Herrajumala kaikki firmat nurin vaan. Moni ihminen on jo tässä maassa nähnyt noita raketteja ja onhan se jo prkl jos ei ymmärrä itse miten päin se raketti kuuluu siihen maahan vaan ohjeita pitää lukea mä en ikinä ole lukenut niitä ohjeita ja olen erittäin ylpeä että olen itse pystynyt aina laittamaan raketin oikein päin :D en ymmärrä... sen näkee jo siitä sytytys langasta kumminpäi sen pitää olla.... herrajumala sentään....
mahtava tukes...
2
279
Vastaukset
- sdert
Lienee jäävuoren huippua vaan. On niin hämärän tuntuinen ala tuo rakettibisnes. Muistuu mieleen eräs dokkari jossa maahantuontifirma kierteli säädöksiä vaihtamalla rakettien tuontisatamaa aina tilanteen mukaan. Mielenkiintoista olisi myös penkaista ketjun alkupäätä. Todennäköisesti hyvin harva tehdas täyttää minkäänlaisia turvallisuusmääräyksiä. Maahantuonti- ja jälleenmyyntiporras vetää hirmuiset katteet raketeista samalla kun valmistajat vääntävät paukkuja alkeellisissa olosuhteissa.
- degu 66
ja eiköhä ne raketit voi muutenki olla vaarallisia esim jos se raketti on suutari :D tai lentää vika suuntaa vaikka oliski minkälaiset ohjeet tahansa onhan ne räjähdettä. :D
uusi vuosi on aina uus vuos (mun lemppari juhla ainaki) :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1141761
- 881429
- 1331387
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834