Siinä on aivan uskomattoman kaunis ja luonnollinen nuori nainen Jyväskylästä!!Äänestäkää kaikki Heidiä!Heidi voittaa...!!Muut on aika...no joo...ei parane minun ervostella ketään...Heidi edustaa naiskauneutta parhaimmillaan...jee... Nyt saatin vähän jotain kattomisen aihetta kisoihin!!
Heidi Willman
4
417
Vastaukset
- Vastaus
Minunkin mielestäni Heidi on kaunein tämän vuoden ehdokkaista. Tosin olen samaa mieltä monien muiden kanssa että taso on laskenut. Jos missien pitäisi esiintyä meikittä, ei osallistujia varmastikkaan pahemmin olisi. Eikö luonnon kauneútta arvosteta enää nykyään? Useista malleista tekemällä tehdään kauniita.
On väärin arvostella ken on kaunein.
Sillä kauneus on katsojan silmissä. Minäkin tunnen erään naisen joka on kauniimpi kuin kukaan näistä misseistä, mutta ei häntä kiinnosta missikisat. Vaan hänellä on paljon muuta tärkeämpää sisältöä elämässään.
Sisäinen kauneus on kaikista kauneinta mitä voi olla. Missit ovat pinnallisia ja ajattelevat vain ulkonäköään. Toivon teille kaikille hyvää alkanutta kevättä ja valoa tälle vuodelle. Kiitos kun jaksoitte lukea! Toivottavasti sain teidät ajattelemaan hieman että maailmassa on tärkeämpääkin kuin ulkonäkö.
Lämpimin terveisin: Janette- Tuomaristo
Höpö höpö, kaikkihan nuo on saman näköistä arkisakkaa. Eihän niitä edes erota toisistaan meikkien alta. Eikä Heidi ainakaan voita. Turhaan elättelette toivoa, varokaa vaan ettei maailmanne romahda perjantaina klo.21.00. Panokset kovenee...
- sukulaistyttö
heidi on seka sisältä ja ulkoo kaunis!!!ja tiedän että heidi ajattelee muutakin kuin ulkonäköään!! Heidi on ollu mun esikuva pienestä pitäen ja on mulle melkein kun sisko!!!
- sisko
sukulaistyttö kirjoitti:
heidi on seka sisältä ja ulkoo kaunis!!!ja tiedän että heidi ajattelee muutakin kuin ulkonäköään!! Heidi on ollu mun esikuva pienestä pitäen ja on mulle melkein kun sisko!!!
Lumikki?! Tunnen Heidin tosi hyvin...oon asunu seittämän tuskasta vuotta sen kaa samassa talossa... muuta ei voi sanoo ku et Heidi on aivan ihana ihminen,joka EI aattele ainoastaan ulkonäköö... tiedän,et Suomi saa todella hyvän missin!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62925
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81705Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm52670- 41648
- 88577
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111553- 38492
- 41481
- 72473