Haaveissa on lähteä reissuun huhtikuun puolenvälin paikkeilla tai vähän sen jälkeen. Aurinkoa ja lämpöä sitä tietysti lomalleen kaipaa ja uusia kokemuksia. Turkki on nyt tällä hetkellä listan ykkönen, mutta jotenkin tuo tyrkytyskulttuuri kuitenkin herättää pientä epämiellyttävyyden tuntua. Ja mikähän paikka Turkissa olisi se "paras"? Kyproksella ilmeisesti alkaa noihin aikoihin jo olla siedettävän lämmintä? Entäs Kreeta?
Jos jollain ihanaisella ihmisellä on kokemusta näistä kaikista maista, niin suosituksia ja vinkkejä otan mielelläni vastaan. Pariskunta on siis matkaan lähdössä, ja ihan reilusti jo täysi-ikäisiä ollaan :) (ei kuitenkaan eläkeikä vielä koputtele kynnyksellä)
Kypros, Kreeta vai Turkki?
1
462
Vastaukset
- Aurinkohörhö
No minä olen kamalan ihana ihminen, joka vastaa. Ensinnäkin Turkkihan on äärimmäisen mielenkiintoinen maa, kunhan välttää Antalya-Alanya -rannikkoa. Lomakohteista Fethiye tuntuu inhimillisimmältä, pieni ja ihan söpö kylä. Sisämaassa on upeita maisemia ja aitoa elämää, mutta etäisyydet ovat pitkiä. Auton vuokraaminen on joka tapauksessa suositeltavaa.
Kyproksella on varmastikin lämpöisintä noista kohteista. Ja länsimaisinta. Ja kyllähän sielläkin vuoristoalueella on ihan aitoa elämää, ei pelkkiä turisteja.
Kreetalla sää on vielä vaihteleva tuohon aikaan, mutta ei ainakaan liian kuuma, 20-25 astetta ja jos sadetta tai tuulta on tiedossa niin vähemmän. Kreetalla nyt on paljon näkemistä ja taas se auto kannattaa vuokrata.
Siellä missä aurinko paistaa on kuuma, kun tulee kylmästä Suomesta. Uusia kokemuksia voi hankkia joka kohteessa, eri asia on että millaisia haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305842Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144404Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391569Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 681313
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161