Aika ihmeellistä kun pulkkinen ei saanut kuin yhden pystin... oli se sentään monta kertaa parempi verrattuna FST:hen tai Raidiin!!
Ja senhän todistivat itse katsojat..
Kyllä vaan pulkkinen on Hieno ohjelma!
Harmi vaan että se jäi tauolle..
Mutta ei muutakun nauhalta vaan katsomaan pulkkis jaksoja...
Näinpä.
Pulkkinen Rules
5
296
Vastaukset
- i love pulkkinen
Pulkkinen on mustakin paraass ohjelma!!!!!!!!!!!
- Anti-pulkkinen
Ei käsikirjoitusta! Joka kerta samat vitsit! ärsyttää joka päivä kuulla koulussa! -"ei sulla olis 70 kymppii heittää...."
- ruusu=0)
pulkkinen ei tosiaan ollu mikäänmaailman paras ohjelma!!! tää on vain mun mielipide mutta kuitenkin... ei pulkkinen vedä vertoja salatuille elämille.... pidän siitä vaikka en ookkaan mikään napero teini....
- Mauri
Ai että Pulkkinen on nyt huono kun ei saanut kuin yhden pystin tätäkö yrität selittää.
Hei tämä on kyllä nyt pikapalaverin paikka.
Yhtä hyvin se olisi voinut saada kaksi pystiä ja sekö se olisi ollut mukavaa mihin minä kaksi pystiä kun yhdessäkin on jo ihan tarpeeksi sehän tarkoittaa sitä että joudun pitämään kirjahyllyssä pelkkiä pystejä. Naapurit ajattelee että ei ole nyt Maurilla kaikki kotona ja vaimokin jättää. menee naimisiin jonkun somalialaisen kanssa ja siinäkö sitten on kavereille selittelemistä.
Jättävät yksi töistä tulee kenkää ja sitten soskun luukullakin vaan nauravat että ei oo Maurilla elämä kohdallaan kun on vaimokin jättänyt.
Siinähän voisi mennä ihan masennukseen ja joku sukulaiset veisi hullujen huoneelle sitäkö tämä kaikki nyt tarkoittaa Maurille vaan purkki pillereitä poskeen ja eristyskoppiin yöksi. Sitten itse kaljalle pystien kanssa. Joo se on pikapalaverin paikka! - kopiovastaava1
Mauri kirjoitti:
Ai että Pulkkinen on nyt huono kun ei saanut kuin yhden pystin tätäkö yrität selittää.
Hei tämä on kyllä nyt pikapalaverin paikka.
Yhtä hyvin se olisi voinut saada kaksi pystiä ja sekö se olisi ollut mukavaa mihin minä kaksi pystiä kun yhdessäkin on jo ihan tarpeeksi sehän tarkoittaa sitä että joudun pitämään kirjahyllyssä pelkkiä pystejä. Naapurit ajattelee että ei ole nyt Maurilla kaikki kotona ja vaimokin jättää. menee naimisiin jonkun somalialaisen kanssa ja siinäkö sitten on kavereille selittelemistä.
Jättävät yksi töistä tulee kenkää ja sitten soskun luukullakin vaan nauravat että ei oo Maurilla elämä kohdallaan kun on vaimokin jättänyt.
Siinähän voisi mennä ihan masennukseen ja joku sukulaiset veisi hullujen huoneelle sitäkö tämä kaikki nyt tarkoittaa Maurille vaan purkki pillereitä poskeen ja eristyskoppiin yöksi. Sitten itse kaljalle pystien kanssa. Joo se on pikapalaverin paikka!Mitä sä oikein riehut täällä? Taasko täällä on sulla joku meininki, että pannaan koko Pulkkinen konkurssiin, niin taas! Ja kuka siitä sitten viulut maksaa? No konserni tietenkin! Etkö sä tajua että Pulkkinen on koko maailman paras tv-sarja, pitikö sekin sulle tulla oikein suomesta asti selvittää? Eiks sulle mikään riitä, kaveri käy päälle. Älä käy päälle senkin rotta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107090- 954601
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594547Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee503743- 513708
- 2023637
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263213- 502673
- 312281
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222078