Mulle on tulossa kaksi nuorta kissaa ja ongelmana on, että asun 6.kerroksessa ja parvekkeella ei ole laseja. Parveke on myös erityisen ongelmallinen verkotettavaksi, koska se on ulostyöntyvä, eli seiniä ei ole millään sivulla. Ei myöskään tolppia ulkokulmissa. Yksistään jo verkon kiinnittäminen rimoilla tai millä vaan parvekkeen kattoon olisi hankala operaatio, sillä kuka haluaa kiivetä kuudennen kerroksen parvekkeen kulmaan, jossa ei ole mitään mistä pitää kiinni...
Olen miettinyt monia vaihtoehtoja, ja päätynyt lähinnä verkko-oveen,jonka voisi kiinnittää parvekkeen oviaukkoon. Se estää kissoja menemästä parvekkeelle, mutta sallisi kunnon tuuletuksen. Tietysti se haittaa myös omaa parvekkeen käyttöäni.
Kysyisin kokemuksia vastaavanlaisen parvekkeen verkottamisesta? Entä verkko-oven rakentamisesta ja kiinnittämisestä? Lisäksi haluaisin tietää onko , ovatko esim Zooplussan kissaverkot (ne pehmeät, lankamaiset) oikeasti kestäviä - siis ei pelkästään kissan painon osalta vaan myös puremisen suhteen? En halua ottaa mitään riskiä, kun asun näin korkealla.
verkko parvekkeelle?
1
470
Vastaukset
- sillä siisti
Minulla on ollut Rölli kissa jo yli 7 vuotta, ja laitoin verkon heti alussa. verkko on nailon/ puuvilla sekoitteinen erittäin kestävä. En ole koskaan kuullutkaan että kissa puree reikiä verkkoon, ja onhan torjunta-aineita siihen asiaan ei tarvitse suihkuttaa kun muutaman kerran, kissa kyllä tietää sen jälkeen että niin ei saa tehdä. Verkossa on kyllä se ongelma että pikkulinnut pääsee silmukoista läpi, ja on kyllä sen jälkeen entisiä pikkulintuja ikävä kyllä. Minä kiinnitin verkon parvekkeen kattoon pienillä koukuilla sen jälkeen seinään se kyllä vaatii pidemmän ja myös leveämmän verkon ja painon alas että kissa ei pääse verkon taakse. Onnea sinulle kissan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663342Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433147Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1182546- 432528
- 311943
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271840- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851455- 391320
- 821179