Nyt lässytetään uutisissa että rakettien koko laskee, K-18 leimat papaatteihin yms suojalasit pakko olla. Mutta silti postiluukusta kolisee tulitemainoksia joissa myydään jopa 160 euroa maksavia, kaksi (2) kiloa ruutia sisältäviä "patoja", joiden koko on ilmeisesti lähempänä jotain keskivertoa matkalaukkua. SIIS MITÄ V-TUA onko vähän mopo karkaamassa käsistä?! Kaksi kiloa ruutia? 160 euroa parin minuutin valoshowsta? Aivan älytöntä hölmöläisten hommaa. Jättäkää ammattilaisille, kunnan ja kaupungin vastuulle nämä showt.
160 euron patoja, hullutta
milloin kuolonuhreja
2
412
Vastaukset
- piyyyi
et taju mistään mitään..siis turhaan kalliita ne on mutta ei ne nyt niin vaarallisia ole kuin raketit
- tomppamaan
Niissä 160euron padoissa on 2000g ruutia Eli kaks kiloa ja musta ruuti ei oo halpaa Koska se toimitetaa aasiasta ja ei se rahtikaa halpaa ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243