1940 Olympialaiset

q

Minkähän arvoisia vois olla Helsingin 1940:n olympialaisiin tehdyt kaksi virallista mainosnenäliinaa? Liinat hyväkuntoisia olympiastadion kuvalla, olympiarenkailla ja 1940 vuosiluvulla koristetut.

Ja jos ei arviota ole antaa, niin mistä vois kysyä?

18

5050

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • q

Tää ei siis ollu vitsi. Jos nuorempi polvi ihmettelee, niin tiedoksi, että Helsingissä piti olla olympialaiset jo 1940, jotka peruuntuivat sodan takia. Noita olympialaisia varten kuitenkin ehdittiin valmistaa jonkin verran myytäviä tuotteita. Luulisi, että 1940 - vuoden olympiarekvisiitta olisi maailmallakin tosi harvinaista. Eikö kellään siis löydy mitään vinkkiä aiheesta?

• ...luuleksä...

...etten mä tiedä tota juttua! vaikka olenkin "nuorempi polvi"!!!

• q
        ...luuleksä... kirjoitti:

...etten mä tiedä tota juttua! vaikka olenkin "nuorempi polvi"!!!

Anteeksi, ei ollut tarkoitus loukata. Itsekin kuulun omasta mielestäni ns. nuorempaan sukupolveen. Laitoin vaan noin, kun ihmettelin, ettei yhtään vastausta tullut.

• samanlaisenomista

1- 50e Riippuen mallista ja kunnosta

• q

En nyt oo varsinainen asiantuntija, mutta tuollaisia hintoja pyydetään jo -52 olympialaisten tuotteista. Mistähän sait tuon hintahaarukan, koska itse en ole löytänyt YHTÄÄN tuotetta myynnissä vuodelta -40. ..Enkä ole ikinä edes nähnyt muita. Esim. Tukholman 1912 olympialaisista löytyy pilvin pimein tavaraa myytäväksi ympäri maailmaa, mutta vuodelta -40 en löydä. Onkohan toi 0 - 50 euroo ihan mututuntumalta vai perustuuko tietoon?

• edelliseen
        q kirjoitti:

En nyt oo varsinainen asiantuntija, mutta tuollaisia hintoja pyydetään jo -52 olympialaisten tuotteista. Mistähän sait tuon hintahaarukan, koska itse en ole löytänyt YHTÄÄN tuotetta myynnissä vuodelta -40. ..Enkä ole ikinä edes nähnyt muita. Esim. Tukholman 1912 olympialaisista löytyy pilvin pimein tavaraa myytäväksi ympäri maailmaa, mutta vuodelta -40 en löydä. Onkohan toi 0 - 50 euroo ihan mututuntumalta vai perustuuko tietoon?

esim huutonetistä ostinsyksyllä v1940 liinan (n30cmx30cm) hintaan 25e

• q
        edelliseen kirjoitti:

esim huutonetistä ostinsyksyllä v1940 liinan (n30cmx30cm) hintaan 25e

OK. Kai se on sitten uskottava. Itse luulin liinan olevan jonkin verran kalliinpi, mutta ei voi mitään. Kiitoksia vastauksesta!

• hannuhall
        q kirjoitti:

mulla karhuveistos olympia renkailla. MInkäköhän arvoinen on?? Hannu

• 1940Viltti
        q kirjoitti:

OK. Kai se on sitten uskottava. Itse luulin liinan olevan jonkin verran kalliinpi, mutta ei voi mitään. Kiitoksia vastauksesta!

Onhan se kalliimpi. Kunnosta riippuen yli satkun menee

• Mammamaria

Minulla Olympia 1940 hyväkuntoinen kaunis sinivalkea villahuopa sodan varjosta. Kiinostaako ketään?

• repomis
      • vyömies

Nostetaas vanhaa. Mä löysin mummun jäämistöä siistiessäni vyön, jossa helsinki 1940 ja olympia renkaat, valkoinen solki ja nahkavyö. Olisko hinta kans jotain 50 kintailla...

• tiet333
        vyömies kirjoitti:

Nostetaas vanhaa. Mä löysin mummun jäämistöä siistiessäni vyön, jossa helsinki 1940 ja olympia renkaat, valkoinen solki ja nahkavyö. Olisko hinta kans jotain 50 kintailla...

Hei voin maksaa 50 euroa siitä

[email protected]

• anttz

Mulla olis myytävänä tuommoinen pieni nahkakantinen muistivihko, Helsinki 1940 kannessa, suomen liput, vaakuna ja olympiarenkaat. Sisällä irroitettava vihko-osa, jossa noin puolet sivuista tallessa ja hyvässä kunnossa.

Kiinnostuneet voi ottaa yhteyttä s-postitse antti.saari.84 (at) gmail.com

• PEPPOSTANIA

Tunnetteko te rouva possun???

Sen oikea nimi on Peppi Ukkonen (ikonen)

• PEPPI IKONEN

OIKEESTI MIETTIKÄÄ KUINKA PELLE SE PEPPI ON :) SE PANEE VITUN HILJAA JA KUORSAA SAMAAN AIKAAN KOVAA :) KANTSII KÄYDÄ KYLÄILEMÄS OSOITE ON PEPINKUJA 4A :)

PS. PEPPI ON PASKAKAKAKHOUSU, AINA

PELATKAA CS GO
      EI CSS

• Välkky_löytää

Minulla 6 kpl pieniä juomalaseja olympiarenkailla ja vuosiluvulla 1940.
      Isompia kuin snapsilasit.
      Löytääkö joku valokuvaa täältä netistä, tällaisista laseista?
      Jos, laita linkki tänne.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      182
      2138
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      164
      1856
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      45
      1824
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1533
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      172
      1361
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      63
      1357
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1181
    8. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1001
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      30
      995
    10. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      949
    Aihe