Vaikeaa....

r@puneiti

Miksi kalat ovat vaikeita suhteen alussa????? Ihmettelen tätä suuresti..Itse olen rapu.Mutta kaloihin on vaikea päästä sisälle,kun eivät päästä heti lähelleen....Välillä perutaan tapaamisia....Aluksi ollaan innostuneita ja halutaan tavata,mut sit lyödään liinat kiinni... Mikä mättää?

4

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen rapu

      sitä on nähty ja kokeiltu kalan kanssa, et oo ainoa joka ihmettelet!!! ei kannata ihastua tai ees aloittaa mitään suhdetta kalojen kanssa, oliko se kalat nainen vai mies ihan samanlaisia molemmat......
      Oletko huomanut että kaloilla ei ole koskaan suurta perhettä ja ne ovat ikuisia sinkkuja ja poikamiehiä:)
      näin vain se on valitettavasti!!!!

      • CrystalFish

        Mulla on iso perhe ja elämästäni olen ollut sinkkuna vain 2kk.....

        Oksettaa tuollainen yleistäminen!


      • r@puneiti
        CrystalFish kirjoitti:

        Mulla on iso perhe ja elämästäni olen ollut sinkkuna vain 2kk.....

        Oksettaa tuollainen yleistäminen!

        Mutta eikö rapujen ja kalojen pitäs tulla hyvin toimeen??? On tää nyt kummaa touhua noiden kalojen kans...Ku rapuja haukutaan kuinka paskamaisia ne on ja kuinka vittumaisia saati sitten miten niihin on vaikea tutustua....Ööö.Minä rapuna olen todella sosiaalinen ,avoin ja ystävällinen...ja kiltti....
        Jääköön kala...uikoon mihin haluaa...minä en peruuta vaan uin etiäppäin. :)


      • Tosi on,,<<<<<
        r@puneiti kirjoitti:

        Mutta eikö rapujen ja kalojen pitäs tulla hyvin toimeen??? On tää nyt kummaa touhua noiden kalojen kans...Ku rapuja haukutaan kuinka paskamaisia ne on ja kuinka vittumaisia saati sitten miten niihin on vaikea tutustua....Ööö.Minä rapuna olen todella sosiaalinen ,avoin ja ystävällinen...ja kiltti....
        Jääköön kala...uikoon mihin haluaa...minä en peruuta vaan uin etiäppäin. :)

        On totisesti,, liian hidas,,,Ei pysy kalojen mukana,,,,
        Eikä muutenkaan passaa kaloille,,, näin on näreet!!
        Rapu on rapu ,,,,ja sillä sipuli,,, >>>>


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      2079
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1692
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1162
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1136
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1123
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      787
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe