Tontti kosken varrella.

Koski ei nosta arvoa

Olipa mukavat väittelyt erään kaverin kanssa! Hänellä oli maa-alue (noin hehtaari) Ja tämän alueen läpi virtasi todella vuolas koski ja paikka oli todella hieno sitä en kiellä mutta kysyin siitä että mitä hintaa pidät sillä niin puhui 12000 tuhannesta!!!! Ihmettelin hintaa niin kaveri sanoi että tuo koski ja ja upeat maisemat vanhoine puineen nostavat hintaa...Itse olen kyllä sitä mieltä että koski ei voi olla sellainen mikä nostaa tontin arvoa eri asia on jos paikka olisi järven rannalla! Kaupat jäi tekemättä sillä olihan tuossa reilusti ylihintaa:)

12

690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytytyty555

      halvalla myis

      • koski ei nosta arvoa

        Kyllä tuossa on nyt ylihintaa kai minä sen tiedän vaikka en ole mikään kiinteistövälittäjä. Ja yksi tärkeä seikka jäi vielä kertomatta että alue on P-Karjalassa syvällä erämaassa mikä myös mielestäni laskee hintaa huomattavasti sillä eihän siellä ole ympärillä kylpylöitä tai laskettelukeskuksia! Tämä myyjä sanoi että jos minä en osta niin kyllä paikalle ottajia löytyy! Itse tarjosin 4000 euroa tästä mutta eipä ottanut tosissaan summaani vaan naureskeli..


      • kala ukko
        koski ei nosta arvoa kirjoitti:

        Kyllä tuossa on nyt ylihintaa kai minä sen tiedän vaikka en ole mikään kiinteistövälittäjä. Ja yksi tärkeä seikka jäi vielä kertomatta että alue on P-Karjalassa syvällä erämaassa mikä myös mielestäni laskee hintaa huomattavasti sillä eihän siellä ole ympärillä kylpylöitä tai laskettelukeskuksia! Tämä myyjä sanoi että jos minä en osta niin kyllä paikalle ottajia löytyy! Itse tarjosin 4000 euroa tästä mutta eipä ottanut tosissaan summaani vaan naureskeli..

        vaan kuinka paljon, onkin eri juttu.
        vallankin jos on lohi-koski


      • Elämänkoululainen
        kala ukko kirjoitti:

        vaan kuinka paljon, onkin eri juttu.
        vallankin jos on lohi-koski

        koskipaikka olisi todella unelmakohde! Liikun paljon luonnossa ja oi niitä hienoja hetkiä jos saa istahtaa kosken varrelle ja kuunnella sen elämää ja kuinka vesi solisee ja kahvi tuoksuu:) Kyllähän mökin saa järvenrannalta ja jokienvarsilta mutta koskipaikkoja niitä ei ole paljon tarjolla tai ainakaan itse en ole sellaiseen törmännyt ja ostaisin sellaisen jos kymppitonnilla saisin:) Että osta pois jos sellaiseen pääset kiinni!


    • 1+5

      Pistätkö myyjän yhteystiedot tähän, kuulostaa todella edulliselta.

      • Rahat kankkkulaan

        12 tonnia puolesta hehtaarista jollla joku koskenpahanen joka on vain meluhaitta. Eiköhän tuolle rahalle saa jostain tuottavampaakin kohdetta?


    • Ostajaehdokas

      Mikähän se pyyntihinta nyt oikeasti mahtoi olla? 12000 tuhatta? Se on siis 120 miljoonaa. On se kyllä ylihintaa, vaikka olisi tontti kaksi kertaa noin iso ja koskikin Victorian putousten luokkaa.

      • Ei kannata ostaa

        kanssa samaa mieltä että 12000 euroa on aivan liikaa sillä suomesta saa jo kesämökin tuolla rahalla.


      • l-h
        Ei kannata ostaa kirjoitti:

        kanssa samaa mieltä että 12000 euroa on aivan liikaa sillä suomesta saa jo kesämökin tuolla rahalla.

        panisitko ystavallisesti sitten noita 12000 eukun kesamokkeja malliksi naytille?
        vai tarkoititko mokkeja ilman tonttia?////sillä suomesta saa jo kesämökin tuolla rahalla./////

        ei ole viela aprillipaiva..


      • Onhan noita!
        l-h kirjoitti:

        panisitko ystavallisesti sitten noita 12000 eukun kesamokkeja malliksi naytille?
        vai tarkoititko mokkeja ilman tonttia?////sillä suomesta saa jo kesämökin tuolla rahalla./////

        ei ole viela aprillipaiva..

        esim hehtaarin kokoinen vanha maatila jossa 1800 luvulla rakennettu hirsinen suuri navetta rakennus jossa hirret todella hyvä kuntoiset ja erikseen hirsinen aittarakennus (Asuinrakennus vaatii pienen sipistelyn) ja vielä satakunta hyvänkokoista puuta tontilla ja H: 9000


      • koskikara.
        Onhan noita! kirjoitti:

        esim hehtaarin kokoinen vanha maatila jossa 1800 luvulla rakennettu hirsinen suuri navetta rakennus jossa hirret todella hyvä kuntoiset ja erikseen hirsinen aittarakennus (Asuinrakennus vaatii pienen sipistelyn) ja vielä satakunta hyvänkokoista puuta tontilla ja H: 9000

        Laittaa nyt jo sitten yhteystietoja tai linkkejä moisiin kohteisiin.


      • ei takalapista
        koskikara. kirjoitti:

        Laittaa nyt jo sitten yhteystietoja tai linkkejä moisiin kohteisiin.

        olen kiinnostunut,jollei ole ns. huisin nevadassa et.suomesta haeskelen ---j.kylä sta --etelään...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe