Seksiä nuoren miehen kanssa

nuortajapiukkaa

Olen 46 vuotias nainen, hyvännäköinen ikäisekseni:) Olen aina pitänyt oman ikäluokan miehistä, ovat jotenkin olleet samalla aaltopituudella. Mutta mies vanhenee tietyiltä osilta näköjään tässä iässä. Vehkeet eivät enää toimi, jos toimivatkin, kunto ei riitä.

En ole koskaan tuntenut vetoa nuorempiin miehiin. Olen ajatellut heidän olevan lapsellisia ja seksin suhteen hätähousuja. Eilen tapasin työmatkallani 30 vuotiaan miehen. Ja hän puhui mut ympäri... Jestas...millaista käsittelyä sain! 4 tuntia sellaista ilotulitusta, ettei järki kulje vieläkään. Osasi lämmittää tämän naisen niin kuumaksi, etten ole tuollaista kokenut vielä koskaan.

Ei taida enää olla paluuta entiseen?

9

5107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olinkohan lelu?

      Vanhempieni ystäviin kuuluva kaunis ja uhkeapovinen rouva vietteli minut ollessani 17wee nuorukainen.
      Hän vei poikuuteni, opetti minut seksin salaisuuksiin ja hankkiutui siinä samalla raskaaksi minusta. Miehensä ei saanut tietää koko elinaikanaan, että minä olin hänen poikansa biologinen isä.
      Tapailin tätä samaista rouvaa usean vuoden aikana käymällä hänen omistamassaan naisten asusteliikkeessä. Menin sinne juuri ennen kaupan sulkemisaikaa kahdesti viikossa ja rakastelin hänen kanssaan liikkeen takahuoneen sohvalla. Kondomia ei koskaan käytetty eikä kukaan sivullinen tiennyt meidän suhteesta.

      Nyt jo vanhana ukkona kaipaan niitä mahtavia aikoja. Olin tosiaan 17w suhteen alussa, häntä puolet nuorempi ja kiitollinen vieläkin kaikesta, mitä hänen avullaan opin. Ikäero ei hänen mielestään merkinnyt tuon taivaallista eikä minunkaan! Suhteemme toimi paremmin kuin hyvin!!

    • tapaamisiin

      Kyllähän me kolmekymppiset tiedetään mistä sinun kaltaiset naiset tykkää...ois mukava tehdä sinut tyytyväiseksi...

      • sami..et suomi

        25v tummah. m ettii puumanaista 35-55v ..iso 20cm kestävä työkalu käyttöösi muhkeat pallit, tiukkaa pyllyäni voit puristella hekuman hetkellä..ja kroppaa 187cm


      • nähty on
        sami..et suomi kirjoitti:

        25v tummah. m ettii puumanaista 35-55v ..iso 20cm kestävä työkalu käyttöösi muhkeat pallit, tiukkaa pyllyäni voit puristella hekuman hetkellä..ja kroppaa 187cm

        älä liiottelele


    • Rouva 53v

      Parikymppinen treenattu ja todella hoikka mies, ei vatsaa, pieni tiukka pylly. Hoikassa vartalossa kaunis suurena ja kovana sojottava punaterskainen kalu. Unelmarakastaja!

      • Nainen..............

        Olen sua reippaasti nuorempi, enkä voisi kuvitellakaan panevani parikymppistä poikaa, joten kasvahan mummeli aikuiseksi! Minä voisin olla isosisko näille pojille, sinä voisit olla äiti -voisit olla äiti minullekin, joten en ymmärrä sinua alkuunkaan. Olet yhtä oksettava kuin vanhat kiimaiset rähjäiset ukot, jotka kuvittelevat kelpaavansa nuorille tytöille. Vaikka kannatan tasa-arvoa (tietenkin!), niin ei kai meidän naisten tarvitse oksettavimpia piirteitä miesten käytöksestä kopioida tasa-arvon nimissä, kuten lapsiin -kyllä! Lapsia he vielä ovat! Sekaantuminen. Oikeampi tapa vaatia oikeuksia naisille on se, että pidetään huoli siitä, että vanhat pervot ukot jättävät nuoret tytöt/naiset rauhaan, sillä itse naisena tiedän että vanhojen ukkojen huomio on vastenmielistä. Samoin on varmasti vastenmielistä nuorten poikien/miesten mielestä se, jos vanhat ämmät alkavat kähmiä ja perässä kulkea ja ahdistella. Antaa nuorten ihmisten olla rauhassa, ja keskitytään oman ikäisiin. Oman ikäisten silmissäkin voidaan vielä näyttää siedettävältä, sillä tosiasiahan on, että ruumiit vanhenee ja rupsahtaa. Kannattaa siis panna itsensä ikäistä suurin piirtein yhtä rupsahtanutta miestä tai naista.


      • Puhuit sä musta?


    • Niin kävi

      olin yhteiskoulun kolmannella, noin ikäisesi nainen "vietteli" minut.

      Ihanin muistoni nuoruudestani.

    • Mies vuosimallia -87

      Seksihän nuoren miehen ja vanhemman naisen kesken on juuri se ihana juttu. Annetaan himon viedä ja antaudutaan nautinnolle ilman mitään sitoumuksia ja suunnitelmia. Moni parikymppinen mies haluaa neli-viiskympistä naista, eikä siinä mitään väärää ole. Rohkeasti vaan silmäpeliä ja flirttiä, ja kiihkeitä kohtaamisia!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      778
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      636
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      622
    Aihe