Miten tuo sähkösopimus tehdään? Mihin pitäisi mennä? Sain vuokrakämpän Helsingissä, muutan kuukauden päästä ja pitäisi tehdä sähkösopimus? Onko Helsingin Energiä ainoa sähköntarjoaja Helsingissä, vai onko halvempiakin?
Sähkösopimus?
3
904
Vastaukset
- Netissä...
Ei tarvitse mennä mihinkään. Voit tehdä sen vaikka netissä.
http://www.helen.fi/slj/sahkosopimukset.html
Tietysti voit ostaa sähkösi miltä tahansa sähköntarjoajalta, mutta pienessä kerrostaloasunnossa sen kilpailutus ei paljon maksa vaivaa. Kilpailuttaa voit ainoastaan itse sähkön. Siirtohinnan maksat kuitenkin paikalliselle sähköyhtiölle.
Mutta jos nyt välttämättä haluat kilpailuttaa muutaman euron takia/vuosi, niin voithan senkin tehdä.- Aina halvin sopiva
Miksi maksaa edes euron kalliimpaa hintaa?!?!
Soitat ihan äänipuhelun (apua, ei sellaista voi tehdä, pelottaa ihan v....sti..) Helsingin Energiaan, ja teet sähkösopimuksen (sori, ei voi tehdä mesessä tai facebookissa)..
Sitten voit rauhassa miettiä sähköntoimittajaa kun olet muuttanut. Nyrkkisääntönä ympäristösähkö on kallimpaa kuin sekasaähkö, mutta kuten tuo toinen vastaaja jo totesi, niin kulutus on n. 50 % sähkölaskusta ja siirtomaksut muodostavat loppuosan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958738
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264888- 504348
- 683923
- 513266
- 513094
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.552942Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262736- 432521
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422465