Miksi te niinsanotut nykyajan nuoret olette kauheata roskaa?
Ette varmaan tajua sitä itsekään, koska ette osaa pohtia elämää yhtä sekuntia pidemmälle, mutta minäpä selvennän teille..
Viimeksi tänään näin kun joku läski pissis varasti tavaraa kaupasta kavereidensa kanssa ja lähti sitten poliisiauton matkaan.
Nykyajan nuoret ovat varkaita ja varhaisjuoppoja vailla mitään käsitystä siitä, mitä elämässä kannattaa tehdä ja mitä ei kannata.
Teitä nuoria kiinnostaa vain ryyppääminen, itsensä lävistäminen ja kaiken liikkuvan nussiminen. Tällä menolla olette 30-vuotiaina joko kuolleita tai aivan hirveitä yksinhuoltajia.
Miettikää vähän: teidän pitäisi olla Suomen tulevaisuus. Kenestä tulee seuraavat lääkärit, seuraavat poliitikot, seuraavat poliisit? No teistä juuri! Ja jos olette tuollaista idioottimaista roskasakkia, koko maan tulevaisuus on menetetty, ja teidän omat elämänne siinä samalla.
Ei teidän oma elämännekään tule olemaan hauskaa jos ette mieti elämäntapanne seurauksia.
Vaikka saatan kuulostaa kyrpiintyneeltä vanhukselta, olen itsekin vasta 21-vuotias. En kuitenkaan käytä mitään päihteitä, mutta minulla on jo säännöllisiä tuloja, oma omakotitalo ja kaksi autoa. Voisi siis sanoa, että olen menestynyt hyvin elämässä. Ja menestykseni salaisuus on siinä, että pohdin tulevaisuutta paljon ja teen valintani niin, että niistä on hyötyä tulevaisuudessa. Jo teini-iässä tajusin, että ryyppäämistä ja nussimisharjoituksia tärkeämpää on miettiä kuinka minusta kasvaisi tulevaisuudessa hieno mies. Aloin sitten suunnitella oman yritykseni perustamista ja lopulta toteutinkin sen, kun sain perintönä starttirahaa.
Mutta kyllä sitä elämässä hauskaakin voi pitää! Käyn kyllä baareissa kavereideni kanssa, mutta juon siellä batteryä tai limsaa. Tai sitten lähden baarin sijasta jonnekin muualle, kuten leffaan, jäätelölle, ajelemaan autolla muuten vaan... hauskanpito alkoholin kanssa on vain teeskentelyä! Ja jos et voi elää hyvää elämää ilman päihteitä, sinulla on ongelma.
TE NYKYAJAN NUORET!
52
1736
Vastaukset
- fdsfdsdfsdsfvcxerdsf
että oot noin vtun täydellinen, ku me nuoret ei olla
- jr4
Terveen elämän säännöt tuovat ilon elämään. Liian moni nuori töppää elämänsä, ennen kuin se pääsee edes kunnolla alkamaan ylpeyttään!
http://www.youtube.com/watch?v=M7YP_4-il8o&playnext=1&list=PLF42DEC7DB37B0F99
- nomnomnomnom
ole ryyppäreitä.
Itsekin olen täysi absolutisti eikä seksiin ole minkäänlaista mielenkiintoa.
Joten, äläpäs yleistä.- muu.ei.muutu.
Se ei oo maalima ennekää kaatunu nykyajan nuoriin!!!
Se on kuules niin että sun isomummoski ikäluokan ollessa nuoria on aikuiset puhunu nykyajan nuorista ja siitä ettei ne tätä maata tulevaisuudessa saa johdettua yms... Mutta mites on käyny?? Jokanen uusi sukupolvi rellestää ensin ja asettuu sitten aloilleen. Kyllä se niin menee! - Half Pipe
Älä jaksa. Kaikki nuoret eivät ole tuollaisia, vain ehkäpä 2% kaikista suomen nuorista. Menepä johonkin ja täydennä tietojasi idiootti ennen ku tulet tänne pätemään tietäväisenä, vaikka surkea totuus on tämä: et tiedä mitään.
- ...
No se on hyvä ettei ole seksiin minkäänlaista mielenkiintoa!!
- :)
''Vaikka saatan kuulostaa kyrpiintyneeltä vanhukselta, olen itsekin vasta 21-vuotias. En kuitenkaan käytä mitään päihteitä, mutta minulla on jo säännöllisiä tuloja, oma omakotitalo ja kaksi autoa.''
Obvious troll is obvious. - 33
Että vieläkin huomaa 15-vuotiaita keskustelevan suurena ihmeenä sellaisista asioista jotka jokainen lopullisesti aikuistunut tietää.
- vitunnn kusipäääää.
trolli.
- I-D-I-O-O-T-T-I
vitunnn kusipäääää. kirjoitti:
trolli.
Ei me kaikki olla tuollasia. Stereotypinen kusipää, vedä käteen.
