ALT LASI ESPOOSTA

Huijattu

Älkää missään nimessä tilatko/ostako mitään kysestä yrityksestä. Kusetus firma!!!

8

3457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+19

Vai niin..

• Toinen huijattu

Olisinpa etsinyt ja kysellyt viitseliäämmin kommentteja eri korjaajista, enkä valinnut sitä lähintä!

• Tyytyväinen Asiakas

jaa itselläni on kyllä saanut hyvää palvelua. sen laajempaa kokemusta heistä ei minulla ole.

• SnipeN

Sama täällä. Me tilasimme lasit heiltä vuonna 2009. Oli niin käsittämättömän huonoa palvelua että muistan sen edelleen. Huonoin ikinä. Ari sorri minua palveli. Ilkein mies jolla ei ole minkäänlaista käsitys logiikasta tai palvelualasta. Olen ihan kaikkia varoittanut tästä firmasta ja jatkan edelleen. Velkaa ovat meitä noin 600 euroa.

• Täysin Kusetettu

Joo, kannattaa varoa ko. firmaa, asenne on mitä on ja vastuuta ei oteta eikä kanneta tekemisistään.

• Surkeaa_palvelua

Meno näyttäisi olevan entisellään. Aivan käsittämätöntä asiakaspalvelua: valehdellaan toimitusajoista, siitä, onko tuote valmis vai ei. Ei vastata yhteydenottoihin, luvataan soittaa, mutta ei soiteta jne. Toimitusajat venyvät ja paukkuvat. Suosiolla tilasin työn muualta ja kehoitan muitakin tekemään samoin.

• katkera

joo,ei voi kun ihmetellä miten toi firma on vielä pystyssä.

• Audinkuljettaja

Autohuoltocenter ja Alt-Lasi ovat ymmärtääkseni sisaryrityksiä. Minua tämä firma kusetti autohuollon öljynvaihdossa. Autohuoltocenter mainostaa nettisivullaan, että ovat erikoistuneet mm. Audin huoltoon. Eivät kuitenkaan osanneet asentaa oikeanlaista öljyproppua autoon. Seurauksena oli muutaman päivän kuluttua runsasta öljyvuotoa oman piha-alueen kiveykselle, ylimääräinen pakollinen pika-huoltokäynti toisella paikkakunnalla, ylimääräistä moottoriöljyn ostamista ja paljon muuta ylimääräistä vaivaa. Autohuoltocenterin henkilökunnan suhtautuminen asiaan oli uskomattoman välipitämätöntä ja epäkohteliasta. En ole sellaista kokenut missään aiemmin. Eivät suostuneet minkäänlaiseen hyvitykseen omasta karkeasta virheestään. Sain vain ivailua osakseni. Mikä oli täysin odottamatonta ja uskomatonta. Syyttivät öljypropun toimittajaa heikkolaatuisista propuista. Mutta eihän se voi olla millään tavalla asiakkaan virhe! Auton huoltaminen muutenkin sujui kaikin puolin epätyydyttävästi. Eivät mm. osanneet sanoa, onko autoon vaihdettu moottorin ilmansuodatin vai raitisilmasuodatin. Tätä asiaa piti vielä erikseen tiedustella puhelimitse seuraavana päivänä. KANNATTAA VÄLTTÄÄ AUTOHUOLTOCENTERIÄ! (Turuntie 2, HKI).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      113
      3864
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3203
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      236
      2866
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      40
      2386
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1684
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1496
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1476
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      14
      1371
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      18