Moron!
Tarkoitus olisi hankkia 2000-2003 vuoden hatchback, 1.5 litran konehella. Kyselisin neuvojan ruostumisen ja ruostesuojauksen suhteen. Mihin kohtiin kannattaa ostaessa kiinnittää huomiota? Tehtaan suojauksella ei varmaan enään noiden vuosien autoilla ole mitään arvoa, onko kokemuksia ruostesuojauksista?
Kiitos
Almeran ruostuminen??
5
879
Vastaukset
- diplinssi
Koko pohja kannattaa katsoa. Etupäässä syylärin alla oleva palkki. Sitten lähinnä takapäässä ja takapyöräkoteloissa. Jos hyvin pidetty, niin vasta pintaruostetta. Putsaat irtoruosteet pois ja laitat sinkkimaalia, Sitten pintamaalia. Vielä ruiskutettavaa tai spray kotelonsuoja-ainetta ja massan päälle. Kyllä kestää. Vielä lokarit taakse www.lokari.fi.
- diplinssi
vaivaa takaluukun ikkunan ympäristön ruostuminen. Se on niissä melkein kaikissa.
- Jebboukka
diplinssi kirjoitti:
vaivaa takaluukun ikkunan ympäristön ruostuminen. Se on niissä melkein kaikissa.
no niin, tuo autto paljon. Kiitos!
- röipis
Kolme vuotta vanhassa viisiovisessa oli maalipinta kulunut puhki ja kukkiminen alkanut myös takalokasuojien särmästä, joka oli tyrkyllä "hiekkapuhallukselle", kun ovien takareuna meni liian syvälle. Takaluukussa tosiaan tais olla jo pieniä kukkasia pyyhkimen akselin tai suuttimen ympärillä. Rekisterivalojen ympäriltä luulis myös löytyvän. Paljon tuo on varmaan kiinni auton pesuista ja vahauksista. Auto taisi olla pohjastaan aika kevyesti suojattu, lähinä maalattu ja pintaruostetta oli jo silloin näkyvissä. Luulen että Almera oli selvästi kevyemmin sinkitty, jos olleenkaan, kuin samanikäinen sitikka tai volkkari, joita olen nähnyt alapuolelta pari vuotta vanhempina.
Kokemukset on -02 mallin dieselistä, joka oli ollut työsuhdekäytössä 140tkm ja ilmeisen laiskasti pesty saati vahattu eikä tuo paljon parantunut meikäläisellä... Toimi sitten mulla 3v ja 70tkm lähes moitteetta, vähillä vioilla noihin kahteen mainittuun verrattuna. Hyvin hoidettua ja vähemmän suolattua yksilöä kannattaa varmaan etsiä. Uudehkona ruostesuojattu vois olla helmi. - nissanialmera
Helmapellit, etenkin takalokarien reunat tykkää kukkia. Pahimpia on sitten iskarien yläpään koteloiden ruostuminen, ei oikein pysty kovin helpolla toteamaan ennen kuin on liian myöhäistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579