Tarjotaan vuokralle!!!
Lapsiperheelle unelma-matkailuvaunu. Paras tilajärjestely. Huippu ominaisuudet kesään ja talveen.
-kokonaismassa 1450kg,omamassa 1190kg.
-pituus 771cm ja leveys 253cm (leveä malli)
-asuinpinta-ala 14,05m2
-jätevesisäiliö
-kasetti wc
-kWh-mittari
-akkulaturi
-vikavirtasuojakytkin
-valojen himmennin
-kaasun ulosotto KP-kotelossa
-elektroninen tv-antenni (ei tarvitse suuntailla)
-suksiluukku edessä, iso tavaraluukku takana
-makuupaikat 6:lle
-kiinteät vuoteet neljälle
-Alde vesikeskuslämmitys
-LATTIA LÄMMITYS
-ILMASTOINTI
-läminvesivaraaja
-iso jääkaappi ja pakastin
-mikroaaltouuni
-kaasuliesi 3:lla polttimella
-pyyhekuivain
-kahvinkeitin
-22" Led digi-TV
-cd/mp3-soitin 4:llä kaiuttimella
TALVIKAUDEN HINTA 500€/VIIKKO
KESÄKAUDEN HINTA 700€/VIIKKO
VAIHTOPÄIVÄ SUNNUNTAI
Lisäksi varaus/takuumaksu 200€, jonka palautamme vuokrauksen jälkeen, kun vaunu palautetaan siivottuna, kemiallinen wc tyhjennettynä ja kaikin puolin ehjänä ja asiallisessa kunnossa.
Lyhyemmät/pidemmät vuokrausajat ja hinnat sovittavissa erikseen.
Tarvittaessa myös toimitamme teidät ja/tai vaunun määränpäähän. Hinnat sovittavissa erikseen.
HINTAAN SISÄLTYY
-liikenne- ja kaskovakuutus (omavastuu 600€)
-lisäpeilit autoon
-kaasupullot; 1 täyysi pullo edelliseltä jäänyt kaasu.
LISÄHINTAAN
-vuodevaatteet
-siivous
-wc:n tyhjennys
MAKSUTAVAT
Koko vuokrasumma ja varaus/takuumaksu tulee olla maksettuna ennen vuokra-ajan alkua.
Käteismaksu luovutuksen yhteydessä.
Lasku; Tulee olla maksettuna viimeistään 2 pankkipäivää ennen vuokra-ajan alkamista.
Ota Yhteyttä:
puh. 0442913442/timo tai 0443753758/Laura
sähköpostilla: [email protected] tai [email protected]
Vuokrataan polar 590 2005 asuntovaunu
timo_niiranen
0
536
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1911115Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755