Sulhaseni haluaisi pukeutua sakettiin häissämme. Kuka vuokraa Helsingissä? Miten etiketti, muistan nähneeni hääseurueita joissa muutamalla muullakin sulhasen lisäksi oli saketti. Bestmanilla, sulhasen isällä, kenellä muilla? Voiko vain sulhanen laittaa saketin?
saketti
4
1230
Vastaukset
- Jojo
Tuleva aviomieheni vuokrasi saketin Seremoniasta, mutta monia muitakin paikkoja löytyy. Kaiva puhelinluettelon keltaisetsivut esiin, sieltä löytyy.
Sulhasen lisäksi ajattelimme, että bestman pukeutuisi samalla tavalla, mutta sitten myös isät ja veljeni halusivat juhla-asukseen saketit. On varmaan itse päätettävissä miten kukin pukeutuu, vaikkakin jostakin olen lukenut, että sukujen miesten pitäisi pukeutua samalla tavalla kuin sulhasen. Jokainen tavallaan:)!- Aurora
Meillä mies vuokrasi saketin varusteet Frakkipalvelu Namista Mannerheimintiellä. Maksoi muistaakseni n. 130 €. Alkuperäinen ajatus oli että pelkällä sulhasella olisi saketti, mutta bestmanit vuokrasivat samanlaiset omasta aloitteesta.
Toinen paikka mistä voi vuokrata/ostaa asuja sekä sulhaselle että morsiamelle on Juhla-Asu Kasarmintorilla. Niillä on oikein hyvä palvelu. Saman torin laidalla Seremoniassa ei mielestäni oltu yhtä ystävällisiä.
Kaikilla näillä paikoilla on nettisivut, etsi googlella! - Amy
Aurora kirjoitti:
Meillä mies vuokrasi saketin varusteet Frakkipalvelu Namista Mannerheimintiellä. Maksoi muistaakseni n. 130 €. Alkuperäinen ajatus oli että pelkällä sulhasella olisi saketti, mutta bestmanit vuokrasivat samanlaiset omasta aloitteesta.
Toinen paikka mistä voi vuokrata/ostaa asuja sekä sulhaselle että morsiamelle on Juhla-Asu Kasarmintorilla. Niillä on oikein hyvä palvelu. Saman torin laidalla Seremoniassa ei mielestäni oltu yhtä ystävällisiä.
Kaikilla näillä paikoilla on nettisivut, etsi googlella!Kappas, sama huomio minulla muutaman vuoden takaa! Olin ystäväni kaasona, ja Juhla-asusta löytyi paitsi morsiuspuku myös ystävällisin palvelu. Seremoniassa sen sijaan yritettiin aika tylyn taitavasti kaupitella kermakakkukolttua, jollaista morsian oli jo ehtinyt moneen kertaan ilmoittaa inhoavansa.
- axelll
Aurora kirjoitti:
Meillä mies vuokrasi saketin varusteet Frakkipalvelu Namista Mannerheimintiellä. Maksoi muistaakseni n. 130 €. Alkuperäinen ajatus oli että pelkällä sulhasella olisi saketti, mutta bestmanit vuokrasivat samanlaiset omasta aloitteesta.
Toinen paikka mistä voi vuokrata/ostaa asuja sekä sulhaselle että morsiamelle on Juhla-Asu Kasarmintorilla. Niillä on oikein hyvä palvelu. Saman torin laidalla Seremoniassa ei mielestäni oltu yhtä ystävällisiä.
Kaikilla näillä paikoilla on nettisivut, etsi googlella!itse sain ainakin huonoa palvelua frakkipalvelu nam:ssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613