- pohjasakkaaaaaaaaaaa
"Te niinsanotut nykyajan nuoret"????? Entäs sinä niin sanottu nykyajan nuori joka kuvittelee olevansa jollaintavalla muita parempi. Mitä mitä täällä kaydä rehentelemässä, jollain suomi24 keskustelu palstalla, kuinka kuinka hyvä, sivistynyt, toimeentuleva ja parempi kuvittet olevasi. Pikkurilli pystyssä litkit jotain limpparia, ei sillä että absolutismissa mitään pahaa ole, mutta ylimielisyys on sellainen asia mikä pistää vituttamaan.
Minä olen sinua vuoden nuorempi, ei voi sanoa että kovin hyvin menee. Oma kämppä kyllä löytyy mutta töitä ei ole vaikka on kuolutus. Ja tuilla elelen, eli olen tälläinen siivellä eläjä, verenimiä, kauheeta roskaa, idioottimaista roskasakkia kuten sanoit. Ikinä en ala toisia sormella osoittelemaan, pitämään itseäni jollain tavalla parempana, koska sellaiset ihmiset jotka nenäpystyssä tuolla ulkona kävelelävät katselemassa tätä meidän nykyäjan huonoa nuorisoa ja valittavat että kuinka on huonosti asiat ja kuvittelevat olevansa itse niin saatanan hyviä ja osaavia, sellaiset ihmiset ovat minusta sitä ala-arvoisinta pohjasakkaa mitä tämä maa päällään kantaa.
Oli trolli tai ei...... - Jere12345
Aikamoista yleistystä. Minä itse olen 15-vuotias poika. En ole koskaan varastanut mitään mistään, jos juon alkoholia juon vain kaksi tölkkiä yms., joten siitä EI tule humalatilaa, vaan vain hieman parempi mieli. Alkoholissa ei ole mitään ongelmaa jos sitä osaa nauttia oikein! Tai oikeastaan, jos sitä vain osaa NAUTTIA. Tupakkaa en ole koskaan polttanut, maistanut, enkä tule koskaan polttamaan, saatikka maistamaankaan. Elämässä olen kyllä tehnyt typeriä juttuja, jota olen katunut ja joista olen oppinut. Elämässä PITÄÄ tehdä virheitä, jotta niitä ei tee uudestaan. Mopoa en ole virittänyt, enkä tule virittämäänkään. Rikonko MINÄ siis lakia? En.
Viestin tarkoituksena oli lähinnä muistuttaa että kaikki eivät ole samanlaisia. Ei mitään henkilökohtaista.
Onnea elämääsi!- 15v
Olet "aikuinen" mutta pidät oikeana tuomita todella suurta ihmis ryhmää muutaman ihmisen käytkösen perusteella.
- Syby
Ihmiset kiinnittävät huomionsa helpommin epäkohtiin. Vaikka kuinka me nuoret ryyppäisimme ja lävistäisimme ihojamme ja käyttäisimme alatyylisiä sanoja, niin ei se jumalauta tarkoita että me olisimme jotenkin huonoja ihmisiä. Vika on sinussa enemmän kuin meissä. Jos olisit avarakatseisempi niin saattaisit ehkä huomata myös sen, että useat meistä ovat kohteliaita ja miettivät jo varsin varhain tulevaisuuttaan.
Älä arvostele ryhmää yksilön toimien perusteella, äläkä vaadi nuorilta täydellisyyttä. Avaa silmäs pelle. - haista kokko kakka
haista sinä mummo paska
- roboi1
itse olen ainakin absolutisti, musikaalinen, keikkoja tekevä, sosiaalinen (ehkä). Olen kyl huomannu niitäki nuoreja jotka ovat välillä outoja, mut pääasia että itse tietää missä mennään
- Pååoåå
ei kaikki meistä nuorista oo sellasii seksiaddikteja/alkoholisteja! Jos nyt itselläsi oli keskiarvo yläasteen päättyessä 10.0 ja muilla "VAIN" 6.0-9.95, niin ihan yhtä hyvin suurinosa heistäkin voi pärjätä tulevaisuudessa. Itsekinikin luokalla (olen 15-v poika) on tyttöjä pari, jotka juopottelevat lähes joka viikonloppu, mutta heidän keskiarvonsa ovat siitä huolimatta ysin luokkaa. Ja eipä teillä "nuorilla aikuisilla" ihmisillä paljon parempaa kuvaa ole, kun aina joku sun ikäses on onnistunu pannuttaa moottoripyörällä, riehunu kadulla kännissä tai autolla vetäny puuta päin. Siinä sitten tulevaisuudessa pääsette tulemaan MEIDÄN paikkailtaviksi sairaalaan, kun olette itse onnistuneet vammanne aiheuttamaan. Joten älä nyt syytä meitä nuorempia, itsessännekin on paljon vielä vikaa!
- asdasdasasdasd
Jaa. Minä en juo, en polta enkä oo koskaan varastanu tms.
Oot näköjään tutkinu asioita perinpohjin! Hienoa työtä, ääliö.- Janne78.
"Vaikka saatan kuulostaa kyrpiintyneeltä vanhukselta, olen itsekin vasta 21-vuotias. En kuitenkaan käytä mitään päihteitä, mutta minulla on jo säännöllisiä tuloja, oma omakotitalo ja kaksi autoa. Voisi siis sanoa, että olen menestynyt hyvin elämässä. Ja menestykseni salaisuus on siinä, että pohdin tulevaisuutta paljon ja teen valintani niin, että niistä on hyötyä tulevaisuudessa. Jo teini-iässä tajusin, että ryyppäämistä ja nussimisharjoituksia tärkeämpää on miettiä kuinka minusta kasvaisi tulevaisuudessa hieno mies. Aloin sitten suunnitella oman yritykseni perustamista ja lopulta toteutinkin sen, kun sain perintönä starttirahaa."
Niin täällä netissä, viisauden ja sivistyksen maassa vanhennutaan varmaan jo kaksvitosina, hehe.
Et kuitenkaan käytä mitään päihteitä? Vittuako se minua kiinnostaa tai muita?
Joo, on minullakin ok-talo ja on ollut pihassa jopa 3 autoakin. taisit hävitä? Saisin pihaani useammankin auton jos haluaisin ja on säännölliset tulot myös. oliko muuta?
teini-iässäkö nussimisharjoituksia? niin joo... joko pillua kaivelemalla tai sitä onnetonta nysää vemputtamalla siellä omassa pikku pilttihuoneessa ja ovi lukossa tai sitten ei.
ja ihan perintönä sait starttirahaa? voi jumalauta mikä tekijä! aika moni olisi sinua pätevämpi mutta he eivät saa starttirahaa koska kaikille ei tipu kuten sulle illallinen. kylläpä olet kova jätkä nyt. tekeekö raha susta kovemman ? jätkähän on vielä pikkupoika, 21v. ei pitäisi sunlaisia vielä päästää mitään yrityksiä pitämään. kerro mulle missä firmasi on niin tulen sinne kusemaan sun eteen ja jätän käyntikortin perään, heh.
"Viimeksi tänään näin kun joku läski pissis varasti tavaraa kaupasta kavereidensa kanssa ja lähti sitten poliisiauton matkaan.
Nykyajan nuoret ovat varkaita ja varhaisjuoppoja vailla mitään käsitystä siitä, mitä elämässä kannattaa tehdä ja mitä ei kannata.
Teitä nuoria kiinnostaa vain ryyppääminen, itsensä lävistäminen ja kaiken liikkuvan nussiminen. Tällä menolla olette 30-vuotiaina joko kuolleita tai aivan hirveitä yksinhuoltajia."
Ai ihan "Läski"? pitäisikö kaikkien olla sun mieleesi? ilmeisesti pitäisi olla hoikka? jepjep..
ei kaikki sen ikäiset ole varkaita eikä juoppoja, mutta moni on joten älä yleistä. onko sun päähäs juolahtanut että kaikkia ei kiinnosta raataa paskatyössä puolet elämästään kun on muutakin tekemistä?
vittu kun pidät itseäsi viisaana. Mä en ole itekään nyt töissä ja elelen miten huvittaa. naisia riittää ja rahaa ja tekemistä, enkä edes kaipaa töihin. Olisit mulle kateellinen jos tietäisit miten elän. On komea lihaksikas iso kroppakin sen lisäksi ja hyvä auto pihassa ja ihan oma. On ollut enemmänkin. minä mitään vitun firmaa tarvi, itsekin maksat veroja siitä mitä saisit käteesi paljon enemmän mutta ei jää kun ei j ää.. rikkaiden kakara. "perintö" hehee!
ja sillä kertomallasi menollako olisi kaikki JO 30 vuotiaina kuolleita? kumma jätkä. sulle taitaa kolmenkympin ikä olla joku maaginen päähänpinttymä että silloin pitäisi olla kaikki kunnossa tms.
onhan niitä 10 vuotta n uorempiakin yksinhuoltajia kun on jaettu pillua aikuisille miehille ja sitten tulee napero ja siinä sitä ollaan. hola!
vittu tekis mieli vedellä päihin sua saatanan yksinkertaistaja. vitun homo elää jossain päähänpinttyneessä maailmassaan jossa kaikki pitää tehdä jo 20v pikkupoikana. kellä vitulla siihen on mahdollisuus kun kaikilla ei ole mitään vitun perintöä tossa iässä ja aika monella se aika koittaa viiskymppisenä eli keski-iässä!
sinä et tiedä mistään mitään ja taidat kaiken lisäksi puhua paskaa koska kuka täällä
kaikkia todesta ottaisi. " jee 21v murkkuiästä eroon päässyt taapero ja ok-talot ja autot ja perintönä ja nyt menee firmalla hyvin "... miltä toi kuulostaa? paskapuheelta jota monasti tänne viljellään? provoja siellä ja täällä ja nyt luet hymysuin kun osa uskoo vielä tuon. oletko 50 vuotiaana miljonääri? vai jo nelkytvuotiaana?
olisit vaan normaali kuten mä ja kyydittelisit bemarilla naisia ja pitäisit hauskaa.
lapsenhan saa tehdä kun siihen on valmis, mutta sen jälkeen ei voi enää rillutella kuten monet muut ja mä.
yksinkertaista? - Janne78.
