Pulkkinen Rules

Osmo

Aika ihmeellistä kun pulkkinen ei saanut kuin yhden pystin... oli se sentään monta kertaa parempi verrattuna FST:hen tai Raidiin!!
Ja senhän todistivat itse katsojat..
Kyllä vaan pulkkinen on Hieno ohjelma!
Harmi vaan että se jäi tauolle..
Mutta ei muutakun nauhalta vaan katsomaan pulkkis jaksoja...
Näinpä.

5

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • i love pulkkinen

      Pulkkinen on mustakin paraass ohjelma!!!!!!!!!!!

      • Anti-pulkkinen

        Ei käsikirjoitusta! Joka kerta samat vitsit! ärsyttää joka päivä kuulla koulussa! -"ei sulla olis 70 kymppii heittää...."


    • ruusu=0)

      pulkkinen ei tosiaan ollu mikäänmaailman paras ohjelma!!! tää on vain mun mielipide mutta kuitenkin... ei pulkkinen vedä vertoja salatuille elämille.... pidän siitä vaikka en ookkaan mikään napero teini....

      • Mauri

        Ai että Pulkkinen on nyt huono kun ei saanut kuin yhden pystin tätäkö yrität selittää.
        Hei tämä on kyllä nyt pikapalaverin paikka.
        Yhtä hyvin se olisi voinut saada kaksi pystiä ja sekö se olisi ollut mukavaa mihin minä kaksi pystiä kun yhdessäkin on jo ihan tarpeeksi sehän tarkoittaa sitä että joudun pitämään kirjahyllyssä pelkkiä pystejä. Naapurit ajattelee että ei ole nyt Maurilla kaikki kotona ja vaimokin jättää. menee naimisiin jonkun somalialaisen kanssa ja siinäkö sitten on kavereille selittelemistä.
        Jättävät yksi töistä tulee kenkää ja sitten soskun luukullakin vaan nauravat että ei oo Maurilla elämä kohdallaan kun on vaimokin jättänyt.
        Siinähän voisi mennä ihan masennukseen ja joku sukulaiset veisi hullujen huoneelle sitäkö tämä kaikki nyt tarkoittaa Maurille vaan purkki pillereitä poskeen ja eristyskoppiin yöksi. Sitten itse kaljalle pystien kanssa. Joo se on pikapalaverin paikka!


      • kopiovastaava1
        Mauri kirjoitti:

        Ai että Pulkkinen on nyt huono kun ei saanut kuin yhden pystin tätäkö yrität selittää.
        Hei tämä on kyllä nyt pikapalaverin paikka.
        Yhtä hyvin se olisi voinut saada kaksi pystiä ja sekö se olisi ollut mukavaa mihin minä kaksi pystiä kun yhdessäkin on jo ihan tarpeeksi sehän tarkoittaa sitä että joudun pitämään kirjahyllyssä pelkkiä pystejä. Naapurit ajattelee että ei ole nyt Maurilla kaikki kotona ja vaimokin jättää. menee naimisiin jonkun somalialaisen kanssa ja siinäkö sitten on kavereille selittelemistä.
        Jättävät yksi töistä tulee kenkää ja sitten soskun luukullakin vaan nauravat että ei oo Maurilla elämä kohdallaan kun on vaimokin jättänyt.
        Siinähän voisi mennä ihan masennukseen ja joku sukulaiset veisi hullujen huoneelle sitäkö tämä kaikki nyt tarkoittaa Maurille vaan purkki pillereitä poskeen ja eristyskoppiin yöksi. Sitten itse kaljalle pystien kanssa. Joo se on pikapalaverin paikka!

        Mitä sä oikein riehut täällä? Taasko täällä on sulla joku meininki, että pannaan koko Pulkkinen konkurssiin, niin taas! Ja kuka siitä sitten viulut maksaa? No konserni tietenkin! Etkö sä tajua että Pulkkinen on koko maailman paras tv-sarja, pitikö sekin sulle tulla oikein suomesta asti selvittää? Eiks sulle mikään riitä, kaveri käy päälle. Älä käy päälle senkin rotta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1782
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      461
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe