Mulla on ollut pienestä pitäen ärsyttävä luomi(?) päässä, juuri sellaisessa kohdassa että se näkyy jakauksen kohdalta.
Luomi on vaalea, keskeltä ihan ihonvärinen, mutta reunoilta tumma. On selvästi koholla ihosta. Ei kutia. Vissiin kai hiuksiakin kasvaa sen kohdalla ... kai.
Onko vaarallista peittää luomea meikkivoiteella? Itseäni koko luomi jotenkin kuvottaa, vaikkei edes näy kunnolla niin siksi haluan sen peittää. Tosin edes meikkivoidekaan ei sitä jotenkin peitä, vaan kuultaa ärsyttävästi läpi.
Onko tuo rasvaluomi vai mikä ihme?
Ihonvärinen luomi, reunoilta tumma, vaarallista??
hyiluomet
2
650
Vastaukset
- !!!!!!!!!!
näyttämässä sitä lääkärille!
- .......
Luomen voisi varmasti poistaa, kun tuntuu häiritsevän. Samalla poistuu huoli siitä, että se muuttuisi pahanlaatuiseksi, jos on nyt hyvänlaatuinen, eikä sitä tule vahingoitettua kammalla tai muulla terävällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857545- 1005463
- 2664708
- 484632
- 653342
- 502748
- 552405
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222398Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292362- 412234