Omalla koneellamme on käytössä Normanin virustorjuntaohjelma, ja kun tänään tein tietokoneen täyden tarkastuksen, löytyi sieltä kaksi virusta. Toisen sain poistettua, mutta C:\Windows\System32\adsldpc.dll -kohteessa oleva virus ei ota poistuakseen. Virustarkastuksen ja Spybotin yhteydessä virus kyllä ilmoitteli toistuvasti itsestään ja joka kerta Norman laittoi viruksen karanteeniin, samalla näytölle tuli teksti "verkkoliittymä lakkasi toimimasta".
Kiitos jo etukäteen, jos joku osaa neuvoa miten kannattaisi toimia!
Viruksen lopullinen poisto?
smilemore
3
552
Vastaukset
- untokuurna
Jos kyse on oikeasti haittaohjelmasta (nimi?) niin silloin ei kai auta muu kuin asentaa järjestelmä uudelleen.
Tämä siitä syystä, että jos järjestelmätiedostot ovat saastuneet, kelvollista tilannetta ei ehkä saa aikaiseksi pelkällä puhdistuksella.
Jos kyse on siitä, että tiedosto puuttuu järjestelmän palautustoiminto voi auttaa:
komentokehotteeseen sfc /scannow enter
Kannattaa varata Windowsin asennuslevy lähelle. aja eset läpi , niin korjas minulla.
Virukset poistuu kun asentaa käyttöjärjestelmän. Se on ainoa varma tapa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1028104- 1075677
- 2815047
- 494973
- 763757
- 562980
- 642687
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292452- 432421