Millaiset on tulien säännöt

teuta

Koska ne vaihtuu ?
Onko kaikilla kirjoittajilla sama sääntö ?
miksei ole Seriffille suoraa tietä .?
Taas oli yksi sammunut 3 tulta ennen aikojaan , ja hävinnyt yksi kirjoitus,

31

743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiks joo?

      Onhan niitä hävinnyt kymmeniä kirjoituksia. Kiitos sheriffille.

      Mistähän tulista mahdat kirjoittaa? Mielestäni lapinseurojen kuuntelu on aivan hyödytöntä tuossa tarkoituksessa joka sinun kirjoituksistani näkyy lävitse. Nimittäin että kerrot netissä koko maailmalle mikä saarnaaja nyt saanasi ja mistä hän saarnasi. Rauhoitetataan tämä asia niille jotka näitä seuroja kuuntelevat.

      • teuta

        Olisi joo parasta kunei vastalisi mihinkään. Kiitos vaan edesottamuksista.
        sinulla taita olla vikaa kuullun ymmärtämisessä , luuletko olevasi oikein fiksu
        "sinun ,kirjoituksistani" kuinka se onkaan hienoa suomee.


      • teu.

        Siksi toiseksi mitähän varten seriffi on ?
        Lukijat minusta määräävät mitä haluavat lukea !
        Jos ei sinua kiinnosta mikset vain mene ohi ?
        Kerrankin oli tisen aloitus ?
        Eipä taida olla väliä, sulle.?


      • Mikä maa?
        teuta kirjoitti:

        Olisi joo parasta kunei vastalisi mihinkään. Kiitos vaan edesottamuksista.
        sinulla taita olla vikaa kuullun ymmärtämisessä , luuletko olevasi oikein fiksu
        "sinun ,kirjoituksistani" kuinka se onkaan hienoa suomee.

        Jos ei monitorisi pala, niin täällä ei ole tulta. Mitään tulien sääntöjä ei ole olemassakaan.


      • pois joka pahentaa
        teu. kirjoitti:

        Siksi toiseksi mitähän varten seriffi on ?
        Lukijat minusta määräävät mitä haluavat lukea !
        Jos ei sinua kiinnosta mikset vain mene ohi ?
        Kerrankin oli tisen aloitus ?
        Eipä taida olla väliä, sulle.?

        Jos minä saisin määrätä niin ei montaa viestiäsi olisi täällä. Onneksi sheriffi poistaa asiattomat viestit.
        Päivittäin voisi poistaa vistit, samalla tavalla kun ennen koulussa putsattiin liitutaulu välitunnin aikana.


      • yeu.
        Mikä maa? kirjoitti:

        Jos ei monitorisi pala, niin täällä ei ole tulta. Mitään tulien sääntöjä ei ole olemassakaan.

        Tai osta lasit siinä on vihreitä pallukoita ja tulia , äs, ei sulle kannata selittää.


      • kiitoksii
        yeu. kirjoitti:

        Tai osta lasit siinä on vihreitä pallukoita ja tulia , äs, ei sulle kannata selittää.

        Minä kiinnitän huomion tällä palstalla aivan toisaalle, kun joihinkin tuliksi tulkitsemiisi pallukoihin.

        On siunattu asia että sheriffi on vielä jaksanut poistella viestejämme :-))


      • teu. kirjoitti:

        Siksi toiseksi mitähän varten seriffi on ?
        Lukijat minusta määräävät mitä haluavat lukea !
        Jos ei sinua kiinnosta mikset vain mene ohi ?
        Kerrankin oli tisen aloitus ?
        Eipä taida olla väliä, sulle.?

        Tulien säännöt? Tisen aloitus?

        Jos haluat minulta vastauksia, yritä kerrankin kirjoittaa selvää suomea. En ymmärrä mitä sanot.


      • teuta
        Eslest kirjoitti:

        Tulien säännöt? Tisen aloitus?

        Jos haluat minulta vastauksia, yritä kerrankin kirjoittaa selvää suomea. En ymmärrä mitä sanot.

        Se sana oli toisen aloitus .
        Mutta se / tämä viesti on tehty toiselle Satraapille , sinun tietosi ei edennyt minnekkään
        Huomaatko , sinun piti vasta tämän ketjun aloitukseen /aloituksessa oleviin kysymyksiin
        eikä rientää mihin sattuu.


      • teu.
        Eslest kirjoitti:

        Tulien säännöt? Tisen aloitus?

