Heidi Willman

-A-

Siinä on aivan uskomattoman kaunis ja luonnollinen nuori nainen Jyväskylästä!!Äänestäkää kaikki Heidiä!Heidi voittaa...!!Muut on aika...no joo...ei parane minun ervostella ketään...Heidi edustaa naiskauneutta parhaimmillaan...jee... Nyt saatin vähän jotain kattomisen aihetta kisoihin!!

4

416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastaus

Minunkin mielestäni Heidi on kaunein tämän vuoden ehdokkaista. Tosin olen samaa mieltä monien muiden kanssa että taso on laskenut. Jos missien pitäisi esiintyä meikittä, ei osallistujia varmastikkaan pahemmin olisi. Eikö luonnon kauneútta arvosteta enää nykyään? Useista malleista tekemällä tehdään kauniita.
      On väärin arvostella ken on kaunein.
      Sillä kauneus on katsojan silmissä. Minäkin tunnen erään naisen joka on kauniimpi kuin kukaan näistä misseistä, mutta ei häntä kiinnosta missikisat. Vaan hänellä on paljon muuta tärkeämpää sisältöä elämässään.
      Sisäinen kauneus on kaikista kauneinta mitä voi olla. Missit ovat pinnallisia ja ajattelevat vain ulkonäköään. Toivon teille kaikille hyvää alkanutta kevättä ja valoa tälle vuodelle. Kiitos kun jaksoitte lukea! Toivottavasti sain teidät ajattelemaan hieman että maailmassa on tärkeämpääkin kuin ulkonäkö.

Lämpimin terveisin: Janette

• Tuomaristo

Höpö höpö, kaikkihan nuo on saman näköistä arkisakkaa. Eihän niitä edes erota toisistaan meikkien alta. Eikä Heidi ainakaan voita. Turhaan elättelette toivoa, varokaa vaan ettei maailmanne romahda perjantaina klo.21.00. Panokset kovenee...

• sukulaistyttö

heidi on seka sisältä ja ulkoo kaunis!!!ja tiedän että heidi ajattelee muutakin kuin ulkonäköään!! Heidi on ollu mun esikuva pienestä pitäen ja on mulle melkein kun sisko!!!

• sisko
        sukulaistyttö kirjoitti:

heidi on seka sisältä ja ulkoo kaunis!!!ja tiedän että heidi ajattelee muutakin kuin ulkonäköään!! Heidi on ollu mun esikuva pienestä pitäen ja on mulle melkein kun sisko!!!

Lumikki?! Tunnen Heidin tosi hyvin...oon asunu seittämän tuskasta vuotta sen kaa samassa talossa... muuta ei voi sanoo ku et Heidi on aivan ihana ihminen,joka EI aattele ainoastaan ulkonäköö... tiedän,et Suomi saa todella hyvän missin!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      114
      4388
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      78
      3190
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      99
      1444
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      86
      1316
    5. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      92
      858
    6. Lähes kaikki keskustelut kasvotusten

on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk
      Ikävä
      21
      696
    7. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      18
      693
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      677
    9. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      111
      653
    10. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      43
      639
    Aihe