kissani on tavallinen maatiaiskissa noin 13 vuotta vanha. nyt yllättäen sille on ilmestynyt patti korvan elapuolelle kaulaan. patti suurenee ja pienenee, mutta suunnilleen se on peukalon pään kokoinen. patti on (ainakin tällä hetkellä) aikas kiinteän tuntuinen.. kissa ei arista sitä tai mitään, mutta olen huolissani että mikä tällainen patti oikein on? veisin kissan lääkäriin tutkittavaksi mutta kissa tappelee vastaan kuin leijona aina kun sitä yrittää saada mihinkään kuljetus koppaan ym..:p kissa käyttäytyy ihan normaalisti mutta ehkä tavallista enemmän on yskinyt viime aikoina..
osaisiko joku kertoa mikä kissallani on?
patti kaulassa..
4
3084
Vastaukset
- patti kaulassa
Mun kissalleni ilmestyi patti kaulaan kesällä , ei arastellut , mutta näytti aika hassulta .
Soitin ell , sanoi että joku pistänyt/purrut , odotellaan.
Ja n. viikon kuluttua se patti puhkesi ja valui jotai verensekaista nestettä.
Ell määräsi antibioottikuurin , jouduin leikkaamaan karvat siitä kun olivat tahmean veren peitossa , mutta ajan kanssa parani eikä tulehtunutkaan , vaikka kuuma kesä olikin.
Kukaan ei tiedä mitä tapahtunut , mutta mahd tosiaan joku muu kissa , rorra purrut tai mitä lie.
Ell sanoi tällaisten tapausten olevan eläimillä suht yleisiä. - Kissa 12v
Iäkkäillä kissoilla kasvaimet yleisiä, sekä pahan- että hyvälaatuiset joten vie vaikka sitten pakottamalla lääkäriin. Omalla kissalla löytyi patti niskasta ja viikko sitten otettiin näyte. Nyt odottelen patologin tuloksia, toivon parasta pelkään pahinta. Patit pitää aina tutkituttaa sanoi eläinlääkärikin erityisesti iäkkäillä kissoilla.
- hep_pu
vie kissa eläinlääkäriin, sillä voi olla joko mätäpaise joka pitää puhkaista jos kerran yskimistä on ja en usko että haluat sitä itse tehdä! tai sitten pahimmassa tapauksessa kissallasi on kasvain.
toivotaan ettei ole mitään vaarallista! - jennulipennuli
Minun kissallani on todella suuri paise korvan sisäpuolella. kissa roikottaa korvaa ja arastaa sitä. Huomenna se viedään eläinlääkäriin. Kisu on ollut väsyneempi kuin yleensä :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315426- 363721
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833273- 112535
- 292132
- 122057
- 1631876
- 141358
- 1051352
- 1371154