:issä yleensä kannattaa ostaa kortti SD-adapterin kanssa. Tämä yleensä lisää hintaa vain n. euron ja mahdollistaa kortin lukemisen SD-lukijalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe