Rakettikysely

kysymysmerkki2

Paljonko teiltä kuluu rahaa raketteihin ja mitä mieltä olette näistä tänävuonna myyntiin tulleista reilusti yli 100 euroa maksavista patatuotteista..Onko järkeä pistää yli 100 euroa minuutin pataan?

6

227

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä näin on

Minulla meni raketteihin tänävuonna sellainen 60 euroa,joka on omalta kohdaltani paljon viimevuotta vähemmän ja ensivuonna luulen,että menee vielä vähemmän,jotain kuitenkin...Joo näistä padoista...En kyllä tajua mitä järkeä on ostaa 100 tai jopa 150 euron pataa....? Ei se minua kyllä paljon houkuttele kun padankyljesssä lukee 1 min tai mahdollisesti 2 min tai että 1kg ruutia...kyllä sen lompakosta huomaa sitten kannattaako sellaisen ostaa!

• Ilotulitusta

Tere.Reilusti Alle 100 euroa meni tänävuonna,viimevuonna meni hiukan enemmän..Valikoima tänävuonna oli jokseenkin erilainen viimevuoteen verrattuna.Ei kyllä itsellänikään tullut,mieleenkään ostaa 100 euron patoja,joten tässä tapauksessa yhdyn edelliseen vastaukseen...Pari keppirakettia ja muita pikku pommeja :)

• perkuleen saita

ostin 230e raketteja eikä oikeestaa tulllu paljoo paskaakaa niit rakettei kyl tää elämä on kallista mut onneks se on kerran vuodessa :DDDDDDDD

• voi voi raketteja

Ostin siinä kevyeesti 120 eurolla paukkuja ja muutama pata tuli hankittua.Pikkuröhnää ei missään nimessä.Hyvät uudetvuodet!

• rakettipojuuu

50 euroo meni paukkuihin.Klo 24 ammun vasta eli alkuilta menee pitkälti normaalilla juhlimisellä ja myöhemmin paukutellaan.Uudetvuodet kans....

• tässä minun

Moro.Ostin muutaman padan ja keppirakettipaketin ja sellainen 70 meni.Ensvuonna pyrin vähentämään rahan käyttöä raketteihin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6828
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2016
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1668
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1218
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1088
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1055
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      967
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe