Moi,
meidan loma lahentelee loppujaan ja olis tarkoitus pikkuhiljaa pakata laukkuja. Tuli mieleen pari ns tyhma kysymys mutta ajattelin talle palstalle tulla niita esittelemaan, jos te kokeneemmat matkaajat tiedatte paremmin (:
Eli, lento lahtee West Palmin kentalta New Yorkiin, New Yorkista Frankfurtiin ja sielta Tukholmaan. Lentamista on siis paljon, niin onkohan_mahdollista_ottaa_kasimatkatavaroihin_ aerosolitonta hiuslakkaa, meikkivoidetta, ripsivaria, jne? Luin keskustelupalstoja ja sain ristiriitaista tietoa tasta. Ja jos naita saa ottaa kasimatkatavaroihin, niin pateeko se, etta ihan sama kuinka monta purnukkaa, kunhan ne mahtuu 1L minigrip-pussiin? Ja onko se henkiloa kohden? Koska silloinhan saisin tuplamaaran kosmetiikkaa mukaan jos sysaan toisen litran pussukan poikaystavan matkatavaroihin? :D
JA JOO, RUUMAANHAN VOISIN NUO LAITTAA, MUTTA; meilla on aikaa Newarkin kentalla vain 55min, niin mua peloteltiin etta laukku ei kerkea koneeseen. Eli laukku tulisi Suomeen paivien viiveella, siksi nyt tata pakkaamista mietinkin silla tapaa, etta mita tarvin kotona arjessa (kun toihin mentaessa olisi kiva sipaista vahan hiuslakkaa ja ripsaria). Mita mielta olette, kerkeaako_laukku_koneeseen_jos_vaihtoaika_on_55min?
Kiitoksia hirmuisesti jo etukateen!
Kotimatka Suomeen!
usassa--
1
445
Vastaukset
- purnukan koko
Hiuslakkaa en pakkaisi käsimatkatavaroihin - aerosolitonta tai ei. En jaksaisi ryhtyä kinaamaan asiasta kentällä. Purnukan koko saa olla korkeintaa 100 ml - minulla oli kerran 125 ml silmämeikinpoistoaine ja vaikka siinä oli vain puolet nesteestä jäljellä, se otettiin pois. Muutoin olen aina pakannut minigrippussukkaani meikkejä sen minkä on mahtunut. Ja kyllähän kummallakin matkustajalla oma minigrippinsä saa olla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882