Janne78. kirjoitti:
"Vaikka saatan kuulostaa kyrpiintyneeltä vanhukselta, olen itsekin vasta 21-vuotias. En kuitenkaan käytä mitään päihteitä, mutta minulla on jo säännöllisiä tuloja, oma omakotitalo ja kaksi autoa. Voisi siis sanoa, että olen menestynyt hyvin elämässä. Ja menestykseni salaisuus on siinä, että pohdin tulevaisuutta paljon ja teen valintani niin, että niistä on hyötyä tulevaisuudessa. Jo teini-iässä tajusin, että ryyppäämistä ja nussimisharjoituksia tärkeämpää on miettiä kuinka minusta kasvaisi tulevaisuudessa hieno mies. Aloin sitten suunnitella oman yritykseni perustamista ja lopulta toteutinkin sen, kun sain perintönä starttirahaa."
Niin täällä netissä, viisauden ja sivistyksen maassa vanhennutaan varmaan jo kaksvitosina, hehe.
Joo, on minullakin ok-talo ja on ollut pihassa jopa 3 autoakin. taisit hävitä? Saisin pihaani useammankin auton jos haluaisin ja on säännölliset tulot myös. oliko muuta?
teini-iässäkö nussimisharjoituksia? niin joo... joko pillua kaivelemalla tai sitä onnetonta nysää vemputtamalla siellä omassa pikku pilttihuoneessa ja ovi lukossa tai sitten ei.
ja ihan perintönä sait starttirahaa? voi jumalauta mikä tekijä! aika moni olisi sinua pätevämpi mutta he eivät saa starttirahaa koska kaikille ei tipu kuten sulle illallinen. kylläpä olet kova jätkä nyt. tekeekö raha susta kovemman ? jätkähän on vielä pikkupoika, 21v. ei pitäisi sunlaisia vielä päästää mitään yrityksiä pitämään. kerro mulle missä firmasi on niin tulen sinne kusemaan sun eteen ja jätän käyntikortin perään, heh.
"Viimeksi tänään näin kun joku läski pissis varasti tavaraa kaupasta kavereidensa kanssa ja lähti sitten poliisiauton matkaan.
Teitä nuoria kiinnostaa vain ryyppääminen, itsensä lävistäminen ja kaiken liikkuvan nussiminen. Tällä menolla olette 30-vuotiaina joko kuolleita tai aivan hirveitä yksinhuoltajia."
Ai ihan "Läski"? pitäisikö kaikkien olla sun mieleesi? ilmeisesti pitäisi olla hoikka? jepjep..
ei kaikki sen ikäiset ole varkaita eikä juoppoja, mutta moni on joten älä yleistä. onko sun päähäs juolahtanut että kaikkia ei kiinnosta raataa paskatyössä puolet elämästään kun on muutakin tekemistä?
vittu kun pidät itseäsi viisaana. Mä en ole itekään nyt töissä ja elelen miten huvittaa. naisia riittää ja rahaa ja tekemistä, enkä edes kaipaa töihin. Olisit mulle kateellinen jos tietäisit miten elän. On komea lihaksikas iso kroppakin sen lisäksi ja hyvä auto pihassa ja ihan oma. On ollut enemmänkin. minä mitään vitun firmaa tarvi, itsekin maksat veroja siitä mitä saisit käteesi paljon enemmän mutta ei jää kun ei j ää.. rikkaiden kakara. "perintö" hehee!
ja sillä kertomallasi menollako olisi kaikki JO 30 vuotiaina kuolleita? kumma jätkä. sulle taitaa kolmenkympin ikä olla joku maaginen päähänpinttymä että silloin pitäisi olla kaikki kunnossa tms.
onhan niitä 10 vuotta n uorempiakin yksinhuoltajia kun on jaettu pillua aikuisille miehille ja sitten tulee napero ja siinä sitä ollaan. hola!
vittu tekis mieli vedellä päihin sua saatanan yksinkertaistaja. vitun homo elää jossain päähänpinttyneessä maailmassaan jossa kaikki pitää tehdä jo 20v pikkupoikana. kellä vitulla siihen on mahdollisuus kun kaikilla ei ole mitään vitun perintöä tossa iässä ja aika monella se aika koittaa viiskymppisenä eli keski-iässä!
sinä et tiedä mistään mitään ja taidat kaiken lisäksi puhua paskaa koska kuka täällä
kaikkia todesta ottaisi. " jee 21v murkkuiästä eroon päässyt taapero ja ok-talot ja autot ja perintönä ja nyt menee firmalla hyvin "... miltä toi kuulostaa? paskapuheelta jota monasti tänne viljellään? provoja siellä ja täällä ja nyt luet hymysuin kun osa uskoo vielä tuon. oletko 50 vuotiaana miljonääri? vai jo nelkytvuotiaana?
olisit vaan normaali kuten mä ja kyydittelisit bemarilla naisia ja pitäisit hauskaa.
lapsenhan saa tehdä kun siihen on valmis, mutta sen jälkeen ei voi enää rillutella kuten monet muut ja mä.
yksinkertaista?ja 21v ei todellakaan ole mikään vitun aikuinen. 18v on täysi-ikäinen suomen lain mukaan,
mutta vitun kaukana aikuisuudesta. samoin 21v. toi jätkä on täysi apina. salli mun nauraa. - Janne78.
