Haetaan reipasta ja luotettavaa lastenhoitajaa kotiimme Kirkkonummelle. Lapset ovat 1-, 2- ja 4-vuotiaita. Edellytämme kokemusta pienten lasten hoidosta. Tehtävänäsi on lähinnä leikittää lapsia, mutta jos olen asioilla, niin silloin toki lämmittää ruokaa ja nukuttaa pienimpiä päiväunille. Olen kuitenkin useimmiten perheen äitinä paikalla, joten yhteistyökykyä ja joustavuutta tarvitaan. Toivomuksena on, että sinulla on auto käytössäsi, mutta voimme tarvittaessa hakea sinut myös junalta, jos bussiyhteys ei onnistu aikatauluun. Täysi-ikäisyys on joka tapauksessa edellytyksenä, vaikka et kulkisikaan omalla autolla. Hoidon tarve on 1-3 pv/vko ja 6-10h/pv. Palkka 10 euroa/h.
Haetaan lastenhoitajaa Kirkkonummelle
Touhutiimi
2
285
Vastaukset
- sarila
moikka olisin 16 vuotias tyttö joka asuu kirkkonummella. voisi tulla lapsenvahdiksi viikonloppuisin.
ota yhteyttä jos kiinnostaa osoitteeseen: [email protected] - Lastenhoitaja 16v
Tarvitsettekote vielä lastenhoitajaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389