Pulkkinen Rules

Osmo

Aika ihmeellistä kun pulkkinen ei saanut kuin yhden pystin... oli se sentään monta kertaa parempi verrattuna FST:hen tai Raidiin!!
Ja senhän todistivat itse katsojat..
Kyllä vaan pulkkinen on Hieno ohjelma!
Harmi vaan että se jäi tauolle..
Mutta ei muutakun nauhalta vaan katsomaan pulkkis jaksoja...
Näinpä.

5

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • i love pulkkinen

      Pulkkinen on mustakin paraass ohjelma!!!!!!!!!!!

      • Anti-pulkkinen

        Ei käsikirjoitusta! Joka kerta samat vitsit! ärsyttää joka päivä kuulla koulussa! -"ei sulla olis 70 kymppii heittää...."


    • ruusu=0)

      pulkkinen ei tosiaan ollu mikäänmaailman paras ohjelma!!! tää on vain mun mielipide mutta kuitenkin... ei pulkkinen vedä vertoja salatuille elämille.... pidän siitä vaikka en ookkaan mikään napero teini....

      • Mauri

        Ai että Pulkkinen on nyt huono kun ei saanut kuin yhden pystin tätäkö yrität selittää.
        Hei tämä on kyllä nyt pikapalaverin paikka.
        Yhtä hyvin se olisi voinut saada kaksi pystiä ja sekö se olisi ollut mukavaa mihin minä kaksi pystiä kun yhdessäkin on jo ihan tarpeeksi sehän tarkoittaa sitä että joudun pitämään kirjahyllyssä pelkkiä pystejä. Naapurit ajattelee että ei ole nyt Maurilla kaikki kotona ja vaimokin jättää. menee naimisiin jonkun somalialaisen kanssa ja siinäkö sitten on kavereille selittelemistä.
        Jättävät yksi töistä tulee kenkää ja sitten soskun luukullakin vaan nauravat että ei oo Maurilla elämä kohdallaan kun on vaimokin jättänyt.
        Siinähän voisi mennä ihan masennukseen ja joku sukulaiset veisi hullujen huoneelle sitäkö tämä kaikki nyt tarkoittaa Maurille vaan purkki pillereitä poskeen ja eristyskoppiin yöksi. Sitten itse kaljalle pystien kanssa. Joo se on pikapalaverin paikka!


      • kopiovastaava1
        Mauri kirjoitti:

        Ai että Pulkkinen on nyt huono kun ei saanut kuin yhden pystin tätäkö yrität selittää.
        Hei tämä on kyllä nyt pikapalaverin paikka.
        Yhtä hyvin se olisi voinut saada kaksi pystiä ja sekö se olisi ollut mukavaa mihin minä kaksi pystiä kun yhdessäkin on jo ihan tarpeeksi sehän tarkoittaa sitä että joudun pitämään kirjahyllyssä pelkkiä pystejä. Naapurit ajattelee että ei ole nyt Maurilla kaikki kotona ja vaimokin jättää. menee naimisiin jonkun somalialaisen kanssa ja siinäkö sitten on kavereille selittelemistä.
        Jättävät yksi töistä tulee kenkää ja sitten soskun luukullakin vaan nauravat että ei oo Maurilla elämä kohdallaan kun on vaimokin jättänyt.
        Siinähän voisi mennä ihan masennukseen ja joku sukulaiset veisi hullujen huoneelle sitäkö tämä kaikki nyt tarkoittaa Maurille vaan purkki pillereitä poskeen ja eristyskoppiin yöksi. Sitten itse kaljalle pystien kanssa. Joo se on pikapalaverin paikka!

        Mitä sä oikein riehut täällä? Taasko täällä on sulla joku meininki, että pannaan koko Pulkkinen konkurssiin, niin taas! Ja kuka siitä sitten viulut maksaa? No konserni tietenkin! Etkö sä tajua että Pulkkinen on koko maailman paras tv-sarja, pitikö sekin sulle tulla oikein suomesta asti selvittää? Eiks sulle mikään riitä, kaveri käy päälle. Älä käy päälle senkin rotta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      80
      688
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      649
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      543
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe