saketti

epätietoinen

Sulhaseni haluaisi pukeutua sakettiin häissämme. Kuka vuokraa Helsingissä? Miten etiketti, muistan nähneeni hääseurueita joissa muutamalla muullakin sulhasen lisäksi oli saketti. Bestmanilla, sulhasen isällä, kenellä muilla? Voiko vain sulhanen laittaa saketin?

4

1194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jojo

Tuleva aviomieheni vuokrasi saketin Seremoniasta, mutta monia muitakin paikkoja löytyy. Kaiva puhelinluettelon keltaisetsivut esiin, sieltä löytyy.

Sulhasen lisäksi ajattelimme, että bestman pukeutuisi samalla tavalla, mutta sitten myös isät ja veljeni halusivat juhla-asukseen saketit. On varmaan itse päätettävissä miten kukin pukeutuu, vaikkakin jostakin olen lukenut, että sukujen miesten pitäisi pukeutua samalla tavalla kuin sulhasen. Jokainen tavallaan:)!

• Aurora

Meillä mies vuokrasi saketin varusteet Frakkipalvelu Namista Mannerheimintiellä. Maksoi muistaakseni n. 130 €. Alkuperäinen ajatus oli että pelkällä sulhasella olisi saketti, mutta bestmanit vuokrasivat samanlaiset omasta aloitteesta.

Toinen paikka mistä voi vuokrata/ostaa asuja sekä sulhaselle että morsiamelle on Juhla-Asu Kasarmintorilla. Niillä on oikein hyvä palvelu. Saman torin laidalla Seremoniassa ei mielestäni oltu yhtä ystävällisiä.

Kaikilla näillä paikoilla on nettisivut, etsi googlella!

• Amy
        Aurora kirjoitti:

Meillä mies vuokrasi saketin varusteet Frakkipalvelu Namista Mannerheimintiellä. Maksoi muistaakseni n. 130 €. Alkuperäinen ajatus oli että pelkällä sulhasella olisi saketti, mutta bestmanit vuokrasivat samanlaiset omasta aloitteesta.

Toinen paikka mistä voi vuokrata/ostaa asuja sekä sulhaselle että morsiamelle on Juhla-Asu Kasarmintorilla. Niillä on oikein hyvä palvelu. Saman torin laidalla Seremoniassa ei mielestäni oltu yhtä ystävällisiä.

Kappas, sama huomio minulla muutaman vuoden takaa! Olin ystäväni kaasona, ja Juhla-asusta löytyi paitsi morsiuspuku myös ystävällisin palvelu. Seremoniassa sen sijaan yritettiin aika tylyn taitavasti kaupitella kermakakkukolttua, jollaista morsian oli jo ehtinyt moneen kertaan ilmoittaa inhoavansa.

• axelll
        Aurora kirjoitti:

itse sain ainakin huonoa palvelua frakkipalvelu nam:ssa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      92
      6320
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      311
      5643
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      58
      3447
    4. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      12
      3285
    5. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      106
      2749
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      10
      1730
    7. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1710
    8. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      18
      1614
    9. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      187
      1192
    10. Toksinen ja negatiivinen kansa

Samaan muottiin valetut
      Suomussalmi
      91
      1111
    Aihe