Kotkalaisten veronmaksajien edun mukaista on antaa Henry Lindelöfille potkut.
Selkkauksia ja epäselvyyksiä tehtaileva kaupunginjohtaja on rasite, josta on päästävä eroon.
Henry Lindelöf on rasite kotkalaisille.
6
308
Vastaukset
- Napolimopo
on saanut jo kahden kaupungin talouden pahasti velkaiseksi joiten ukko ulos, mitä pikemmin sen parempi.
- Paras Fiilari
mitäs tälle Salmiselle sitten tehdään? Pitäisikö hänet karkottaa koko Kotkasta ja julistaa ei toivotuksi henkilöksi ???
- 500€ = 500km
on paras toimenpide kaupunkilaisten kannalta.
500km lähemmäs Kotkaa ei ole asiaa.
Kyllä jotain henkilökohtaisia taloudellisia vaateitakin voisi juristit käydä hänelle miettimään. - Boolean Tri
vain kerran!
Eiköhän Salminen häviä kuvioista nyt ihan itsestään. Ellei nyt sitten itse ymmärrä vetää johtopäätöksiä sössimisistään. Boolean Tri kirjoitti:
vain kerran!
Eiköhän Salminen häviä kuvioista nyt ihan itsestään. Ellei nyt sitten itse ymmärrä vetää johtopäätöksiä sössimisistään.koska olette nähny auton ovessa kotkalaisen nimen jos on jokin isompi homma Virtasen kusipää on sanonut että niin kauan kun pystyy päättämää niin yksikää paikallinen ei tule on kokemusta löhvikin harrastaa koko ajan harmaata taloutta otetaa töihin firmoja joilla ei ole liikenne lupia eikä muitakaa lupia mut saahan mökeille ilmaiset tiet ja viemärit tulis korkuvesi ja veis rotat helvettii
- sätkunukkeja vaan
56ha kirjoitti:
koska olette nähny auton ovessa kotkalaisen nimen jos on jokin isompi homma Virtasen kusipää on sanonut että niin kauan kun pystyy päättämää niin yksikää paikallinen ei tule on kokemusta löhvikin harrastaa koko ajan harmaata taloutta otetaa töihin firmoja joilla ei ole liikenne lupia eikä muitakaa lupia mut saahan mökeille ilmaiset tiet ja viemärit tulis korkuvesi ja veis rotat helvettii
osaajia, itseään fiksumpia ei palkata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun433044Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081887Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171870Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si751561- 171474
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431358- 251300
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901289UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1021081Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1001071