        Jos haluat minulta vastauksia, yritä kerrankin kirjoittaa selvää suomea. En ymmärrä mitä sanot.

        Vastauksen , ja tottahan se on , taas on mennyt kaksi vrk.
        eikä vastausta ole ilmaantunut , onko vielä muita sääntöja .


      • teuta
        teu. kirjoitti:

        Vastauksen , ja tottahan se on , taas on mennyt kaksi vrk.
        eikä vastausta ole ilmaantunut , onko vielä muita sääntöja .

        mitä ei haluta esillekkään ,, taitaa olla vähän sama asia kuin synnin kanssa .


      • teuta
        teuta kirjoitti:

        mitä ei haluta esillekkään ,, taitaa olla vähän sama asia kuin synnin kanssa .

        selvinnyt tänääkään ,,,hyvä oli sekin että maailmanloppukaan ei tullut tänään.


      • klikkaa tuota

      • teuta

    • teuta

      Ettekä edes omien puheitten mukaan tiedä mitä se on , selvittäkää
      niinhän meidän muitenkin pitää , "poistoon vain " sanoo eräskin joka ei
      tiedä mistä edes puhuu , Mutta minä kysyin mikä on samanarvoisuus
      käytäntö.Se ei voi olla sellainen , että joku heittää reunahuomautuksena
      mitä tahansa , minusta pitää olla , asiassa perää , voinhan minäkin sanoa
      että sinussa on syntiä , sinä palvelet perkelettä , tee parannus ja USKO.

      • :-))))

        Ja vakavasti harhainen, (tulta silmissään näkevä) lähimmäinen tarvitsisi apua.


      • cvdf mnbv
        :-)))) kirjoitti:

        Ja vakavasti harhainen, (tulta silmissään näkevä) lähimmäinen tarvitsisi apua.

        onko tulitikut loppuneet???

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia."

        http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/


      • yeu.
        :-)))) kirjoitti:

        Ja vakavasti harhainen, (tulta silmissään näkevä) lähimmäinen tarvitsisi apua.

        en paremmin sano . Voitko sen paremmin sanoa ,
        sulla on vain toisten teilaus mielessä , jätä sellanen
        ja kuuntele mistä me puhutaan , me puhutaan totuus
        sinä puhut kummallista monkerrusta toisista , etkä tiedä mistä.


      • teuta
        yeu. kirjoitti:

        en paremmin sano . Voitko sen paremmin sanoa ,
        sulla on vain toisten teilaus mielessä , jätä sellanen
        ja kuuntele mistä me puhutaan , me puhutaan totuus
        sinä puhut kummallista monkerrusta toisista , etkä tiedä mistä.

        Miksi pitää alkaa toisessa ketjussa selittämään samaa asiaa vähän toisin sanoin
        eikö olisi helpompaa sitten tukia asioita kun ne olisi samassa ketjussa.

        Vai oliko pelko "että ne potkitaan pois" , kun jonkun toisen märmätys. tai
        hän luuli että ne voi


      • teu.
        :-)))) kirjoitti:

        Ja vakavasti harhainen, (tulta silmissään näkevä) lähimmäinen tarvitsisi apua.

        Etkö vieläkään ole asioista perillä


    • Tuonirajoitus
      • teuta

        Niin olisin soittanut Matteukselle.


      • 1Saara
        teuta kirjoitti:

        Niin olisin soittanut Matteukselle.

        Oliko Matteus tullimies? Heittosi oli silloin tosi hyvä! :))))))))


      • teu,
        1Saara kirjoitti:

        Oliko Matteus tullimies? Heittosi oli silloin tosi hyvä! :))))))))

        enkä ymmärrä miksei sitä jo tajuta


    • liekki sammuu

      kuin vastaus omaan viestiin,,

      • teuta

        Jos minä haluan tökiä paskakasaa , on sittiäinen . Minusta
        sinulle kuule se mikä siinä kiinnostaa . miksi luet.


      • teuta

        Tiedon halu , muut on spekulointia minulla


      • teuta

        Eli mitkä on tulien säännöt


      • Trajaanus

        ja jos haittaa miksi ?


    • ww

      nykisin tuli takkaa pitää sytytää päältä päin, saastuttaa vähemmän

      • teuta

        siellä on vihreitä pallukoits , ja oranssia pallukoita niissä tietty ero
        sekä sinun takassa ,jos joudut sytyttämään päältä montakertaa
        tulee hiukkasia aivan yhtapaljon kuin jos sytyttää alta. se syttyy heti.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe