Olen viimeinkin hankkinut itselleni, alesta tosin, kunnolliset retkeily ja vaellusvaatteet. Sattui niin hyvin, että sainpa kahden sadan vaatteet satasella ja onpa vielä hyvännäköiset. Olin jo kolmatta vuotta lainavaatteilla viime kesänä vaeltamassa. Sanotaan, että tämä ei ole välineurheilua, mutta on se niin, että jos aikoo tätä lajia harrastaa, niin kyllä toisen vuoden kohdalla pitää nää vermeet olla. Reissuista on tullut jo niin pitkiä, ettei voi enää vaeltaa suvun vanhoissa perinnöksi jääneissä *hah*. Jossain vaiheessa alkaa sääksi syömään ja hirvikärpänen puremaan. Vaikka on lämmintä, niin metsäetapilla on aina viileää ja varsinkin, jos alkaa sataa, ovat vettä hylkivät ja lämpimät varusteet arvokkaita asioita. Ja sitten siitä ulkonäöstä. kyllä mä tykkään, että ne varusteet on kivannäköiset. Mua alko pikkusen jo hävettää viime kesänä, kun muilla oli viimesen päälle ja mulla ei ollenkaan. Ne on yllättävän kalliita ja olen tuskastellut sitä jo kauan aikaa.
alesta löytyi
vihdoinkin ale
1
467
Vastaukset
- survivalisti
itse luotan armeijan ylijäämään soveltuvilta osin, kestäviä ovat ja kalvoakin löytyy.
Sadeviitta on kanssa hyvä olemassa, halvimmillaan armeijan käytetty alle kympin.
Jos jotakuta kiinnostaa : http://www.varusteleka.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753435Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1051746Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2381413- 741346
- 651243
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991107Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521099- 631001
- 22907
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18873