Ei nyt välttämättä kuulu aivan oikeaan aihealueeseen, mutta yritin siis tehdä itse kotona apteekin keliakiatestin. Juttu kuitenkin tyssäsi siihen, etten saanut sormestani ollenkaan verta (tai sain vähän, mutta se ei riittänyt alkuunkaan). Yritin pistää sormeani uudestaan, mutta laite olikin vain kertakäyttöinen. Vaikka kuinka yritin puristella sormeani ja tihrustaa verta ulos, en vain saanut sitä tarpeeksi.
Nyt siis kysyn, miten saisin kotikonstein verta itsestäni? En nyt kuitenkaan haluaisi alkaa itseäni keittiöveitsellä viillellä, joten löytyisikö jotain kivuttomampaa tapaa? En halua 20 euroa heittää hukkaan sen takia, etten saa verta sormenpäästäni..
Keliakiatesti ei toimi!
Nuppulii
2
749
Vastaukset
- On vai ei
Sillä noitahan käyttää käsittääkseni sokeritaudista kärsivätkin päivittäin verensokerin mittaamiseen. Joten uskoisin, että apteekista saa noita kohtuu halvalla, kun kertoo miten kävi. Tai sitten jos tuntee jonkun sokeritautia sairastavan. Niin siltä voisi saada kanssa yhden verenvuodatuslaitteen jos ei ilmaiseksi niin omakustannushintaan ainakin, eli ei kovin kallilla :)
- d1111
Pidä kättä alaspäin vähän aikaa ja purista kovaa niin kyllä sitä verta tulee!
-Diabeetikko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495565Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191593Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731167
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988