Pitäis duunata autoon Rainbow 3 tie erkkasarjan kaveriks kunnon 12 tuumanen subi. Hintaa noin 500 euroo. Mikä olis oikein hyvä paine subi mieluiten refleksi laatikossa? Kuulin kavereilta että osta Spl tai Focal mutta ajattelin kysyä täältä mielialoja? Mun mielestä ainakaan en ole kuullu että Focal tekis kunnon paine subeja. Tehoo mulla antaa subille 1 ohmiin 1500 wattia digilankulla. Mikä hyvä subi?
Auttakaa mua nyt
12
292
Vastaukset
- etyruyruy
Älä nyt ainakaan mitään spl :län paskaa mee ostamaan.. 500 ekellä saa jo hyvän subin osta joku ground zero, pioneer , mtx tai vastaava...
- Painetta
Tehdä subbareita? Olen aina luullu että Pioneer on hyvä vain soittimien teossa. Mtx elementeistä ei ole kokemusta eikä tietoo. Gz pitäis olla hyvä merkki mutta mikä niistä? Mitä mieltä Jl audiosta tai Dls elementeistä? Onhan Spl pärjänny ainakin max boom kisoissa elementeillään aikas hyvin eli miten se on paska?
- fölkjhtdrgyrtgyh
Painetta kirjoitti:
Tehdä subbareita? Olen aina luullu että Pioneer on hyvä vain soittimien teossa. Mtx elementeistä ei ole kokemusta eikä tietoo. Gz pitäis olla hyvä merkki mutta mikä niistä? Mitä mieltä Jl audiosta tai Dls elementeistä? Onhan Spl pärjänny ainakin max boom kisoissa elementeillään aikas hyvin eli miten se on paska?
Olen nähnyt monet kerrat pioneerin subeja. Itsellä 12" mtx ja ihan kohtuu peli.
- Painetta
fölkjhtdrgyrtgyh kirjoitti:
Olen nähnyt monet kerrat pioneerin subeja. Itsellä 12" mtx ja ihan kohtuu peli.
Mutta minkälaisia ne on paine subeina? Olen käsittänyt että Pioneerit on etupäässä ääni ja hifi subeja kuin kunnon paine? Onko sulla suljettu vai refleksi ja minkälainen se on paine elementtinä?
- lowboom
Painetta kirjoitti:
Tehdä subbareita? Olen aina luullu että Pioneer on hyvä vain soittimien teossa. Mtx elementeistä ei ole kokemusta eikä tietoo. Gz pitäis olla hyvä merkki mutta mikä niistä? Mitä mieltä Jl audiosta tai Dls elementeistä? Onhan Spl pärjänny ainakin max boom kisoissa elementeillään aikas hyvin eli miten se on paska?
pioneerien subbareista tulee aivan järkyttävä paine!! ja mtx elementit on mahollisimman halvalla tehdyistä aineista ja ovat ainakin kaiken ymmärryksen mukaan surkeita olen sellaisia purkanut joskus ja groundzero subeista ja vahvareista lähtee ääntä ja tehoa yllättävän paljon itsellä tämän hetkisissä asennuksissa gz mono lankku ja kicker l7 12 tuumane subi ja laatikon rakensin powersetin myyjän kanssa joka on 5kertanen suomen mestari että laatikko suunniteltu on hyvin ja se tekee jo suuren eron pelkästään että mihin refleksi putken laatikossa sijoittaa
- EMPHASER
Semmonen ku Em-Phaser, autostudion sivuilta löytyy. Juutuupista joitain videoitakin kyseisistä subeista. Niistä lähtee semmoset paineet että SPL:ät jää kakkoseks jo melkeinpä.
- Painetta
Valmiiks koteloitu Rainbow Tsunami? Netissä ja lehdissä kehutaan kovasti. Vaikka on 600 wattinen niin kestää kuulemma tehoo vaikka kuinka paljon. Äänen ja paineen pitäis olla just kohdallaan. Hinta noin 300 euroo. Olisko hyvä vai kannattaako katella muita? Tosta em-phaserista en tiä kyllä mitään.
- Dls Power
Painetta kirjoitti:
Valmiiks koteloitu Rainbow Tsunami? Netissä ja lehdissä kehutaan kovasti. Vaikka on 600 wattinen niin kestää kuulemma tehoo vaikka kuinka paljon. Äänen ja paineen pitäis olla just kohdallaan. Hinta noin 300 euroo. Olisko hyvä vai kannattaako katella muita? Tosta em-phaserista en tiä kyllä mitään.
Ei ole hyvä ainakaan tossa laatikossa. Ainoa hyvä siitä tulee 20 litrassesa suljetussa laatikossa muttei sittenkään hyvä. Valitse Dls elementti niin saat kunnon äänet. Oikein hyvät elementit.
- Cv
Dls Power kirjoitti:
Ei ole hyvä ainakaan tossa laatikossa. Ainoa hyvä siitä tulee 20 litrassesa suljetussa laatikossa muttei sittenkään hyvä. Valitse Dls elementti niin saat kunnon äänet. Oikein hyvät elementit.
Cervin vega vegalinet. Siinä maailman ainoat oikeat subbari elementit.
- temmu
Cv kirjoitti:
Cervin vega vegalinet. Siinä maailman ainoat oikeat subbari elementit.
Vai paine subeja ollaan etsimässä..... Eikähän sitä painetta saada ihan perus subeillakin. Jos halut hyvän ja kestävän niin sit hankit GZNW12SPL mikä kestää 4500Wrms. Tuolla sun 1.5kw digillä kun ei oikein soiteta mittän älyttömäm järeitä subeja. Ehdotan että hankit kaksi Tainbown 12" Ambossia ja teet niille yhteisen refleksikotelon.
- lowboomer
jos painetta haluat niin osta jbl:n power seriesin subeja 2 kpl maksaa 189 kipaleelta jjtuonti sivuilla
- 19+18
Paine subiks kannattaa valita ground zero, spl dynamics, focus acoustics tai digital design. Refleksi pönttö on melkeinpä pakollinen jos pelkkää painetta halajat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466