totuus Japsiautoista+kuskeista

riceboy

Minä taas halveksin ihmisiä.kuten itseäni, jotka halventavat totuutta heidän utopistisilla valheillaan, joihin he itsekin uskovat (esim. minun kirjoittamani lammas-jutut, joihin vain vajaat ja/eli japsikuskit uskovat ja joita vain alhaiset ihmiset keksivät, ne jos jotku ovat homo…provoja(ni)).
Muuten KUKA ikinä sanoi,että minä ne kirjoitin,koska kaikkihan luulivat,että se oli feikki,mutta MINÄ se olin..ovelaa..lampaanlihaa,ahh!
Taas (olen) satumaailmassa elävän japsikuskin harhaunia ja propagandaa. Japsien taloudellinen tilanne on koko ajan tekemässä harakiriä, johtuen heidän jatkuvista ”autojen teko” tadostaan ja itsemurhistaan ”jos en pääse yliopistoon,häpäisin sukuni=henki opis! (ja nykyään monet japsitkin ovat tajunneet sen ja sen takia ovat alkaneet ostamaan parempia gaytoja, eli Eeroja ,lampaita,tai polkupyöriä).
En, vaan kokemukseen(ajelen lampaa peräsuolta) ja todistusaineeseen(netin copy-pastetukseni,jotrka itse tein) nojaten laitan lisää valetotuutta hajoneen japsiauton konepellille, kun japsikuskit koittavat vain sekoittaa pakkaa epämoraalisilla valheillaan, joiden kieli- ja esitysasu uhkuu vihaa, konservatiivisuutta ja aivopesty asenne. En nytkään naura yhtään (koska isä laittoi lemmikkilampaani lihoiksi,minä paksuksi).
Älä kommentoi. Turha sinun on väitellä totuutta vastaan, joka tulee joka tapauksessa joskus vastaan sinullekin jossain vaiheessa.
Voi pyhä yksinkertaisuus! Enpä minäkään näköjään tajua asiasta yhtään mitään. Kun Maan todistettiin olevan pyöreä, niin en sitä silloinkaan uskonut suurin osa japsiauton omistavista ihmisistä,kuvaa kai paljon heidän ”älyään” *reps* Miksi he yrittävät olla minun tavoin ”viisaita” haukkuessaan kaikkia muita,ja olevansa rantojen runkkun,jos Tallissa on isän omistama peruskorolla,punaisena.
Ja suurin osa tälläkin foorumilla on japsikuskeja, mikä näkyy minunkin huonosta kieliopista. Silmälasitkin koriväriseksi tuunattuna,muovisen koirankopin sisällä ja heti, kun kaasua painaa vähän enemmän, niin haisee kiinnileikkautumisen käry jota tapahtuu japseissa ainiaan.
Ainoa ero,mitä voi huomata (kiinnileikaamisen lisäksi)japsissa, kun painaa reilusti kaasua,on Economy-valon sammuminen,jos se(kään) satuu toimimaan..
Saa myös kiksejä autojen vikataulukoista,jonka teen itse!
AHH! Ajatelkaa uusi paska-Avensis takatarruvikoineen takuuhuollossa.AHH!

4

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Japsikuski

      Kyllä sä olet viisas!

    • Pöljä

      Sorry, en jaksanut lukea loppuun...

      • noKIA

        ja kahda en vaihda, enimmäinen on turun sinappi ja toinen on QX.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2710
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2001
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      274
      1059
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      969
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    Aihe