Janne78. kirjoitti:
ja 21v ei todellakaan ole mikään vitun aikuinen. 18v on täysi-ikäinen suomen lain mukaan,
mutta vitun kaukana aikuisuudesta. samoin 21v. toi jätkä on täysi apina. salli mun nauraa."Teitä nuoria kiinnostaa vain ryyppääminen, itsensä lävistäminen ja kaiken liikkuvan nussiminen. Tällä menolla olette 30-vuotiaina joko kuolleita tai aivan hirveitä yksinhuoltajia."
"
Jälleen tuli paskaa tuutista. Mistä vitusta sinä olet saanut päähäsi että ne kuvaamasi heebot vain ryyppää, lävistää ja nussii kaikkea liikkuvaa? en minä ole nähnyt muuta kuin korvakoruja ja lävistyksiä joita meillä kaikilla on ikään riippumatta, samoin ryyppäämistä tuskin kaikki kuvaamasi harrastaa. Ja mitä vittua tarkoittaa kaiken liikkuvan nussiminen? jälleen ihmejuttuja aivan toiselta planeetalta.
Homojako siellä olet nähnyt vai missä sinä yleensäkin liikuskelet piripäissäsi?
Minä tiedän yhden "hirveän 30 vuotiaan yksinhuoltajan". On aivan saatanan nätti nainen ja eronnut, kaukana siitä mitä sinä sanot. Sen sijaan olen nähnyt aivan mädän norsunvitun näköisen 20 vuotiaan tytön jolla kasvoi finni otsasta ja sillä ei ollut edes lasta. Maailma on pieni, Einoseni. Koittakaamme kestää?
Jätkähän on ihan eri planeetalta. Sen mielestä 15 vuotiaana pitäisi ryypätä ja nussia ja 30 vuotiaana kiikkustuoliin? Jep Jep..... aika lyhyt elämä. Millä rahalla sinä ajattelit pelleillä? kaverin paskalla teinicorollalla vai jossa on halpiskaljaa 2 koria ja sekin juoppo-isältä saatu vähistä rahoista?
Luulisi olevan helpompaa sitten kun sulla on ok-talo, ikää enemmän ja parempi auto joka on OMISSA nimissäsi eikä mikään papan ostama ensibemari jolla ajelet typerän näköisenä junnuna.
millä rahalla kultaseni? ei taida olla ennenkuin olet aikuinen. Mulla se on nyt helppoa! - Joopa joo
Janne78. kirjoitti:
yksinkertaista?"olisit vaan normaali kuten mä"
No jopas vitsin murjaisit!
Oletpa varsinainen puheripulin vaivaama koomikko.
- cünt büllet
voi vittu että mua vituttaa saatana. joku saatanan kalju hyypiö tullee sanomaan millasta pitäs olla. ala mättää hengiltä niitä nigletti nuoria jos ei kelepaa. tai ala kalappia. NIIN JA JOO!!! syö pullaa. meki aina jouninkaa syyään pullaa.
Ja asiallisempaa tekstiä ois tullu jos ois sieltäki päästä tullu. Kulostit iteki siltä, että oot jonkin sortin nuori. Et ainakaan tarpeeks vanha sanomaan mulle, millasta pitäs olla. Ihme hiihtäjä saatana... Ku yleistää nyt aika pienen määrän perusteella massiivisen joukon porukkaa... :/ - Suck my balls!!
Me nuoret varastelemme kahdesta syystä.
1. Maamme työpaikkoja tuhotaan tai päästetään määrätietoisesti ulkomaille.
2. Sosiaalihuoltomme ei takaa ihmisarvoista elämää.
On vain harmi, että tiellämme on sinunkaltaisia munapäitä, joille täytyy kerta toisensa jälkeen takoa arjen tosiasioita.
Pahempaa on, että te "vanhemman polven" kusipäät ette osaa rakentavasti tukea meitä missään! Te istutte eduskunnassa leikkaamassa nuorten toimeentulotukia ja pidätte juhlavia puheita Suomen hyvinvointivaltiosta!
JA JOS ALOITTAJALTA ON LIIKAA VAADITTU, NIIN KÄVISITKÖ KATSOMASSA MEIDÄN NUORTEN RAATAMISTA TURHAN OPISKELUN JA PÄTKÄDUUNIEN LOUKUSSA!!! MUUSSA TAPAUKSESSA EN VÄLITÄ VAIKKA SAISIT AIVOINFARKTIN!!! - a.r.s.k.a
Monet nuoret juovat, polttavat ja tekevät kaikkea muutakin typerää mutta on myös niitä, jotka eivät tee typeriä asioita. Minä olen 16-vuotias poika ja minulla menee hyvin koulussa. Olen suunnitellut tulevaisuutta melko pitkälle ja haavenani olisi päästä poliisiksi. En juo, polta, varastele enkä tee mitään typeryyksiä. Opiskelen ja yritän päästä poliisiksi. Tunnen myös muita nuoria jotka tekevät kuten minä tietenkin heillä on eri suunnitelmia. Älä yleistä.
