Pulkkinen Rules

Osmo

Aika ihmeellistä kun pulkkinen ei saanut kuin yhden pystin... oli se sentään monta kertaa parempi verrattuna FST:hen tai Raidiin!!
Ja senhän todistivat itse katsojat..
Kyllä vaan pulkkinen on Hieno ohjelma!
Harmi vaan että se jäi tauolle..
Mutta ei muutakun nauhalta vaan katsomaan pulkkis jaksoja...
Näinpä.

5

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • i love pulkkinen

      Pulkkinen on mustakin paraass ohjelma!!!!!!!!!!!

      • Anti-pulkkinen

        Ei käsikirjoitusta! Joka kerta samat vitsit! ärsyttää joka päivä kuulla koulussa! -"ei sulla olis 70 kymppii heittää...."


    • ruusu=0)

      pulkkinen ei tosiaan ollu mikäänmaailman paras ohjelma!!! tää on vain mun mielipide mutta kuitenkin... ei pulkkinen vedä vertoja salatuille elämille.... pidän siitä vaikka en ookkaan mikään napero teini....

      • Mauri

        Ai että Pulkkinen on nyt huono kun ei saanut kuin yhden pystin tätäkö yrität selittää.
        Hei tämä on kyllä nyt pikapalaverin paikka.
        Yhtä hyvin se olisi voinut saada kaksi pystiä ja sekö se olisi ollut mukavaa mihin minä kaksi pystiä kun yhdessäkin on jo ihan tarpeeksi sehän tarkoittaa sitä että joudun pitämään kirjahyllyssä pelkkiä pystejä. Naapurit ajattelee että ei ole nyt Maurilla kaikki kotona ja vaimokin jättää. menee naimisiin jonkun somalialaisen kanssa ja siinäkö sitten on kavereille selittelemistä.
        Jättävät yksi töistä tulee kenkää ja sitten soskun luukullakin vaan nauravat että ei oo Maurilla elämä kohdallaan kun on vaimokin jättänyt.
        Siinähän voisi mennä ihan masennukseen ja joku sukulaiset veisi hullujen huoneelle sitäkö tämä kaikki nyt tarkoittaa Maurille vaan purkki pillereitä poskeen ja eristyskoppiin yöksi. Sitten itse kaljalle pystien kanssa. Joo se on pikapalaverin paikka!


      • kopiovastaava1
        Mauri kirjoitti:

        Ai että Pulkkinen on nyt huono kun ei saanut kuin yhden pystin tätäkö yrität selittää.
        Hei tämä on kyllä nyt pikapalaverin paikka.
        Yhtä hyvin se olisi voinut saada kaksi pystiä ja sekö se olisi ollut mukavaa mihin minä kaksi pystiä kun yhdessäkin on jo ihan tarpeeksi sehän tarkoittaa sitä että joudun pitämään kirjahyllyssä pelkkiä pystejä. Naapurit ajattelee että ei ole nyt Maurilla kaikki kotona ja vaimokin jättää. menee naimisiin jonkun somalialaisen kanssa ja siinäkö sitten on kavereille selittelemistä.
        Jättävät yksi töistä tulee kenkää ja sitten soskun luukullakin vaan nauravat että ei oo Maurilla elämä kohdallaan kun on vaimokin jättänyt.
        Siinähän voisi mennä ihan masennukseen ja joku sukulaiset veisi hullujen huoneelle sitäkö tämä kaikki nyt tarkoittaa Maurille vaan purkki pillereitä poskeen ja eristyskoppiin yöksi. Sitten itse kaljalle pystien kanssa. Joo se on pikapalaverin paikka!

        Mitä sä oikein riehut täällä? Taasko täällä on sulla joku meininki, että pannaan koko Pulkkinen konkurssiin, niin taas! Ja kuka siitä sitten viulut maksaa? No konserni tietenkin! Etkö sä tajua että Pulkkinen on koko maailman paras tv-sarja, pitikö sekin sulle tulla oikein suomesta asti selvittää? Eiks sulle mikään riitä, kaveri käy päälle. Älä käy päälle senkin rotta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe