En nyt tarkoita sellien vessoja vaan muita. Milloin vessoja saa käyttää ja onko ovissa lukot tms?
Millaiset vessat vankiloissa on?
11
519
Vastaukset
- ToriJarvinen
vaan paljut. Eli muovisangot joihin tehdään tarpeet ja joissa kesäisin käytetään kiljua.
- ghgjbo
Olipas hauskaa.
- perapervo777
ghgjbo kirjoitti:
Olipas hauskaa.
vessat avohoitopotilaiden asunnoissa on? Onko niissä vessapaperia vai pyyhkivätkö kädellä?
- RISE-loveri
perapervo777 kirjoitti:
vessat avohoitopotilaiden asunnoissa on? Onko niissä vessapaperia vai pyyhkivätkö kädellä?
vankiloista vapautuneiden ääliöluuserihörhöjen asunnoissa (if any) on? Jääkö päälle ns. paljuvaihde? Rakennatteko lautalaatikon, jonka sisään laitatte paljun ja sitten teette tarpeenne siihen? Pyydättekö tyttöystäviänne (if any) panemaan teitä strap-on-dildolla peppuun, jotta saatte vankilafiilarit? Miten hörhöytyminen konkreettisesti näkyy?
PALJUT TAKAISIN t-paidat saa tilata minulta - ghfjho
RISE-loveri kirjoitti:
vankiloista vapautuneiden ääliöluuserihörhöjen asunnoissa (if any) on? Jääkö päälle ns. paljuvaihde? Rakennatteko lautalaatikon, jonka sisään laitatte paljun ja sitten teette tarpeenne siihen? Pyydättekö tyttöystäviänne (if any) panemaan teitä strap-on-dildolla peppuun, jotta saatte vankilafiilarit? Miten hörhöytyminen konkreettisesti näkyy?
PALJUT TAKAISIN t-paidat saa tilata minultaEi näköjään pysty asiallisesti vastaamaan asialliseen kysymykseen. Ottakaa huomioon että kaikki ei ole olleet linnassa.
- Näin on
ghfjho kirjoitti:
Ei näköjään pysty asiallisesti vastaamaan asialliseen kysymykseen. Ottakaa huomioon että kaikki ei ole olleet linnassa.
Palstan kirjoittajista kaikilla ei ole vankila taustaa. Siksi oikeita vastauksia ei aina saa.
- ToriJarvinen
Näin on kirjoitti:
Palstan kirjoittajista kaikilla ei ole vankila taustaa. Siksi oikeita vastauksia ei aina saa.
jos kaikilla ei ole vankilataustaa, niin mä olen Elvis A. Presley. Kirjoitusten taso on niin vammaista, primitiivistä ja moukkamaista, että mikäli tällaisen ulosteen suoltajilla ei ole vankilataustaa, niin heillä täytyy olla mielisairaalataistaa. Laitos kuin laitos, aivan sama.
- Apua avoikeille
ToriJarvinen kirjoitti:
jos kaikilla ei ole vankilataustaa, niin mä olen Elvis A. Presley. Kirjoitusten taso on niin vammaista, primitiivistä ja moukkamaista, että mikäli tällaisen ulosteen suoltajilla ei ole vankilataustaa, niin heillä täytyy olla mielisairaalataistaa. Laitos kuin laitos, aivan sama.
Sinulla on mielisairaustausta. Tai sitten heität vaan läppää ajankuluksi.Minä taas tunnen paljonkin porukkaa eri laitoksista. Palstan kirjoittajista osa joutaisi hoitoon.Hoitomuodotkin on nykyisin avohoitoja. Suurimmaksi osaksi. Alkuun pääsee sopivalla lääkityksellä.
- Gona-Wartija
porataan gloryholeja seinään vankien käyttöön. Että tämmöstä on tää rikollistn hyysääminen..
- ---niin on ollut---
sijaitsevat kongien varrella ja ovat käytettävissä kun ovet ovat auki.
Pesuhuone/Wessa on yleensä 3 lavuaaria ja takana kolme pönttöä, joissa istutaan avoimesti kaikkien katsella. Jotkut pienet väliseinäkkeet voi olla, ettet nojaa vahingossa vieressä paskovaan toveriin. Siis mitä hiivattia, ovissa lukot? Pääovessa on lukko ja se ovi on kiinni muuna aikana ja öisin.- perapervo777
eli yleisissä tiloissa on joissakin vankiloissa ns. paljurivistö. tämä muodostetaan punaisista muovisankoista. Jotkut vankit ovat saaneet luvan puutyöpajalla tehdä sankoihin puiset laidat ettäon mukavampi istua. Ei ole väliseiniä näissä tiloissa.siinä kökötetään kaikkien silmien alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374896- 823476
- 302943
- 612915
- 72709
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 371752
- 181681
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91680- 161574