Moi,
meidan loma lahentelee loppujaan ja olis tarkoitus pikkuhiljaa pakata laukkuja. Tuli mieleen pari ns tyhma kysymys mutta ajattelin talle palstalle tulla niita esittelemaan, jos te kokeneemmat matkaajat tiedatte paremmin (:
Eli, lento lahtee West Palmin kentalta New Yorkiin, New Yorkista Frankfurtiin ja sielta Tukholmaan. Lentamista on siis paljon, niin onkohan_mahdollista_ottaa_kasimatkatavaroihin_ aerosolitonta hiuslakkaa, meikkivoidetta, ripsivaria, jne? Luin keskustelupalstoja ja sain ristiriitaista tietoa tasta. Ja jos naita saa ottaa kasimatkatavaroihin, niin pateeko se, etta ihan sama kuinka monta purnukkaa, kunhan ne mahtuu 1L minigrip-pussiin? Ja onko se henkiloa kohden? Koska silloinhan saisin tuplamaaran kosmetiikkaa mukaan jos sysaan toisen litran pussukan poikaystavan matkatavaroihin? :D
JA JOO, RUUMAANHAN VOISIN NUO LAITTAA, MUTTA; meilla on aikaa Newarkin kentalla vain 55min, niin mua peloteltiin etta laukku ei kerkea koneeseen. Eli laukku tulisi Suomeen paivien viiveella, siksi nyt tata pakkaamista mietinkin silla tapaa, etta mita tarvin kotona arjessa (kun toihin mentaessa olisi kiva sipaista vahan hiuslakkaa ja ripsaria). Mita mielta olette, kerkeaako_laukku_koneeseen_jos_vaihtoaika_on_55min?
Kiitoksia hirmuisesti jo etukateen!
Kotimatka Suomeen!
usassa--
1
462
Vastaukset
- purnukan koko
Hiuslakkaa en pakkaisi käsimatkatavaroihin - aerosolitonta tai ei. En jaksaisi ryhtyä kinaamaan asiasta kentällä. Purnukan koko saa olla korkeintaa 100 ml - minulla oli kerran 125 ml silmämeikinpoistoaine ja vaikka siinä oli vain puolet nesteestä jäljellä, se otettiin pois. Muutoin olen aina pakannut minigrippussukkaani meikkejä sen minkä on mahtunut. Ja kyllähän kummallakin matkustajalla oma minigrippinsä saa olla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1982518
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021957En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708