onko kellään täällä tätä rotua ja miten kuvaisitte koiraanne muihin terriereihin verrattuna ja millainen koulutettava tokoa aatellen. Mukavan oloisilta vaikuttaa ja terveys lienee parempi kuin westiellä kö??
sealyhamin terrieri
5
365
Vastaukset
- Terrific!
Vaikkuttaisi aika mukavalta rodulta monessakin suhteessa. Turkki ilmeisesti teettää vähän töitä.
Suomessa niitä on vielä aika vähän.
http://www.sealyham.fi/- sealyinen
Rodun omien harrastajien valmistama ja kirjaama :-)
Mutta minä tiedän sealyhaminterrieristä ainakin sen, että sen turkki on yksi terrierirotujen vaativimmista. Mutta monet nimenomaan nauttivat koiran turkin hoidosta :-) - veeruska34
sealyinen kirjoitti:
Rodun omien harrastajien valmistama ja kirjaama :-)
Mutta minä tiedän sealyhaminterrieristä ainakin sen, että sen turkki on yksi terrierirotujen vaativimmista. Mutta monet nimenomaan nauttivat koiran turkin hoidosta :-)Juu olen itsekin trimmannut karkkareita jotka ehkä hitusen vielä tarkemmin trimmattavia joten se ei minua hirvitä :)
Millainen luonne teidän koirillanne on esim koulutettavuus vapaana olo harrastukset vilkkaus etc. - Terrific!
veeruska34 kirjoitti:
Juu olen itsekin trimmannut karkkareita jotka ehkä hitusen vielä tarkemmin trimmattavia joten se ei minua hirvitä :)
Millainen luonne teidän koirillanne on esim koulutettavuus vapaana olo harrastukset vilkkaus etc.Sealy on Terrieri ja kasvatus sen mukaan, niinkuin muillakin terriereillä.
Hyvällä sydämellä - napakasti :)
Mielestäni verrattavissa aika paljon Skottiin. Älyä on ja toiminta sen mukaista.
Paikka laumassa pitää tehdä selväksi. Saa varmasti mukavan kotikoiran, hyvän lenkkikaverin,
tai harrastusseuraa. Hienoja koiria ovat! - veeruska34
Terrific! kirjoitti:
Sealy on Terrieri ja kasvatus sen mukaan, niinkuin muillakin terriereillä.
Hyvällä sydämellä - napakasti :)
Mielestäni verrattavissa aika paljon Skottiin. Älyä on ja toiminta sen mukaista.
Paikka laumassa pitää tehdä selväksi. Saa varmasti mukavan kotikoiran, hyvän lenkkikaverin,
tai harrastusseuraa. Hienoja koiria ovat!Hm kiitos vastauksesta on siis huomattavasti jäärempää sorttia kuin kettikset jotka on suht helppokoulutteisia ja helposti motivoitavia jos ymmärsin oikein lukea rivien välistä mikäli siis on skotin tyyppinen jääräpää...? :)
Selvennys vielä ..Haen siis terrieriä ihan tokoon asti enkä puhu arkikasvatuksesta. ja tulisi kettiksen rinnalle.
eli saisiko hieman tarkemmin vielä luonnetta..ja terveystilannettakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4405372Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1282214- 1461780
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko801515Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass181458Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise191404Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔821315- 711237
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään701188- 381130