Oon tänään tavannut monta kalat ihmistä..ja nousumerkki on jellona..eiku leijona..
Maailmassa monta..niin ihmeellistä asiaa..se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa.heh.heh
Mitenhän..
8
437
Vastaukset 8
- Kala-ukko
. . . murrrr ;))) . . . ja sit pakoon ;))
- Appuliini
Vai..pakoon...Sä et tunne olevas..joku haikala..niinku eräs toinen mieskala..tunsi..
Heh.heh.heh. - Kala-ukko
Appuliini kirjoitti:
Vai..pakoon...Sä et tunne olevas..joku haikala..niinku eräs toinen mieskala..tunsi..
Heh.heh.heh.Juu . . . en . . .
Sie pelotat minua . . . en tiedä miksi. . . vaikkakin ilmeisesti hyvää vain tahdot. - Appuliini
Kala-ukko kirjoitti:
Juu . . . en . . .
Sie pelotat minua . . . en tiedä miksi. . . vaikkakin ilmeisesti hyvää vain tahdot.Miks..sähän olit jo aikuinen...eiks vaan....HYVÄÄ TIETYSTI..MÄ TAHDON KAIKILLE IHMISILLE
Miten sinä voit etes epäillä..sellaista..
KAIPAAN SELITYSTÄ????? - Appuliini
Appuliini kirjoitti:
Miks..sähän olit jo aikuinen...eiks vaan....HYVÄÄ TIETYSTI..MÄ TAHDON KAIKILLE IHMISILLE
KAIPAAN SELITYSTÄ?????RAKASTAN KALOJA..AINAKIN SELLAISIA KALOJA..JOTKA OVAT SYNTYNEET MAALISKUUSSA.
JOTENKIN HE ..TUNTUVAT NIIN..IHKUILTA..TUTUILTA.. - Kala-ukko
Appuliini kirjoitti:
Miks..sähän olit jo aikuinen...eiks vaan....HYVÄÄ TIETYSTI..MÄ TAHDON KAIKILLE IHMISILLE
KAIPAAN SELITYSTÄ?????Sä olet niiin erilainen . . . kala . . . etten tiedä, et oletko sie kala ollenkaan!
Mut annetaanhan nyt olla.
Ei tästä mitään tuu. - Appuliini
Kala-ukko kirjoitti:
Sä olet niiin erilainen . . . kala . . . etten tiedä, et oletko sie kala ollenkaan!
Mut annetaanhan nyt olla.
Ei tästä mitään tuu.Tarviikkaan..tulla mitään...Kyl mä vaan olen kalat..eikai sitä oo pakko uskoo...neljäs päivä
maaliskuuta olen syntynyt.. Et sä kyllä tuolla menolla saa ketään..kun sä aina vaan pakenet.
Ei mullakaan ollut..lapsuus ja nuoruus..kovin kummoista..
Mut miehiä oisin saanut..vaikka joka lähtöön..
Mut ei vaan kaikki kelvanneet.
Juu...kyllä mä jätän sinut rauhaan!
Onnea tulevaisuuteen.. - Kala-ukko
Appuliini kirjoitti:
Tarviikkaan..tulla mitään...Kyl mä vaan olen kalat..eikai sitä oo pakko uskoo...neljäs päivä
maaliskuuta olen syntynyt.. Et sä kyllä tuolla menolla saa ketään..kun sä aina vaan pakenet.
Ei mullakaan ollut..lapsuus ja nuoruus..kovin kummoista..
Mut miehiä oisin saanut..vaikka joka lähtöön..
Mut ei vaan kaikki kelvanneet.
Juu...kyllä mä jätän sinut rauhaan!
Onnea tulevaisuuteen..Minun kohalla ei ole kyse siitä, että saanko kettään, vaan otanko kettään!!
Näen on ja näellä mennään!
Hyvät jatkot siullekkii.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811234
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä30914Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk19775- 46619
Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?13597Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13580Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja181572Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita123550- 28488
On ollut syyllinen olo viime päivinä
Olen niin täpöllä ollut sinussa kiinni tunteiden tasolla. Unet ja kaikki. Nainen, toisaalta tuntuu pahalta, mutta kun si23460