NoiQ poker hävitti kaikki NIP pisteeni ja pariin kertaan olen niiden perään kysellyt. vastauksena on aina tullut jokin ympäripyöreitä yritämme-korjata-tilannetta vastauksia.
Missään ei ilmoteta mistään ongelmista tai muustakaan. Keskustelufoorumeilla ei heidän Suomalaiset edustajansakaan ota mitään kantaa asiaan.
Itsellä oli menossa pisteitten keräys jotta saisin hankittua pokerisoftaa heidän kaupastaan mutta taitaa ne ostokset jäädä tekemättä.
Voisihan tuon softan ostaakin, mutta tässä vaiheessa minulle tulisi siinä tupla hinta, ottaen huomioon menettäneeni "rahat". Kiitos vain NoiQille!!
NoiQ pokerilla tuntuvat olevan erittäin vastuuntunnottomia, eikä tuota saittia voi paljoa enään kehua?
NoiQ pokerin edesvastuuton toiminta?
tosiPromeininkiäää
1
347
Vastaukset
- hfghfghjfjghjjk
raketat kuussa?ja noiqullako? oletko rekannut minkään affin kautta jos et liität tilis mun affitiliin ni hommaan sun pojos takas ;:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402038