- Kiemurtelija
Älä tuomitse ihmisiä pissisten perusteella. Ihan samaa paskasakkia löytyy omasta sukupolvestasi. Tilanne on aina sama. Saman verran sitä paskasakkia aina löytyy. Propsit sulle siitä että olet menestynyt ja haluat sillä tulla tänne pätemään. Fuck yeah!
- hahadrfdasdasdas
Sinäpä se sitten oletkin lukenut ihan vitun korkealle itsesi jos olet kerennyt tienaamaan jo omakotitalon ja kaksi autoa 21vuotiaaksi mennessä.
- rölölöö
isipappa on ollut antelias
- 17v
aika törkeää ja asiatonta tekstiä ja sitä paitsi lävistykset ja tatuoinit ei tee kenestäkään huonoa ihmistä. mitä se kenellekin kuulu jos omaa kehoa haluaa muokata. siten on myös tosi torkeää haukkua kaikkia nuoria ei kaikki polta,käytä,huumeita tai juoa ja sekin on mielestäni kaikkien oma asia
- tulaisuuuteeen
Meidän koulussa joka kolmas ryyppää, joka viides polttaa ja joka toinen ei välitä koulusta. Sitten ne, jotka ei kuulu mihinkään noista, on kiusattuja ja hyljittyjä. En nyt yleistä mutta oon oikeesti sitä mieltä et Suomella ei oo loistokas tulevaisuus
- 5679osfiz
Hieman ylimielistä puhetta aloittajalta. Onhan se mukavaa kun itsellä menee hyvin ja elämäs mitää vikaa ollu mut saatana kaikil ei oo näi. Kaikki ei oo niin saatanan täydellisiä. Kaikil ei oo rahaa , ja elämä kun on joskus aika vituttavaa.
- Z
Onneksi et tässä yleistänyt yhtään... Totta kai kaikki alle 18 v ihmiset sopivat tuohon kuvaukseen
- ryusan
ei me kaikki tollasia olla, Tuo et ajattelee seksiä ja että se kiinnostaa nii on aivan normaalia murrosiässä, murrosiässähän seksuaaliset ajatukset herää, mut älkää ymmärtäkö mua väärin, se ei kuitenkaa tarkota että vois nussia ketä tahansa millon tahansa. ''ilman nuoruuden hulluutta ei olisi vanhuuden viisautta'' mut tääkään ei myös tarkota sitä et vois tehä mitä vaan haluaa!
- Janne33.
"Pahempaa on, että te "vanhemman polven" kusipäät ette osaa rakentavasti tukea meitä missään! Te istutte eduskunnassa leikkaamassa nuorten toimeentulotukia ja pidätte juhlavia puheita Suomen hyvinvointivaltiosta!
"
Mitkä vitun vanhemman polven?`Lässyn lässyn.. samaan paskaan sinäkin pian kuulut vaikka nyt oletkin vielä turpaa soittava apina.
"Monet nuoret juovat, polttavat ja tekevät kaikkea muutakin typerää mutta on myös niitä, jotka eivät tee typeriä asioita. Minä olen 16-vuotias poika ja minulla menee hyvin koulussa. Olen suunnitellut tulevaisuutta melko pitkälle ja haavenani olisi päästä poliisiksi. En juo, polta, varastele enkä tee mitään typeryyksiä. Opiskelen ja yritän päästä poliisiksi. Tunnen myös muita nuoria jotka tekevät kuten minä tietenkin heillä on eri suunnitelmia. Älä yleistä. "
Kerrankin asiallisempi kaveri kirjoittamassa.
"Sinäpä se sitten oletkin lukenut ihan vitun korkealle itsesi jos olet kerennyt tienaamaan jo omakotitalon ja kaksi autoa 21vuotiaaksi mennessä. "
Vitut. Nulikka on perinyt isinsä ja äitinsä ja elelee siksi leppoisasti nyt. Vittuako me siitä? siinähän elelee, eipä ole itsellänikään valittamista. Ei täällä tarvi kenenkään rikasta olla, ei se ole elämän pääasia.
"Meidän koulussa joka kolmas ryyppää, joka viides polttaa ja joka toinen ei välitä koulusta. Sitten ne, jotka ei kuulu mihinkään noista, on kiusattuja ja hyljittyjä. En nyt yleistä mutta oon oikeesti sitä mieltä et Suomella ei oo loistokas tulevaisuus - J33.
http://www.youtube.com/watch?v=2Z3-QEOXPEU
Tossa on hyvä biisi. Paras metalli on pojat 80 luvulta. - loorao
Hehe..Meikälääne 15-vuotias nuori neiti, tupakkaa menee ja musiikki ja rock suuri osa elämää, puolet minusta. Itse olen sitä mieltä, että vaikka en ole elänyt 80-90-luvun alussa, niin eiköhän se meininki ollut sillon melko samanlaista kuin nykyäänkin, ryyppääminen ja polttelu aloitetaan vaan nykyään varhaimmin kuin ennen ja siihen kiinnitetään nykyään enemmän huomiota. "Voi kauheaa kuinka nuoriso, Suomen tulevaisuus juo alkoholia ja polttelee ihan kauheasti" - Seuraa kysymys, miksi? No sen saa jokainen miettiä itsekseen.
Ja minusta on turha tänne tulla kehumaan kuinka itse ei juo eikä polta ja kuinka tulevaisuus kukoistaa kauniisti. Onko väärin olla miettimättä tulevaisuutta? En minä ainakaan suunnittele mitään. Kaikki tulee kun on tullakseen. Miksi pitäisi stressata siitä, miten itsellään menee viiden vuoden päästä? Sen näkee sitten. - siisjusdGGGF
''Meidän koulussa joka kolmas ryyppää, joka viides polttaa ja joka toinen ei välitä koulusta. Sitten ne, jotka ei kuulu mihinkään noista, on kiusattuja ja hyljittyjä. En nyt yleistä mutta oon oikeesti sitä mieltä et Suomella ei oo loistokas tulevaisuus
- kiitos niin sinäkin
rupiahan vittu yleistämään.minäki myyn persettä sokkarin kulmalla joka ilta ei vitsi vitsi otit jo varmaan tosissaan.nussin oikiasti kaikke liikkuwaa niihän sinä väität. osataaan me muutakin tehä ja kenestä otetaan mallia teistä vanhemmista ihmistä eli oo vaan ylpee :)) ettekä te vanhemmat ihmiset oo sen parempia mikä vithu se sinäki luulet olevas....
- mm
minkä ikänen itse oot jos saan kysyä? ja se että että kirjotit että läski pissis? oliko läski? miksi pitää niin sanoa, onko aikuismaista sanoa että läski!? onko sinulla varaa sanoa noin? jokainen ihminen tekee virheitä, et varmaan itse ole tehnyt? en ymmärrä miten ihmeessä edes KEHTAAT tulla tänne haukkumaan KOKO suomen nuorisoa!? kun kerta olet JO 21 vuotias niin oikeasti AIKUISTU!!!
- kultgin
Oiskohan joku syntynyt kultalusikka suussa ja parikymppisenä on sitten halko persiissä jo valmiiksi.
- huugiguugi
Ehkä ei kannata yhden ihmisen perusteella väittää, että jokaikinen nuori on samanlainen. :) Ite oon 17, juon, mutta poltan kylläkin, hoidan kouluni tunnollisesti, elän täysin normaalia elämää, enkä kyllä mielestäni oo niin kamala nuori, kuin tossa viestissäs yleisesti ottaen väität!
- jeejeeeads
Miks puhut monikossa vitu urpo. Huoh vihaan tommosii mulkkui ketä sanoo et kaikki nuoret on. Ite en dokaa yhtää pimpero kylläki kelpaa mut jos sulle ei 21v nii eipä voi mittää Kiitos ja hei
- RGWEG
olet aika helvetin tyhmä. katso vähän tarkemmin niitä "nuoria" ihmisiä kadulla, ja katso kuinka moni oikeasti tekee jotain rikollista. itse mä olen 16 vuotias, enkä juo, ja tunnen monia muitakin jotka ei polta tai juo. ja sä olet 21 vuotias?? hah?!
4-5 vuota niitä ihmisiä vanhempi. siinähän ajassa kaikki nuoret ehtiikin tulla juopoksi. juominen ei tarkoita, että on juoppo. idiootti.
kyllä mullkain on hyvät arvo sanat koulussa, ja teen töitäkin. ennakkoluulonen pas** - hthgth
Mua ärsyttää henkilökohtasesti paljon ihmiset jotka arvostelevat muitten tekemisiä. Eli mitäköhän ihmettä se sulle kuuluu miten muut nuoret elävät elämänsä? onko se sulta pois jos joku ei oo töissä tai omista firmaa? mitä muitten päihde käyttö kuuluu sinulle? Se kuuluu ihan normi nuoruuteen et otetaan kuppia ja harrastetaan yhenillan juttuja. Ne jotka ei ole niitä harrastanu ovat just samanlaisia kuin sinä, jotka valittaa siitä kuinka muut ovat tyhmiä kun ei elä yhtä tyhjää elämää kuin sinä.
- A
Kuka antaa sinulle oikeuden yleistää? Kaikki eivät ole samanlaisia... En kestä alkoholin makua tai tupakan hajua. Luen kokeisiin ja saan hyviä numeroita
- heartkiller_
Juu, kannattaa varoa seuraavan kerran kun ovikello soi, ollaan siellä kertomassa siulle Luciferista ja heti sen jälkeen juodaan veresi kolpakoista. Oikein kilistysten kera, trolli.
- J33.
"Se kuuluu ihan normi nuoruuteen et otetaan kuppia ja harrastetaan yhenillan juttuja. Ne jotka ei ole niitä harrastanu ovat just samanlaisia kuin sinä, jotka valittaa siitä kuinka muut ovat tyhmiä kun ei elä yhtä tyhjää elämää kuin sinä. "
Vai että yhdenillanjuttuja :) Kyllä niitä harrastavat ihan kaikki ikään riippumatta ja etenkin surullisen kuuluisat yksinäiset sinkut, joiden elämä kuluu baareissa pyörimiseen.
Olen silti sitä mieltä, että yhdenillanjutut kuuluu aikuisuuteen, eikä nuoruuteen.
