Älkää missään nimessä tilatko/ostako mitään kysestä yrityksestä. Kusetus firma!!!
ALT LASI ESPOOSTA
8
3346
Vastaukset
- 3+19
Vai niin..
- Toinen huijattu
Olisinpa etsinyt ja kysellyt viitseliäämmin kommentteja eri korjaajista, enkä valinnut sitä lähintä!
- Tyytyväinen Asiakas
jaa itselläni on kyllä saanut hyvää palvelua. sen laajempaa kokemusta heistä ei minulla ole.
- SnipeN
Sama täällä. Me tilasimme lasit heiltä vuonna 2009. Oli niin käsittämättömän huonoa palvelua että muistan sen edelleen. Huonoin ikinä. Ari sorri minua palveli. Ilkein mies jolla ei ole minkäänlaista käsitys logiikasta tai palvelualasta. Olen ihan kaikkia varoittanut tästä firmasta ja jatkan edelleen. Velkaa ovat meitä noin 600 euroa.
- Täysin Kusetettu
Joo, kannattaa varoa ko. firmaa, asenne on mitä on ja vastuuta ei oteta eikä kanneta tekemisistään.
- Surkeaa_palvelua
Meno näyttäisi olevan entisellään. Aivan käsittämätöntä asiakaspalvelua: valehdellaan toimitusajoista, siitä, onko tuote valmis vai ei. Ei vastata yhteydenottoihin, luvataan soittaa, mutta ei soiteta jne. Toimitusajat venyvät ja paukkuvat. Suosiolla tilasin työn muualta ja kehoitan muitakin tekemään samoin.
- katkera
joo,ei voi kun ihmetellä miten toi firma on vielä pystyssä.
- Audinkuljettaja
Autohuoltocenter ja Alt-Lasi ovat ymmärtääkseni sisaryrityksiä. Minua tämä firma kusetti autohuollon öljynvaihdossa. Autohuoltocenter mainostaa nettisivullaan, että ovat erikoistuneet mm. Audin huoltoon. Eivät kuitenkaan osanneet asentaa oikeanlaista öljyproppua autoon. Seurauksena oli muutaman päivän kuluttua runsasta öljyvuotoa oman piha-alueen kiveykselle, ylimääräinen pakollinen pika-huoltokäynti toisella paikkakunnalla, ylimääräistä moottoriöljyn ostamista ja paljon muuta ylimääräistä vaivaa. Autohuoltocenterin henkilökunnan suhtautuminen asiaan oli uskomattoman välipitämätöntä ja epäkohteliasta. En ole sellaista kokenut missään aiemmin. Eivät suostuneet minkäänlaiseen hyvitykseen omasta karkeasta virheestään. Sain vain ivailua osakseni. Mikä oli täysin odottamatonta ja uskomatonta. Syyttivät öljypropun toimittajaa heikkolaatuisista propuista. Mutta eihän se voi olla millään tavalla asiakkaan virhe! Auton huoltaminen muutenkin sujui kaikin puolin epätyydyttävästi. Eivät mm. osanneet sanoa, onko autoon vaihdettu moottorin ilmansuodatin vai raitisilmasuodatin. Tätä asiaa piti vielä erikseen tiedustella puhelimitse seuraavana päivänä. KANNATTAA VÄLTTÄÄ AUTOHUOLTOCENTERIÄ! (Turuntie 2, HKI).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk306120Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin183232Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.511351Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_171326Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231198PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1611156- 1301021
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport431007- 38895
- 145830