Aamulla kusella juuri helpotuksen saadessani tajunta räjähti. Jalat menivät alta kun olin saanut housut ylös. Pystyyn nouseminen ja varsinkin se sänkyyn pääseminen olivat yhtä helvettiä ja se tuntui kestävän ikuisesti.
Vaikka en ole nähnytkään noita todellisia putkia, jotka ilmeisemmin alkavat omani 5päivän jälkeen, en ole nähnyt yhtä helvetililistä krapulaa, jonka sain pelkästä 12-packista. 4kinkku ruisleipää päivässä ja juomat työn korvikkeena.
Kummastippa tuo alkomahooli sido sitä energiaa, vaan alentaakin ilmeisemmin verenpainetta. Janoa koittaa tyydyttää kraanasta. Vettä sai monta kertaa lisätä että lasista sai jotain alas. Valmisruokaa ei ollut ja yhtä helvettiä tuo oli iltapäivälle että kinkusta uskolsi leikata veitsellä siivun ruisleivän seuralaiseksi.
Helvetillinen krapula
Kuuma kylmälläkin
3
871
Vastaukset
- täh häh
Miksi et ota loiventavaa?
- ----
kärsii koko ruumis.
- Anonyymi
Keho kärsii ja ruumis mätänee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672774
- 2012027
- 711756
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.491693- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91491- 811184
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes194997