"Ne jotka ei ole niitä harrastanu ovat just samanlaisia kuin sinä, jotka valittaa siitä kuinka muut ovat tyhmiä kun ei elä yhtä tyhjää elämää kuin sinä. "
No minä en ole sitä kirjoittanut mihin viittaat, mutta kuten sanoin niin kuka hyvänsä ja tahansa voi harrastella mitä vaan ja milloin vaan, ettei se ole keneltäkään pois että sinä lesoat täällä.
Enemmän niitä yhdenillanjuttuja sinua 20 vuotta varttuneemmat harrastelee, joten et sinä ole mikään sanomaan mihinkään mitään. Voisin jopa neuvoa sinua :)
"en ymmärrä miten ihmeessä edes KEHTAAT tulla tänne haukkumaan KOKO suomen nuorisoa!? kun kerta olet JO 21 vuotias niin oikeasti AIKUISTU!!! "
21v kloppi on ihan sama kuin sinäkin. Ei mitään aikuisuutta vielä muutamaan vuoteen. Ja tämä hyvin yleistä, ainakin omasta näkökulmasta.
Eikä se aikuistuminen tarkoita sitä ettei saisi tehdä mitä huvittaa, koska itse ainakin teen. Mitä se kenellekään mitään kuuluu.
"Ja minusta on turha tänne tulla kehumaan kuinka itse ei juo eikä polta ja kuinka tulevaisuus kukoistaa kauniisti. Onko väärin olla miettimättä tulevaisuutta?"
Ei ole väärin. En minäkään ajattele tulevaisuutta ollenkaan. Elelen laiskasti päivä kerrallaan ja nautin elämästä.
Nuorempana ei jäänyt juuri aikaa harrastuksiin, nyt niitä on ja kerkiää tekemään kun ei tarvi töissä juosta. PImeällä työllä suomessa nääs rikastuu :)
Ja tosta polttamisesta.... Se kannattaa aloittaa vasta vanhana, koska silloin keuhkot ei kerkiä sanomaan OUT. Itsekin tein sen virheen eli aloitin liian nuorena, 32 vuotiaana sikaria roihuttelemaan.. mutta mitä nyt muuten vaan vähän huvikseni polttelen, en ole mikään päivittäinen sauhuttelija. - Gepjj
Kaikki kukkahattutädit voi kyllä miettiä että ketkäs meitä kasvattaakaan... : P
- Shinystars
Onpa maailmasi pieni. Unohditko, että on myös hyvin käyttäytyviä
nuoria?(olen 14vee) ja melkeimpä jokaisen kaverini, jopa omat vanhempani ovat tehneet joskus hölmöyksiä nuorena, mutta eikös se olekkin niin että virheistä oppii? Ja sehän kuuluu teini-ikään saada 'kokemusta elämään', ja näiden kautta karttaa niitä asioita jatkossa, jotka säikyttivät/pelottivat.. Tuskimpa kaikki nuoret sentään tuollaisia ovat. Hienoa, että oma elämäsi on mennyt noinkin hyvin, mutta oletko tullut ajatelleeksi, että tuskimpa sitä jokainen nuori saa mitään starttirahoja perintönä. Sehän olisikin hienoa jos jostain saisi tukun rahaa ja saisi käyttää sen tulevaisuuden suunnitteluun tai uralla eteenpäin pääsemiseen. :)
- weya
Ai ihan 21-vuotias aikuinen henkilö, voi että. Itse olen vasta 18, mutta eiköhän meidät molemmat vielä muutama vuosi tähän nuorisoon lasketa.
Kyllä niitä kunnollisiakin nuoria vielä löytyy, ei kannata siitä huolestua. Nämä kunnolliset nuoret nyt vaan sattuvat olemaan kotona suunnittelemassa sitä omaa tulevaisuutta lääkärinä, poliisina tai politiikkona eivätkä hillumassa kaupungilla.
Ja eiköhän niistä "varastelevista pissiksistäkin" tule ajan myötä ihan kunnon kansalaisia. Kai tuollaisen nyt pitäisi nuoruuteen kuulua, vaikka itse ikinä en kyseisistä aktiviteeteista olekaan kiinnostunut.
Otetaan vaan ihan rauhallisesti ja keskitytään siihen omaan elämään. Mukavia jatkoja. :) - Soonrikki
Samaa mieltä siinä että nykyajan nuoret vaa ryyppää.
Varsinki ku tää maailma on kohta täynnä näit wnb gangstoja, massateinejä kaikki.
Itse olen 18 vuotias nuori mies, ja juon kohtuullisesti. Harvoi vedän mitään kovia kännejä " Jee, mä olen kännissä missä sää oot" Mitä nää 13v lökäpöksyt soittaa kännyköistään.
Ja tuo varastelemis juttu on kans totta, joka päivä näkee ku vartija vie" ES-jonnen" huoneeseen juttelemaan (nimi kertoo jo mitä se yritti viedä)
Olen kanssa huolestunu et miten se on tulevaisuudessa. Menen hoitamaan raha-asioita pankkiin nii istuuko siellä lippispäinen gangsta vastassa "Yo muthafu***r wudda ya want dawg?"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664195
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121226Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006