Keskenmeno

suruinen84

Meidän pieni salaisuus meni tänään kesken varhaisessa vaiheessa. Vielä ei oltu ehditty kunnolla edes tajuamaan, että olen raskaana, kun jo heti jouduttiin luopumaan. Olo on ihan tyhjä. Ensin tuli kauheat vatsakivut, jotka säteili selkään ja tunnin kestettyään alkoi runsas vuoto. :( Olisi pitänyt vielä odottaa ennenkuin iloitaan. Seuraavalla kerralla sitten viisaammin.

3

443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raskaana!

      Kyllähän se on, että kokemus opettaa. 2km itselläni ja kolmatta odotellessa. Ei vaan enää osaa tai edes viitsi asiasta iloita. Osanotot kuitenkin. Elämä jatkuu kaikesta huolimatta

    • pinkku-84

      Täällä toinen kohdun ulkoinen raskaus...raskautta ollaan yritetty 1v 4kk ja alustavissa testeissä käyty, mutta kummassakaan ei vikaa =/ Yllätys raskaus oli 2kk sitten, menkat alkoi normaalisti joten ihmettelin kun raskaustesti näytti plussaa. Sitten iski kipu oikeaan kylkeen ja kahden päivän kivun jälkeen menin lääkäriin ja sieltä nopeasti tyskiin. Tyksissä ilmoitti että kysta on poksahtanut kohdun ulkopuolella ja että mitään sikiötä he eivät näe. Hormooniarvot kuitenkin nousi kokoajan ja lääkärikin jälkikäteen ilmoitti että kyseessä on kunnon raskaus. Olimme mieheni kanssa ensin shoksissa ja sitten mies jo alkoi miettimään kaikkea mitä pitää hankkia yms...olin kuitenkin lääkärin tarkkailussa ja joka viikko piti käydä verinäytteissä. Yhtenä päivänä huomasin vessassa käytyä että pöntössä oli verihyytymä ja se oli sitten siinä. Tiesin heti että meni kesken ja niin lääkärikin tokasi, veriarvot oli laskussa ja lopputulos kohdun ulkoinen raskaus. Meinasimme jo tulevana v.loppuna kertoa mieheni vanhemmille tai viimeistään jouluaattona, mutta ei tarvitsekkaan puhua mitään. No en anna sen vaikuttaa itseeni vaikka pienen jäljen se sydämmeen jättikin. nyt on uutta yritystä alla.

      Tovottavasti myös teilläkin =)

      • Suruinen84

        Kova kohtalo teillä, Pinkku-84. Oon niin kovin pahoillani. Meillä tais loppupeleissä mies ottaa tämän raskaammin kuin minä. Olin kuitenkin kaikista riskeistä paremmin perillä. Mutta kyllä tästä noustaan vielä ja toivoa ei menetetä. :) Vielä ei uutta yritystä, mutta piakkoin.
        Toivotaan, että teillä menee kaikki hyvin jatkossa! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3797
    2. 209
      3058
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2594
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1475
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      176
      1388
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe