...vai, että tällä kertaa Jylland post? Rauhaa rakastava uskonto...ISLAM :)
ISLAM rauhaa rakastava uskonto
6
475
Vastaukset
- Peace.
On se rauhan uskonto! Joka päivä tulee ilmi että näin on!
- me sitten
rauhaarakastavia kun olemme ensi saaneet tapettua kaikki vääräuskoiset.
Islam ei ole koskaan ollut, eikä tule koskaan olemaan, rauhan uskonto. Mohammed itse tapatti satojatuhansia "vääräuskoisia".
- ????
miksi koraanissa on suuria tai lukuja joissa kehoitetaan väkivaltaan esimerkiks ei uskovia kohtaan tai "väärä" uskoisia kohtaan.myöskin omia vaimojaan kohtaan kehoitetaan hakkaamista.jos islam on rauhan uskonto niin miksi tuommosia lukuja? jokainen voi käydä lukemas koraania niin ne luvut löytyy sieltä kyllä,että asia on näin
- rjoere
tätä ihmettelen minäkin..jotkut islamin uskoiset ihmiset on mukavia mitä tiedän,mutta tuo että oma uskonto kiihoittaa tuommoiseen on käsittämätöntä voisiko kiltti ystäväni tehdä pahaa uskonsa nimeen? ei hyvänen aika todella surullista ja sääli :(
- Suurat_
eikös Islamissa ole niin että myöhemmin koraanissa kirjoitetut Suurat kumoavat aiemmmat paljon rauhalliseen sävyyn kirjoitetut Suurat,joiden avulla Mumahmmad yritti käännyttää Juutalaisia oman uskonsa seuraajiksi. Kun hän ei tässä onnistunut muutti hän rukouskäytäntöä niin että ruettiin rukoilemaan Jerusalemin asemasta Mekkaa ja myöhemmin kirjoitetut väkivaltaiseen miekkalähetykseen kehoittavat Suurat kumoavat aiemmmin kirjoitetut rauhalliseen ja maltilliseen sävyyn kirjoitetut Suurat
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372425Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311383Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752