Minun jeep on tosi hyvä muuten mutta onko kaikki jeepit yhtä kylmiä sisältä näin talvella.Onko kenelläkään tietoa asiasta korjautuuko tilanne muuten kuin webastolla.
jeep grandcherokee 3.1 td vm 00
6
1014
Vastaukset
- ---
sanoa onko kaikki jeepit yhtä kylmiä kun tuo sinun,siinä kun en ole ollut.mutta omassa ainakin tarkenee ihan hyvin.
- risajakolaatikko
Meillä töissä venäläisillä rakennusmiehillä on pari 02 mallista grandia ja lämpee kuulemma tosi hitaasti sitten kun pitkien sahauksien jälkeen käynnistyvät(ilmaa polttoainejärjestelmässä)Autoilla on oikein lempinimet vuotavaperä ja huutavaperä
- -Huollettu-
Elähan yleistä Jeeppiä, ihan joidenkin huoltopuutteiden takia p...i autoksi.
Työkaverini tojon LC:n käynnistäminen yli kympin pakkasessa oli kyllä aina lähes minuutin sahaaminen ja lämpöä tuli sisään vasta puolen tunnin ajon jälkeen...
Muuten venäjältä sekin
- ..)..
tarkistapa, onko termostaatti ehjä. Itselläni oli mennyt osiksi ja laski veden kylmänä kiertämään jatkuvasti.
- a siantuntia
landcuiseri kyllä käynnisttyy kovallahhii pakasella hyvin. ja on lämmni
- 283 cid
WJ Grandi -01 4,7 V8 Limited. Hyvin lähtee käyntiin kovassakin pakkasessa. Lohkolämmitintä ei ole, eikä tarvitse kun on bensakone. Lämpöä työntää tupaan reilusti. Sellainen tuli mieleen että eihän sulla vaan ole ne lämppärin läppäkoneistot vialliset?. Se on tyyppivika WJ:ssä.
Youtubessa on videoita korjaustoimenpiteestä halpa ja kallis. Minusta se halpa on järkevämpi, puukkosahalla reikä lämppärin koteloon ja vaihtaa vioittuneet läpät. Kalliimpi tapa on painajaismainen ja kallis, Chryslerin ohjeistama.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161071- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838