Olen viimeinkin hankkinut itselleni, alesta tosin, kunnolliset retkeily ja vaellusvaatteet. Sattui niin hyvin, että sainpa kahden sadan vaatteet satasella ja onpa vielä hyvännäköiset. Olin jo kolmatta vuotta lainavaatteilla viime kesänä vaeltamassa. Sanotaan, että tämä ei ole välineurheilua, mutta on se niin, että jos aikoo tätä lajia harrastaa, niin kyllä toisen vuoden kohdalla pitää nää vermeet olla. Reissuista on tullut jo niin pitkiä, ettei voi enää vaeltaa suvun vanhoissa perinnöksi jääneissä *hah*. Jossain vaiheessa alkaa sääksi syömään ja hirvikärpänen puremaan. Vaikka on lämmintä, niin metsäetapilla on aina viileää ja varsinkin, jos alkaa sataa, ovat vettä hylkivät ja lämpimät varusteet arvokkaita asioita. Ja sitten siitä ulkonäöstä. kyllä mä tykkään, että ne varusteet on kivannäköiset. Mua alko pikkusen jo hävettää viime kesänä, kun muilla oli viimesen päälle ja mulla ei ollenkaan. Ne on yllättävän kalliita ja olen tuskastellut sitä jo kauan aikaa.
alesta löytyi
vihdoinkin ale
1
437
Vastaukset
- survivalisti
itse luotan armeijan ylijäämään soveltuvilta osin, kestäviä ovat ja kalvoakin löytyy.
Sadeviitta on kanssa hyvä olemassa, halvimmillaan armeijan käytetty alle kympin.
Jos jotakuta kiinnostaa : http://www.varusteleka.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1304559- 1553789
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1033516Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia412869- 1361816
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta401618Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261269Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211241Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231183Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421175