onko kellään täällä tätä rotua ja miten kuvaisitte koiraanne muihin terriereihin verrattuna ja millainen koulutettava tokoa aatellen. Mukavan oloisilta vaikuttaa ja terveys lienee parempi kuin westiellä kö??
sealyhamin terrieri
5
337
Vastaukset
- Terrific!
Vaikkuttaisi aika mukavalta rodulta monessakin suhteessa. Turkki ilmeisesti teettää vähän töitä.
Suomessa niitä on vielä aika vähän.
http://www.sealyham.fi/- sealyinen
Rodun omien harrastajien valmistama ja kirjaama :-)
Mutta minä tiedän sealyhaminterrieristä ainakin sen, että sen turkki on yksi terrierirotujen vaativimmista. Mutta monet nimenomaan nauttivat koiran turkin hoidosta :-) - veeruska34
sealyinen kirjoitti:
Rodun omien harrastajien valmistama ja kirjaama :-)
Mutta minä tiedän sealyhaminterrieristä ainakin sen, että sen turkki on yksi terrierirotujen vaativimmista. Mutta monet nimenomaan nauttivat koiran turkin hoidosta :-)Juu olen itsekin trimmannut karkkareita jotka ehkä hitusen vielä tarkemmin trimmattavia joten se ei minua hirvitä :)
Millainen luonne teidän koirillanne on esim koulutettavuus vapaana olo harrastukset vilkkaus etc. - Terrific!
veeruska34 kirjoitti:
Juu olen itsekin trimmannut karkkareita jotka ehkä hitusen vielä tarkemmin trimmattavia joten se ei minua hirvitä :)
Millainen luonne teidän koirillanne on esim koulutettavuus vapaana olo harrastukset vilkkaus etc.Sealy on Terrieri ja kasvatus sen mukaan, niinkuin muillakin terriereillä.
Hyvällä sydämellä - napakasti :)
Mielestäni verrattavissa aika paljon Skottiin. Älyä on ja toiminta sen mukaista.
Paikka laumassa pitää tehdä selväksi. Saa varmasti mukavan kotikoiran, hyvän lenkkikaverin,
tai harrastusseuraa. Hienoja koiria ovat! - veeruska34
Terrific! kirjoitti:
Sealy on Terrieri ja kasvatus sen mukaan, niinkuin muillakin terriereillä.
Hyvällä sydämellä - napakasti :)
Mielestäni verrattavissa aika paljon Skottiin. Älyä on ja toiminta sen mukaista.
Paikka laumassa pitää tehdä selväksi. Saa varmasti mukavan kotikoiran, hyvän lenkkikaverin,
tai harrastusseuraa. Hienoja koiria ovat!Hm kiitos vastauksesta on siis huomattavasti jäärempää sorttia kuin kettikset jotka on suht helppokoulutteisia ja helposti motivoitavia jos ymmärsin oikein lukea rivien välistä mikäli siis on skotin tyyppinen jääräpää...? :)
Selvennys vielä ..Haen siis terrieriä ihan tokoon asti enkä puhu arkikasvatuksesta. ja tulisi kettiksen rinnalle.
eli saisiko hieman tarkemmin vielä luonnetta..ja terveystilannettakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368