Itkevä vauva, häätö mahdollinen?

ZZ-toppi

Meidän yläkerrassa rääkyy vastasyntynyt vauva yöllä ja päivällä. Onko mahdollista hankkia häätöä yläkertalaisille? Olen hakannut pattereita ja lähettänyt kirjeitä... mikään ei auta, itku jatkuu ja pinna kiristyy. Olisivat adoptoineet jonkun 13v mustan patukan afrikasta... prkl!

8

1013

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • O_o JEp

Ajattelitko ihan järjen kanssa kun laitoit tämän viestin tänne?!Vai käytkö ihan itse jeesusteipillä sulkemassa vauvan suun ettei sun pääs hajoa?!

• pikkuvauva!

Ei voi antaa häätö sitä,koska kyseessä on vastasyntynyt mutta onko itku tunteja?Saattaisi olla syyksi nälkään.

• Vihainen lähimmäinen

Vauvat itkee....terve lapsi ilmaisee itseään itkulla. Ei sillä pienellä ole muuta keinoa. Täydellisen tyhmyytesi näytit meuhkaamalla täällä ja vielä enemmän kertoo se just sinusta itsestäsi se kirjelmöinti ja pattereiden hakkaaminen. Ei se ole vauvelin syy, jos talon äänieristeet on olemattomat.

Onkohan sinulla itselläsi oikein kaikki palikat paikallaan? Oletko koskaan kuullut korvatulpista? Kukaan ei oikeasti usko, että vauvan itku toisesta huoneistosta voisi olla niin kovaa ja kuuluvaa, että normaali ihminen häiriintyy. Taidat oikein kuuntelemalla kuunnella ja keskittyä vain siihen kuunteluun. Mitä olisi jos hankkisit työtä ja harrastuksia, silloin oma unesi olisi parempaa ja syvempää etkä edes heräisi itkun ääneen. Terve ihminen hukkaa energiansa päiväsaikaan toimintoihin ja aktivitteetteihin ja nukkuu yöllä. Ja mitä mielenkiintoisempaa oma elämäsi on, se myöskin antaa hyvät yöunet. Täysin todistettua faktaa!!!!

Vauvalla saattaa olla koliikki. Se helpottaa yleensä n. 3kk:n ikäisenä. Kokemusta on. Vauvamme itki melkein tauotta ensimmäiset 3 kk, käytettiin lääkärillä ja aivan kaikki keinot kokeiltiin. Itse olimme aivan nääntyneitä. Onneksi vaiva helpottui ja sen itkuttomampaa, iloisempaa ja helpompaa vauvelia ei ole nähty. Onneksemme asuimme omakotitalossa. Muutenkin kun väsyimme valvomiseen ja itkuun, olisi tuollaisen tollon käytös lisännyt stressiä ja pahentanut tilannetta.

Ota nyt hyvä ihminen järki käteen ja mieti aivan tosissaan kannattaako häpäistä itseään huonolla käyttäytymisellä. Hanki yöksi ne korvatulpat tai laita vaikka hiljaiseksi säädetty musiikki omaan asuntoosi taustaääneksi, niin et sitten kyttää ja odota sitä milloin vauvan itku alkaa taas kuulua. Kyllä täytyy sanoa, että on suvaitsemattomuus huipussaan jollei tämä nyt ole provokaatiota.

• häätö tuli

HEI

Mun kaverin lapsi huusi yötä päivää VUODEN. Ikinä ei selvinnyt mikä oli. Oli jopa unikoulussa, mutteivat saaneet mitään tolkkua asiaan.
        Joutui muuttamaan osake kämpästään pois.......valituksia tuli jatkuvasti........

että voi se näinkin käydä.........

• Katri Kerrostalolain

Lähe ite vaikka hevon vitun kuusikkoon, jos noin vanne kiristää. Korvessa erakkona ei häiritse muiden kaksijalkaisten tuottama äänimaailma. Eikö sinulla tosiaankaan ole muuta tekemistä kun kytätä vauvan itkua?

• Tuomarituittu

Aloittaja saa häädön kun hakkaa jatkuvasti niitä pattereita. Se nääs ei ole normaalista elämisestä tuleva ääni.

• hglöälölölölöä

itsesi johonkin metsään asumaan ettei vaan kuulu ääniä.

Sitten voisit vetää roudarinteipillä suusi kiinni ettet laukoisi täällä noita älyttömyyksiä !!

• Hallituksen Jäsen no

Vauvat eikä aikuiset, olemme kollektiivisesti saaneet vastaavanlaiset häiriköt ulos talosta nauhottamalla heidän omaa meteliään ja soittamalla sitä heille kovaäänisten kera.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2621
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1649
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1645
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59