mahtava tukes...

teknorobot

Herrajumala kaikki firmat nurin vaan. Moni ihminen on jo tässä maassa nähnyt noita raketteja ja onhan se jo prkl jos ei ymmärrä itse miten päin se raketti kuuluu siihen maahan vaan ohjeita pitää lukea mä en ikinä ole lukenut niitä ohjeita ja olen erittäin ylpeä että olen itse pystynyt aina laittamaan raketin oikein päin :D en ymmärrä... sen näkee jo siitä sytytys langasta kumminpäi sen pitää olla.... herrajumala sentään....

2

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdert

Lienee jäävuoren huippua vaan. On niin hämärän tuntuinen ala tuo rakettibisnes. Muistuu mieleen eräs dokkari jossa maahantuontifirma kierteli säädöksiä vaihtamalla rakettien tuontisatamaa aina tilanteen mukaan. Mielenkiintoista olisi myös penkaista ketjun alkupäätä. Todennäköisesti hyvin harva tehdas täyttää minkäänlaisia turvallisuusmääräyksiä. Maahantuonti- ja jälleenmyyntiporras vetää hirmuiset katteet raketeista samalla kun valmistajat vääntävät paukkuja alkeellisissa olosuhteissa.

• degu 66

ja eiköhä ne raketit voi muutenki olla vaarallisia esim jos se raketti on suutari :D tai lentää vika suuntaa vaikka oliski minkälaiset ohjeet tahansa onhan ne räjähdettä. :D
        uusi vuosi on aina uus vuos (mun lemppari juhla ainaki) :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2296
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      114
      1761
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      88
      1429
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      133
      1387
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1266
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1238
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1111
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1057
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      982
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe