Korkkikorkki termospulloon?

Kallopuhvi

Olisi tarve saada korkista tehty korkki vanhaan Airamin punaiseen 0,7 litran termospulloon. Mistäköhän saisi semmoisen?

Vaivojen säästämiseksi kerron, mistä olen jo kysellyt. Airamilta ei korkkeja enää saa. Espoossa ei löydy seuraavista liikkeistä: Citymarket, S-Market, Etola, Stockmann, Clas Ohlson, Tiimari, askarteluliike Sinelli, keittiötarvikekauppa, pari apteekkia. Viinitarvikeliikettä en ole vielä löytänyt lähimailta.

Muovinen kaatoreunus olisi myös hieno löytää jostakin!

Uutta kierrekorkillista Airamia en halua ostaa.

13

8063

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhaan..

suksien voiteet silitettiin korkilla.Niistähän vois veistää sopivan

• Johanna T

Ei tule pitämään itse tehdyt. Ainoa mahdollisuus taitaa olla perään kuuluttaa sukulaisilta tai tutuilta josko nurkista löytyisi vastaavanlainen.

• Kallopuhvi
        Johanna T kirjoitti:

Ei tule pitämään itse tehdyt. Ainoa mahdollisuus taitaa olla perään kuuluttaa sukulaisilta tai tutuilta josko nurkista löytyisi vastaavanlainen.

Tämä (tai kirppis) saattaa olla todellakin ainoa ratkaisu. Mutta etsin vielä muita.

Veistämällä tehty vuotaa, ellei ole mestari hommissa, ja niin kuulemma tekevät paljon käytetyt tehdastekoisetkin.

• 14+2
        Kallopuhvi kirjoitti:

Tämä (tai kirppis) saattaa olla todellakin ainoa ratkaisu. Mutta etsin vielä muita.

Veistämällä tehty vuotaa, ellei ole mestari hommissa, ja niin kuulemma tekevät paljon käytetyt tehdastekoisetkin.

Kokeile ralaa.comin palstaa, laita sinne kysely. Uusi pullo maksaa n. 15 euroa, uutta et halua ostaa, mutta ehkä se on kuitenkin helpoin vaihtoehto.

• löydät..
        14+2 kirjoitti:

Kokeile ralaa.comin palstaa, laita sinne kysely. Uusi pullo maksaa n. 15 euroa, uutta et halua ostaa, mutta ehkä se on kuitenkin helpoin vaihtoehto.

pullon eurolla.Siellä on myös termoskannuja niissähän vois olla sopiva korkki

• Kallopuhvi
        14+2 kirjoitti:

En halua ostaa uutta kahdesta syystä: minulla on ihan hyvä klassinen Airam-termospullo, vain korkki puuttuu, ja uudessa pullossa taas olisi kierrekorkki, jonka en usko eristävän yhtä hyvin kuin korkkikorkin.

Mikäköhän tuon antamasi palstan osoitteen oikein pitäisi olla?

• kirjotusvirhe
        Kallopuhvi kirjoitti:

En halua ostaa uutta kahdesta syystä: minulla on ihan hyvä klassinen Airam-termospullo, vain korkki puuttuu, ja uudessa pullossa taas olisi kierrekorkki, jonka en usko eristävän yhtä hyvin kuin korkkikorkin.

Mikäköhän tuon antamasi palstan osoitteen oikein pitäisi olla?

osoitteen kuuluisi olla
        www.relaa.com

Korkkien eristävyyksissä ei mielestäni ole suurtakaan eroa, jos olisi niin kai korkki olisi vielä käytössä.

• supertramp.

www.kotiviini.fi sieltä löytyy airamin eri kokoiset korkit

• korkkiko

Mielenkiintoinen linkki, kiitos. Mahtaako kuitenkaan olla tarpeeksi tiivis, taitaa säästöt mennä jos juomat on valuneet reppuun.

• supertramp.
        korkkiko kirjoitti:

Mielenkiintoinen linkki, kiitos. Mahtaako kuitenkaan olla tarpeeksi tiivis, taitaa säästöt mennä jos juomat on valuneet reppuun.

en nuista isommista tiedä viinipullonkorkit kyllä hyviä.

• Kallopuhvi

Huomasin supertrampin viinilinkin vasta nyt. Täytyypä kokeilla, jos vaikka retrokorkki olisi hyvä... ainakin uudempi kuin tässä:

http://www.kierratyskeskus.fi/files/3807/800/Kuva_116.jpg

Muistelen vielä, että edellinen polvi olisi mehtäreissulle lähteissä laittanut sen ison Airamin pullon korkin tiivisteeksi sokeria ja voipaperin. Meniköhän näin?

• Anonyymi

Soutuveneen pohjatulppa jonka saa kiertämällä kiristää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      73
      3971
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      101
      3535
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      82
      3358
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      36
      2678
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      125
      1653
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1526
    7. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1144
    8. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1124
    9. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1120
    10. Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja

miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku
      Ikävä
      119
      1038
    Aihe