Minkähän arvoisia vois olla Helsingin 1940:n olympialaisiin tehdyt kaksi virallista mainosnenäliinaa? Liinat hyväkuntoisia olympiastadion kuvalla, olympiarenkailla ja 1940 vuosiluvulla koristetut.
Ja jos ei arviota ole antaa, niin mistä vois kysyä?
1940 Olympialaiset
18
4914
Vastaukset
- q
Tää ei siis ollu vitsi. Jos nuorempi polvi ihmettelee, niin tiedoksi, että Helsingissä piti olla olympialaiset jo 1940, jotka peruuntuivat sodan takia. Noita olympialaisia varten kuitenkin ehdittiin valmistaa jonkin verran myytäviä tuotteita. Luulisi, että 1940 - vuoden olympiarekvisiitta olisi maailmallakin tosi harvinaista. Eikö kellään siis löydy mitään vinkkiä aiheesta?
- ...luuleksä...
...etten mä tiedä tota juttua! vaikka olenkin "nuorempi polvi"!!!
- q
...luuleksä... kirjoitti:
...etten mä tiedä tota juttua! vaikka olenkin "nuorempi polvi"!!!
Anteeksi, ei ollut tarkoitus loukata. Itsekin kuulun omasta mielestäni ns. nuorempaan sukupolveen. Laitoin vaan noin, kun ihmettelin, ettei yhtään vastausta tullut.
- samanlaisenomista
1- 50e Riippuen mallista ja kunnosta
- q
En nyt oo varsinainen asiantuntija, mutta tuollaisia hintoja pyydetään jo -52 olympialaisten tuotteista. Mistähän sait tuon hintahaarukan, koska itse en ole löytänyt YHTÄÄN tuotetta myynnissä vuodelta -40. ..Enkä ole ikinä edes nähnyt muita. Esim. Tukholman 1912 olympialaisista löytyy pilvin pimein tavaraa myytäväksi ympäri maailmaa, mutta vuodelta -40 en löydä. Onkohan toi 0 - 50 euroo ihan mututuntumalta vai perustuuko tietoon?
- edelliseen
q kirjoitti:
En nyt oo varsinainen asiantuntija, mutta tuollaisia hintoja pyydetään jo -52 olympialaisten tuotteista. Mistähän sait tuon hintahaarukan, koska itse en ole löytänyt YHTÄÄN tuotetta myynnissä vuodelta -40. ..Enkä ole ikinä edes nähnyt muita. Esim. Tukholman 1912 olympialaisista löytyy pilvin pimein tavaraa myytäväksi ympäri maailmaa, mutta vuodelta -40 en löydä. Onkohan toi 0 - 50 euroo ihan mututuntumalta vai perustuuko tietoon?
esim huutonetistä ostinsyksyllä v1940 liinan (n30cmx30cm) hintaan 25e
- q
edelliseen kirjoitti:
esim huutonetistä ostinsyksyllä v1940 liinan (n30cmx30cm) hintaan 25e
OK. Kai se on sitten uskottava. Itse luulin liinan olevan jonkin verran kalliinpi, mutta ei voi mitään. Kiitoksia vastauksesta!
- hannuhall
q kirjoitti:
mulla karhuveistos olympia renkailla. MInkäköhän arvoinen on?? Hannu
- 1940Viltti
q kirjoitti:
OK. Kai se on sitten uskottava. Itse luulin liinan olevan jonkin verran kalliinpi, mutta ei voi mitään. Kiitoksia vastauksesta!
Onhan se kalliimpi. Kunnosta riippuen yli satkun menee
- Mammamaria
Minulla Olympia 1940 hyväkuntoinen kaunis sinivalkea villahuopa sodan varjosta. Kiinostaako ketään?
- repomis
Jotain löytyi:
- 1940 juliste 2500$ ( http://www.harveyabramsbooks.com/Olympicposter1940.html )
- 1940 huopa 1000$ ( http://www.stampcircuit.com/Stamp_Auction_Prices_Realized/auctionmap.php?dirname=Stamp_Auction_Prices_Realized&ItemType=ALL&class=Stamp&sale_id=1959&start_print=500&country=OLYMPICS&category= )
Tämän perusteella vois olettaa, et on noilla enemmän arvoo ku jokunen kymppi.- vyömies
Nostetaas vanhaa. Mä löysin mummun jäämistöä siistiessäni vyön, jossa helsinki 1940 ja olympia renkaat, valkoinen solki ja nahkavyö. Olisko hinta kans jotain 50 kintailla...
- tiet333
vyömies kirjoitti:
Nostetaas vanhaa. Mä löysin mummun jäämistöä siistiessäni vyön, jossa helsinki 1940 ja olympia renkaat, valkoinen solki ja nahkavyö. Olisko hinta kans jotain 50 kintailla...
Hei voin maksaa 50 euroa siitä
[email protected]
- anttz
Mulla olis myytävänä tuommoinen pieni nahkakantinen muistivihko, Helsinki 1940 kannessa, suomen liput, vaakuna ja olympiarenkaat. Sisällä irroitettava vihko-osa, jossa noin puolet sivuista tallessa ja hyvässä kunnossa.
Kiinnostuneet voi ottaa yhteyttä s-postitse antti.saari.84 (at) gmail.com - PEPPOSTANIA
Tunnetteko te rouva possun???
Sen oikea nimi on Peppi Ukkonen (ikonen) - PEPPI IKONEN
OIKEESTI MIETTIKÄÄ KUINKA PELLE SE PEPPI ON :) SE PANEE VITUN HILJAA JA KUORSAA SAMAAN AIKAAN KOVAA :) KANTSII KÄYDÄ KYLÄILEMÄS OSOITE ON PEPINKUJA 4A :)
PS. PEPPI ON PASKAKAKAKHOUSU, AINA
PELATKAA CS GO
EI CSS - Välkky_löytää
Minulla 6 kpl pieniä juomalaseja olympiarenkailla ja vuosiluvulla 1940.
Isompia kuin snapsilasit.
Löytääkö joku valokuvaa täältä netistä, tällaisista laseista?
Jos, laita linkki tänne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067