ahdistava asunto

wlfkjsdfoj

onko kellään samanlaisia kokemuksia kun mulla??? muutin juuri avomieheni kanssa talviasuttavaan kesämökkiin pikkusen syrjempään kaupungista...olen ikäni asunut kaupugissa.ollaan asuttu nyt 3 vk uudessa vuokra kodissa ja kaikki pelottaa hiljasuus ja pimeys ja etenkin että syttyy tuli palo,kyttään neurottisena häkämittaria ja kaikkee mahollista. nykyisin vaan tiuskin ja äyskin miehelleni kun olen niin sressantunut kaikesta. illalla nukkumaan meno pelottaa että entä jos jotain sattuu kun nukutaan enkä pääse pois..voiko tähän tottua???? vai joudunko muuttamaan takaisin petokellariin...sitä en kyllä haluaisi.päivällä kaikki hyvin kun on valoisaa. mutta ilta kun hämärtyy niin mielikuvistus alkaa laukata...ensimmäiset yötmeni valvoessa,mutta nyt jo saa nukuttua jotenkin,,yksin en uskalla jäädä pimeällä ollenkaan tänne.

7

897

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sqqDdfFDADSVfff

      Pankaa pihavaloja ja niihin led tai energialamput niin ei mene niin paljon sähköä. valaise koko pihapiiri. Eiköhän siihen totu ihminen on sopeutuva eläin

      • sama kun eka

        ei se tuo pimeys ole enää niinkään kun en vaaan lähde pimeellä mihinkään,mutta sisällä pelottaa yksin olo ja nukkumaaan käynti,entä jos yöllä jotain sattuu ja en pääse pois tai miten poistun???oudot on minullakin pelot mutta huolestuttaa jos tää ei muutu.


      • kyllä maalla nukutaa
        sama kun eka kirjoitti:

        ei se tuo pimeys ole enää niinkään kun en vaaan lähde pimeellä mihinkään,mutta sisällä pelottaa yksin olo ja nukkumaaan käynti,entä jos yöllä jotain sattuu ja en pääse pois tai miten poistun???oudot on minullakin pelot mutta huolestuttaa jos tää ei muutu.

        pelkäät siis tulipaloa mahdollisesti syttyväksi, laita joka huoneeseen palovaroitin ja vaikka makuuhuoneeseen kaksi palovaroitinta tai palo ja häkävaroitin niin kyllä se varmasti rauhoittaa.
        Katso vaikka että saat ikkunan tarvitessa helposti auki josta voi loikata pihalle jos tosiaan on tarve.


    • Kotelon viilaus???

      Kaikki pelottaa ja silleen.. Huh,huh.

    • kaupunki pelottaa

      Miten sinua pelottaa enemmän siellä maalla kuin kaupungissa? Sillä mökissä sun ei tartte vahtia kuin omia tekemisiäsi. Eikö suo pelota kerrostalossa että seinänaapurilla on jääny hellasta levy päälle tai että alkerran ukko nukahtanu tupakin kanssa sohvalle?

      • 1112222221

        Itse en uskaltaisi asua talossa jossa on pizeria.


      • tontit253
        1112222221 kirjoitti:

        Itse en uskaltaisi asua talossa jossa on pizeria.

        moro ostakaa uus auto


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      333
      3125
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      110
      2315
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      88
      1696
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      200
      1642
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      70
      1424
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      57
      1313
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      13
      1116
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      22
      1107
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      3
      1073
    10. Vapunviettoon

      Ohjeita palstanaisille: piIIua ei jaella.
      Sinkut
      162
      964
    Aihe