Heidi Willman

-A-

Siinä on aivan uskomattoman kaunis ja luonnollinen nuori nainen Jyväskylästä!!Äänestäkää kaikki Heidiä!Heidi voittaa...!!Muut on aika...no joo...ei parane minun ervostella ketään...Heidi edustaa naiskauneutta parhaimmillaan...jee... Nyt saatin vähän jotain kattomisen aihetta kisoihin!!

4

376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastaus

Minunkin mielestäni Heidi on kaunein tämän vuoden ehdokkaista. Tosin olen samaa mieltä monien muiden kanssa että taso on laskenut. Jos missien pitäisi esiintyä meikittä, ei osallistujia varmastikkaan pahemmin olisi. Eikö luonnon kauneútta arvosteta enää nykyään? Useista malleista tekemällä tehdään kauniita.
      On väärin arvostella ken on kaunein.
      Sillä kauneus on katsojan silmissä. Minäkin tunnen erään naisen joka on kauniimpi kuin kukaan näistä misseistä, mutta ei häntä kiinnosta missikisat. Vaan hänellä on paljon muuta tärkeämpää sisältöä elämässään.
      Sisäinen kauneus on kaikista kauneinta mitä voi olla. Missit ovat pinnallisia ja ajattelevat vain ulkonäköään. Toivon teille kaikille hyvää alkanutta kevättä ja valoa tälle vuodelle. Kiitos kun jaksoitte lukea! Toivottavasti sain teidät ajattelemaan hieman että maailmassa on tärkeämpääkin kuin ulkonäkö.

Lämpimin terveisin: Janette

• Tuomaristo

Höpö höpö, kaikkihan nuo on saman näköistä arkisakkaa. Eihän niitä edes erota toisistaan meikkien alta. Eikä Heidi ainakaan voita. Turhaan elättelette toivoa, varokaa vaan ettei maailmanne romahda perjantaina klo.21.00. Panokset kovenee...

• sukulaistyttö

heidi on seka sisältä ja ulkoo kaunis!!!ja tiedän että heidi ajattelee muutakin kuin ulkonäköään!! Heidi on ollu mun esikuva pienestä pitäen ja on mulle melkein kun sisko!!!

• sisko
        sukulaistyttö kirjoitti:

heidi on seka sisältä ja ulkoo kaunis!!!ja tiedän että heidi ajattelee muutakin kuin ulkonäköään!! Heidi on ollu mun esikuva pienestä pitäen ja on mulle melkein kun sisko!!!

Lumikki?! Tunnen Heidin tosi hyvin...oon asunu seittämän tuskasta vuotta sen kaa samassa talossa... muuta ei voi sanoo ku et Heidi on aivan ihana ihminen,joka EI aattele ainoastaan ulkonäköö... tiedän,et Suomi saa todella hyvän missin!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      93
      2109
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1557
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1329
    4. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      239
      1214
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      73
      1180
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      88
      1096
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1041
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      252
      1006
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      926
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      901
    Aihe