saketti

epätietoinen

Sulhaseni haluaisi pukeutua sakettiin häissämme. Kuka vuokraa Helsingissä? Miten etiketti, muistan nähneeni hääseurueita joissa muutamalla muullakin sulhasen lisäksi oli saketti. Bestmanilla, sulhasen isällä, kenellä muilla? Voiko vain sulhanen laittaa saketin?

4

1230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jojo

      Tuleva aviomieheni vuokrasi saketin Seremoniasta, mutta monia muitakin paikkoja löytyy. Kaiva puhelinluettelon keltaisetsivut esiin, sieltä löytyy.

      Sulhasen lisäksi ajattelimme, että bestman pukeutuisi samalla tavalla, mutta sitten myös isät ja veljeni halusivat juhla-asukseen saketit. On varmaan itse päätettävissä miten kukin pukeutuu, vaikkakin jostakin olen lukenut, että sukujen miesten pitäisi pukeutua samalla tavalla kuin sulhasen. Jokainen tavallaan:)!

      • Aurora

        Meillä mies vuokrasi saketin varusteet Frakkipalvelu Namista Mannerheimintiellä. Maksoi muistaakseni n. 130 €. Alkuperäinen ajatus oli että pelkällä sulhasella olisi saketti, mutta bestmanit vuokrasivat samanlaiset omasta aloitteesta.

        Toinen paikka mistä voi vuokrata/ostaa asuja sekä sulhaselle että morsiamelle on Juhla-Asu Kasarmintorilla. Niillä on oikein hyvä palvelu. Saman torin laidalla Seremoniassa ei mielestäni oltu yhtä ystävällisiä.

        Kaikilla näillä paikoilla on nettisivut, etsi googlella!


      • Amy
        Aurora kirjoitti:

        Meillä mies vuokrasi saketin varusteet Frakkipalvelu Namista Mannerheimintiellä. Maksoi muistaakseni n. 130 €. Alkuperäinen ajatus oli että pelkällä sulhasella olisi saketti, mutta bestmanit vuokrasivat samanlaiset omasta aloitteesta.

        Toinen paikka mistä voi vuokrata/ostaa asuja sekä sulhaselle että morsiamelle on Juhla-Asu Kasarmintorilla. Niillä on oikein hyvä palvelu. Saman torin laidalla Seremoniassa ei mielestäni oltu yhtä ystävällisiä.

        Kaikilla näillä paikoilla on nettisivut, etsi googlella!

        Kappas, sama huomio minulla muutaman vuoden takaa! Olin ystäväni kaasona, ja Juhla-asusta löytyi paitsi morsiuspuku myös ystävällisin palvelu. Seremoniassa sen sijaan yritettiin aika tylyn taitavasti kaupitella kermakakkukolttua, jollaista morsian oli jo ehtinyt moneen kertaan ilmoittaa inhoavansa.


      • axelll
        Aurora kirjoitti:

        Meillä mies vuokrasi saketin varusteet Frakkipalvelu Namista Mannerheimintiellä. Maksoi muistaakseni n. 130 €. Alkuperäinen ajatus oli että pelkällä sulhasella olisi saketti, mutta bestmanit vuokrasivat samanlaiset omasta aloitteesta.

        Toinen paikka mistä voi vuokrata/ostaa asuja sekä sulhaselle että morsiamelle on Juhla-Asu Kasarmintorilla. Niillä on oikein hyvä palvelu. Saman torin laidalla Seremoniassa ei mielestäni oltu yhtä ystävällisiä.

        Kaikilla näillä paikoilla on nettisivut, etsi googlella!

        itse sain ainakin huonoa palvelua frakkipalvelu nam:ssa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe