Herrajumala kaikki firmat nurin vaan. Moni ihminen on jo tässä maassa nähnyt noita raketteja ja onhan se jo prkl jos ei ymmärrä itse miten päin se raketti kuuluu siihen maahan vaan ohjeita pitää lukea mä en ikinä ole lukenut niitä ohjeita ja olen erittäin ylpeä että olen itse pystynyt aina laittamaan raketin oikein päin :D en ymmärrä... sen näkee jo siitä sytytys langasta kumminpäi sen pitää olla.... herrajumala sentään....
mahtava tukes...
2
272
Vastaukset
- sdert
Lienee jäävuoren huippua vaan. On niin hämärän tuntuinen ala tuo rakettibisnes. Muistuu mieleen eräs dokkari jossa maahantuontifirma kierteli säädöksiä vaihtamalla rakettien tuontisatamaa aina tilanteen mukaan. Mielenkiintoista olisi myös penkaista ketjun alkupäätä. Todennäköisesti hyvin harva tehdas täyttää minkäänlaisia turvallisuusmääräyksiä. Maahantuonti- ja jälleenmyyntiporras vetää hirmuiset katteet raketeista samalla kun valmistajat vääntävät paukkuja alkeellisissa olosuhteissa.
- degu 66
ja eiköhä ne raketit voi muutenki olla vaarallisia esim jos se raketti on suutari :D tai lentää vika suuntaa vaikka oliski minkälaiset ohjeet tahansa onhan ne räjähdettä. :D
uusi vuosi on aina uus vuos (mun lemppari juhla ainaki) :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142